5. leht 17-st
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Postitatud: 03 Dets 2010 18:44
Postitas SanderV
miks sa enda prilli niimodi l6hud ::D? varsti on puus ja siis pidu l2bi...
k2isin ka just laskmas.. eelmisest aastast veic k6he tunne oli sees.. samad naelad taha... pidamine ikka v2ga sitt naastrehvi kohta..
sai kinni ka 2ra j22dud juba ja elu on lill
ootan kinnisilmi jäärada
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Postitatud: 03 Dets 2010 18:58
Postitas Gustav
Talveröömud.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Postitatud: 04 Dets 2010 00:38
Postitas Edel
SanderV kirjutas:samad naelad taha... pidamine ikka v2ga sitt naastrehvi kohta..
Ega talvisel teel on iga rehviga pidamine kehva võrreldes suvega
Ega ilmaaegu iga sügis ei kostu siit ja sealt (raadio,teler,naabrimees
) et olge ikka ettevaatlikud jne...
Samas kui lumi maas ja sobiv liiklusest vaba koht,miks mitte vahest järjest 50-100m sõita külg ees
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Postitatud: 04 Dets 2010 01:02
Postitas SanderV
no lumel pidamisel ja lumel pidamisel on ikka vahe ka
see ei ole ikka normaalne et naastuga lihtsalt siledal teel kohalt minema ei saa kui on mingi 1 kraadi t6us
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Postitatud: 04 Dets 2010 16:49
Postitas Edel
SanderV kirjutas:no lumel pidamisel ja lumel pidamisel on ikka vahe ka
see ei ole ikka normaalne et naastuga lihtsalt siledal teel kohalt minema ei saa kui on mingi 1 kraadi t6us
Eks ka talverehvi mustri sügavus mängib siin oma rolli. Kui liikluseeskiri lubab talvel kasutada kõige vähem 3mm mustrisügavusega rehve siis omalt poolt lisan,et 5mm ja alla selle on pidamine juba väga kehv. Niisammuti on viletsama pidamisega ka vanemad rehvimudelid kui tänapäevased. On Mossedel ja teistel Nõuka aegsetel autodel enamasti muldvanad (15+ aastat) rehvid all.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Postitatud: 04 Dets 2010 22:35
Postitas moskiito
Edel kirjutas:SanderV kirjutas:no lumel pidamisel ja lumel pidamisel on ikka vahe ka
see ei ole ikka normaalne et naastuga lihtsalt siledal teel kohalt minema ei saa kui on mingi 1 kraadi t6us
Eks ka talverehvi mustri sügavus mängib siin oma rolli. Kui liikluseeskiri lubab talvel kasutada kõige vähem 3mm mustrisügavusega rehve siis omalt poolt lisan,et 5mm ja alla selle on pidamine juba väga kehv. Niisammuti on viletsama pidamisega ka vanemad rehvimudelid kui tänapäevased. On Mossedel ja teistel Nõuka aegsetel autodel enamasti muldvanad (15+ aastat) rehvid all.
vaidlen vastu, vanus ei mängi siin nii määravat rolli kui kummi segu mis rehvis kasutatud. Enda sierrale panin tutikad nõuka M-S rehvid alla ja pidamine SUUUUUR ÜMMARGUNE 0. Samas kui ees olid tunduvalt vanemad ja kulunumad rehvid ja pidamine gardinaalselt teine.
Kui on uuel rehvil kasutatud valet kummisegu, siis ei ole vahet, kas rehv on uus või vana või kui suur on mustri sügavus.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Postitatud: 06 Dets 2010 00:02
Postitas Edel
Juhtisin tähelepanu mitte rehvi vanusele vaid mudelile. Tänapäevased rehvid on rohkem arenenud. Kui need mõlemad mudelid oleksid ühevanused ja need n.ö. joonele panna,jääb tänapäevane mudel peale.
Mustri sügavus loeb ikka.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Postitatud: 07 Dets 2010 17:10
Postitas Sten
Rehvid rehvideks, tehke selle jaoks uus teema.
Pehmest kohevast lumest ujub kenasti läbi. Külmalt käimasaamisega niijanaa. Enamasti ikka mõne sekundilise käiamisega töötab juba. Karburaator ajab jälle vahetevahel kuskilt bensu välja. Muidu probleeme pole. Kombi küljepeegel sai külge pandud, kuna vana plastikust universaalpeegel murdus ära ükskord. Soojendus töötab ka enamvähem, esiklaasi hoiab õhuavade kohalt ikka puhtana.
Gustav kirjutas:Talveröömud.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Postitatud: 07 Dets 2010 21:59
Postitas Edel
Nagu näha,oled Mosset lumesahana kasutanud
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Postitatud: 25 Dets 2010 00:57
Postitas Sten
Praegu veel hanged kenad pehmed, pole hullu kui käest ära läheb.