Manks kirjutas:Lugesin natuke valesti. Proovisin täna hommikul ise ka niimoodi, et kui jõudsin 4 käigu peale siis panin õhuklapi kinni. Ilusti toimis, kuni umbes kilomeetri pärast mäkke tõusma hakkasin, siis tekkis vajadus klappi natuke avada.
4 käiguga õhuklapi kinni ? Nii öelda toore-trossi tõmbasid enda poole? (Sain ma õieti aru?)
Kui juba norida, siis kasutagem ikka ÕIGEID sõnu. Õieti tähendab õigupoolest . Ehk "sain ma õigesti aru?"
Lihtsalt nokin
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Manks kirjutas:Lugesin natuke valesti. Proovisin täna hommikul ise ka niimoodi, et kui jõudsin 4 käigu peale siis panin õhuklapi kinni. Ilusti toimis, kuni umbes kilomeetri pärast mäkke tõusma hakkasin, siis tekkis vajadus klappi natuke avada.
4 käiguga õhuklapi kinni ? Nii öelda toore-trossi tõmbasid enda poole? (Sain ma õieti aru?)
Kui juba norida, siis kasutagem ikka ÕIGEID sõnu. Õieti tähendab õigupoolest . Ehk "sain ma õigesti aru?"
Lihtsalt nokin
Ma ei norinud. Lihtsalt peale küsimusele vastuse saamist oleksin saanud oma mõtet edasi arendada. Tekkis mõttepaus lihtsalt.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
See on jah suht segadust tekitav, et kui
õhuklapi nupp armatuurist enda poole välja tõmmata, läheb õhuklapp kinni
ja kui nupp armatuuri "kinni" lükata, läheb õhuklapp lahti.
Kurat, mul eluaeg sellest rääkimisel arusaamatusi olnud.
Ise saan küll aru, kuid ei saa kindel olla, kas ka vestluskaaslane õigesti aru saab.
Sten kirjutas:See on jah suht segadust tekitav, et kui
õhuklapi nupp armatuurist enda poole välja tõmmata, läheb õhuklapp kinni
ja kui nupp armatuuri "kinni" lükata, läheb õhuklapp lahti.
Kurat, mul eluaeg sellest rääkimisel arusaamatusi olnud.
Ise saan küll aru, kuid ei saa kindel olla, kas ka vestluskaaslane õigesti aru saab.
Ise olen kasutanud väljendeid "toores peale" ja "toores maha". Ehk "toores peal"= õhuklapp kinni.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Sten kirjutas:See on jah suht segadust tekitav, et kui
õhuklapi nupp armatuurist enda poole välja tõmmata, läheb õhuklapp kinni
ja kui nupp armatuuri "kinni" lükata, läheb õhuklapp lahti.
Kurat, mul eluaeg sellest rääkimisel arusaamatusi olnud.
Ise saan küll aru, kuid ei saa kindel olla, kas ka vestluskaaslane õigesti aru saab.
JUST SEDA ! ma mõtlema jäingi ja ei tahtnud nagu nii ka kirjutada, et keegi solvuks. Õnneks Sten ladus minu mõttepausi sõnad siia välja
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Manks kirjutas:Panin siis vendi kokku ja lahendasin samas ka spiraaltakistusega kiiruse muutmise võimaluse. Mul jäi kolmest asendist järgi 2 ja 3 kiirus. Kui otse mootor taha ühendada, siis on müra tunduvalt suurem. Kui auto peale saab, siis saab lõplikult turbiini eelistest teada.
Panin oma Mossele Toyota Carina E puhuri, aga takistit ei olnud kaasas. Ehk keegi elektrik oskab õigele teele juhatada, et saaks puhurile ühe madalama kiiruse ka juurde.
Ja mis põhimõttel 412IE puhuri lüliti toimib, kas katkestab pluss-ahelat? Kust selle kaitsme leida võiks autost.