wax kirjutas:Väga ilus. Kui pedantselt norida, siis oleks võinud akualuse punktidest lahti puurida, saaks nii see kui ka lansekas sealt alt korralikult värvitud
Tänud .
Liivapritsiga mässasin ca 6h (140kg liiva)-sinna sisse kuulus liivamahuti täitmine, ummistused kraanides/voolikutes, silmast liiva eemaldamine jne. Prillid, kaitsemask ja respiraator olid muidugi kasutusel! Ühesõnaga päris vaevarikas oli... Eeltööna sai lihtsuse mõttes eemaldatud kogu mastiks erinevates piirkondades kuna seda prits hästi ei võta. Teine 5-6h läks liiva koristamisele, presendist "kambri" eemaldamisele, kere puhastamisele liivast/tolmust ja kruntimistele.
Akukasti alt/seest sain päris puhtaks, ainult selle esimese pleki teisele küljele ligi ei saanud. Samuti happekrunt ja krunt kattis päris viisakalt sealt seest pinnad ära. Õnneks on seal päris suured avad. Mina jäin rahule. Paras jama oli aga ninaosa ja akukasti vahele krunti lasta.. Kokkuvõttes paras nikerdamine, teistkorda seda ette võtta ilmselt ei taha
Järgmisena on plaanis kogu krunt ära matistada. Plaan on katta lansekad väljast, poolraam ning see osa põhjast/käigukasti tunnelist mis tehtud praegu sai kivikaitsmega. Olen kuulnud, et ennem kivikaitset tuleb pind värvida? Või siis otse krundile?
1)krunt-värv-kivikaitse-värv või 2) krunt- kivikaitse-värv.
Kas poolraam värvida mustaks või siis kerevärvi. Lansekatele tiibade alla ja põhjale ilmselt mastiksit ka lisaks.