MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tänud nõuande eest sass oleks võinud ise selle peale kohe tulla. Samas siit koorubki välja see asi,et K-126H karpale mõeldud sisselaske kollektoril asetsevad karpa kinnitus poldid on siis lühemad kui need,mis mõeldud algusest peale DAAZ 2140 töötama. Varem nagu ei oskanud tähele panna seda.
Aga ehk keegi oskab öelda,mis selle põhjaga ettevõtta?
Aga ehk keegi oskab öelda,mis selle põhjaga ettevõtta?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ise olen juba pikemat aega kasutanud polte, sest nii on mitu korda mugavam. Aga seibid tuleb kindlasti vahele panna, muidu tulevad poldid lahti.
Selle pöhjaga on lihtne: roostes osa löika ära ja keevita uus plekk asemele. Teine variant, mis nii hea ei pruugi olla: roostest puhtaks (traathari, lamellketas vm), roostesurm, happekrunt ja krunt. Peaks kestma.
Selle pöhjaga on lihtne: roostes osa löika ära ja keevita uus plekk asemele. Teine variant, mis nii hea ei pruugi olla: roostest puhtaks (traathari, lamellketas vm), roostesurm, happekrunt ja krunt. Peaks kestma.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ise enesest kolistasin auto vasara ja kruvikaga läbi ja ühtgi mäda kohta ette ei tulnud, avastasin vaid,et esimeste poolraamide juures on rooste ja sinna peab,miskit roostesurma panema,kuid muus osas tundus olema asi üsna hea. Ma arvan,et sassi pakutud idee läheb käiku
Ise enesest kui nüüd saab mootori tööle ja sidur,pidur töötab peaks tegema järgmist:
- puhastada karter sinna kinnitunud sodist
- kere töödega alustama millalgi, esmalt muidugi põrand korda teha seest.
- põhja alla panna ka mastiksit juurde,sinna kus vaja.
- kere värvida ühevärviliseks
- elektrisüsteem üle vaadata, paigaldada ohutulede lüliti
- uksed panna korralikult tööle, juhipoole uks ei taha avaneda vahepeal üldse.
- muud tööd ja külge kruvida puuduvad jubinad.
Tööd kui palju ehk saan järgmine nädalavahetus juba hakata vaikselt selles suunas töötama, ise asi kus ja kuidas ma värvida saan auto ära, seda küll ei tea öelda.
Ise enesest kui nüüd saab mootori tööle ja sidur,pidur töötab peaks tegema järgmist:
- puhastada karter sinna kinnitunud sodist
- kere töödega alustama millalgi, esmalt muidugi põrand korda teha seest.
- põhja alla panna ka mastiksit juurde,sinna kus vaja.
- kere värvida ühevärviliseks
- elektrisüsteem üle vaadata, paigaldada ohutulede lüliti
- uksed panna korralikult tööle, juhipoole uks ei taha avaneda vahepeal üldse.
- muud tööd ja külge kruvida puuduvad jubinad.
Tööd kui palju ehk saan järgmine nädalavahetus juba hakata vaikselt selles suunas töötama, ise asi kus ja kuidas ma värvida saan auto ära, seda küll ei tea öelda.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Selle rooste ajaks ma traatharjaga maha ja siis roostesurma peale ja siis korrata. Siis krunt värv ja pigimatt peale. Ja kui läbi üks hetk näpp läheb, siis põhjale pole sellist tööd ju midagi teha. Kerega tuleb hoolikam olla, kuna sinna ei sa päris pintsliga suvakat värvi peale laduda
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Selles suhtes on sul õigus Killa,ainult ma peangi mõtlema,kuidas ma selle värvimise küsumus lahendan, värv ja krunt on olemas, kuid hetkel üritan leiutada,milllega värvida, sest tööstus voolu võimalused on ära nullitud! Rulli tuuningut ka ei taha teha too oleks nagu väga mark .
Ainus võimalus kui tuttav oma 220V töötava kompressori laenab siis oleks mul elu natuke kergem mõnes mõttes.
Ainus võimalus kui tuttav oma 220V töötava kompressori laenab siis oleks mul elu natuke kergem mõnes mõttes.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ei mäleta kus, aga kuskil levis mingi link kus oli Chevy Corvair rulliga värvitud, ja polnud aru saada et oli rulliga värvitud, läikis jne...
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
MAZ soovitan värvida rulliga millel on teflonkatte, mitte karvane. see jättab suht ilusa tulemuse. Lennnukite peal olen seda proovinud ja pärast ei teinud vahet, kas oli püstoliga või rulliga tehtud. väga viis tulemus tuli.
Kui kõhkled, siis soovitan sul ennem mingil väiksemal kohal proovida.
Kui kõhkled, siis soovitan sul ennem mingil väiksemal kohal proovida.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sorry,et teemat segan,aga kas see rull on nagu valge ja sile noh pole neid karvu küljesmoskiito kirjutas:MAZ soovitan värvida rulliga millel on teflonkatte, mitte karvane. see jättab suht ilusa tulemuse. Lennnukite peal olen seda proovinud ja pärast ei teinud vahet, kas oli püstoliga või rulliga tehtud. väga viis tulemus tuli.
Kui kõhkled, siis soovitan sul ennem mingil väiksemal kohal proovida.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tahad enda masina ka rulliga värvida? (mossejumalale)mossejumal kirjutas:Sorry,et teemat segan,aga kas see rull on nagu valge ja sile noh pole neid karvu küljesmoskiito kirjutas:MAZ soovitan värvida rulliga millel on teflonkatte, mitte karvane. see jättab suht ilusa tulemuse. Lennnukite peal olen seda proovinud ja pärast ei teinud vahet, kas oli püstoliga või rulliga tehtud. väga viis tulemus tuli.
Kui kõhkled, siis soovitan sul ennem mingil väiksemal kohal proovida.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
jup, see meenutab pesukäsna.mossejumal kirjutas:Sorry,et teemat segan,aga kas see rull on nagu valge ja sile noh pole neid karvu küljesmoskiito kirjutas:MAZ soovitan värvida rulliga millel on teflonkatte, mitte karvane. see jättab suht ilusa tulemuse. Lennnukite peal olen seda proovinud ja pärast ei teinud vahet, kas oli püstoliga või rulliga tehtud. väga viis tulemus tuli.
Kui kõhkled, siis soovitan sul ennem mingil väiksemal kohal proovida.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.