AZLK 426 1968 erkki
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 426 1968 erkki
Ma võin muidugi eksida, aga ma olen nagu aru saanud, et ka musta numbri jaoks on mingite dokumentide olemasolu eelnevalt vajalik. Et päris nii ikka ei ole, et "leiad" mingi sõiduki, restaureerid ära, esitad komisjonile, saad oma akti kätte ja lähed ainult selle paberiga Maanteeametisse nagu õige mees kunagi.
Re: AZLK 426 1968 erkki
tundub et tuleb tuled tagasi panna ja autot säilitada.
Re: AZLK 426 1968 erkki
Muidugi peab olemas olema adekvaatne, usutav ja veel parem kui dokumenteeritud seletus sõiduki päritolust ja seadusjärgsest omandamisest.vaalo kirjutas:Ma võin muidugi eksida, aga ma olen nagu aru saanud, et ka musta numbri jaoks on mingite dokumentide olemasolu eelnevalt vajalik. Et päris nii ikka ei ole, et "leiad" mingi sõiduki, restaureerid ära, esitad komisjonile, saad oma akti kätte ja lähed ainult selle paberiga Maanteeametisse nagu õige mees kunagi.
Siinkohal oleks kohe abiks info meie enda kaasfoorumlaselt (TALUPOEG TALUJA). Tema Ford TT tunnustati vanasõidukiks augustis 2008 (Akt) ning MNT ameti andmetel on arvele võetud Eestis oktoobris 2008. Lisan juba ka väga põneva ajaleheartikli konkreetse masina ajaloost (Link).
Siinkohal võikski ksf. välja tuua, et kas ja millised dokumendid antud sõidukil enne hindamist juba olemas olid?
Ja lisaks kuna tegu on osadest ise kokkupandud sõidukiga, siis 100% ametlikult seadust järgides sellist asja Eestis arvele ei tohiks saada (ise osadest koostatud sõidukit). Ja selliseid "ise kokkupandud" musta numbri sõidukeid on ju üsna palju. Nii et siin ju juba näha, et musta numbri aktist on kasu arvele saamisel.
Õnneks vist kogu jutt ei lähe väga teemast mööda ka kuna arutlus ju dokumentide saamise võimalustest teemaalusele autole.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 426 1968 erkki
Õhtust!
Appi! Mind on avastatud.
No minu vanaisa autost ei olnud säilinud ühtegi fotot ega ka mingit dokumenti. Olid ainult minu isa mälestused autost. Õhk-õrn võimalus on muidugi,et kuskilt võib välja ilmuda kas mõni paber või pilt.... et selline auto on siiapoole müüdud. Siiani on vaikus. Aeg-ajalt ilmub mõni lupstükk välja. Algselt oli mul leitud mootor ja peale isa jutte vanast ajast kaevasin keldri lae talaks pandud raami maaseest välja. Raam vedeles siin suure saare all mitu aega peale väljakaevamist ja ükskord viskasin mootori karteripõhja niisama nalja pärast raamile. Sobis oivaliselt! Sealt siis asi pihta hakkas.... Ülejäänud sai üle riigi ja ka kaugemalt kokku korjatud pea 20 aasta jooksul.
Mis puutub seda,et ei ole mingit paberit siis kõigile soovituseks,et iga kord,kui midagi ostate suuremat kui tühi ämber,tehke Ostu-M. leping. Ka nende vanade kerede ja kosude ostmisel on tõestuseks selline paber. Veel pole paha teatada tervele ilmale,et: "Teie ei saanud aga näe,mina sain! Vott! Ka see on väike tõestus.
T.
Appi! Mind on avastatud.
No minu vanaisa autost ei olnud säilinud ühtegi fotot ega ka mingit dokumenti. Olid ainult minu isa mälestused autost. Õhk-õrn võimalus on muidugi,et kuskilt võib välja ilmuda kas mõni paber või pilt.... et selline auto on siiapoole müüdud. Siiani on vaikus. Aeg-ajalt ilmub mõni lupstükk välja. Algselt oli mul leitud mootor ja peale isa jutte vanast ajast kaevasin keldri lae talaks pandud raami maaseest välja. Raam vedeles siin suure saare all mitu aega peale väljakaevamist ja ükskord viskasin mootori karteripõhja niisama nalja pärast raamile. Sobis oivaliselt! Sealt siis asi pihta hakkas.... Ülejäänud sai üle riigi ja ka kaugemalt kokku korjatud pea 20 aasta jooksul.
Mis puutub seda,et ei ole mingit paberit siis kõigile soovituseks,et iga kord,kui midagi ostate suuremat kui tühi ämber,tehke Ostu-M. leping. Ka nende vanade kerede ja kosude ostmisel on tõestuseks selline paber. Veel pole paha teatada tervele ilmale,et: "Teie ei saanud aga näe,mina sain! Vott! Ka see on väike tõestus.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 426 1968 erkki
Soovitaks kah ikkagi seda 412 säilitada tervel kujul, kuna selliseid 412 mossesi mis veel vana 408 kerega tehasest välja tulnud toodeti ikka kordades vähem kui 408-id ja 426-tesi, need olid juba uutena suht haruldased. kui ikka korralikult see ära taastada küll sellele siis ka must number võimalik saada.
Re: AZLK 426 1968 erkki
412 jääb nüüd paremaid aegu ootama. Auto algne omanik on juba pahane, et kaua see trall kestab, ning teda koguaeg pommitakse selle vana mossega. Lubasin et jään viimaseks omanikuks autole kes temalt pabereid pinnib. Seega seda autot ma maha ei müü ja kui ei lähegi taastamiseks, siis sealt saan väga palju varuosi, mis aitavad teisi autosid järjepeale.
Re: AZLK 426 1968 erkki
Jawa tagumine sang on vale kujuga.
Re: AZLK 426 1968 erkki
See Jawa tagumine sang paistab türklaste jama toodang olema, need tegid Jawale siukseid väga vale kujuga juppe.
Re: AZLK 426 1968 erkki
Te ei anna mulle ka armu Jawaga