5. leht 17-st
Re: Kähkusõidumossed
Postitatud: 04 Okt 2010 17:42
Postitas easyrider
Veel London-Mexico 1970 ralli kohta (vajuta pildile, et avada link):
Re: Kähkusõidumossed
Postitatud: 11 Okt 2010 19:08
Postitas Sten
Re: Kähkusõidumossed
Postitatud: 17 Okt 2010 10:06
Postitas List_man
Krt, see kollane on kenamasin. Keegi teab, palju nad neid taga tiibasid laiemaks pidid keevitama?
Re: Kähkusõidumossed
Postitatud: 30 Okt 2010 21:57
Postitas Neeme
Tänu megapingutusele, sain lõpuks üles algelised videod, mis tehtud Saaremaa ralli ajal. Jäädvustatud on ainult meie klubile sobilik sõiduk. Hääleproov enne kordusülevaatust
http://www.youtube.com/watch?v=MAmhb_OqTM8 ja action
http://www.youtube.com/watch?v=rqOYB-Potdc
PS. Seekord on tegu video originaalkiirusega.
Re: Kähkusõidumossed
Postitatud: 30 Okt 2010 22:27
Postitas tafi
Neeme ,ehk oled selle mosse mootoriga kursis,ja räägiksid lähemalt,mis tehtud jne ,kui tükki küljest ära ei võta
Re: Kähkusõidumossed
Postitatud: 30 Okt 2010 23:46
Postitas Neeme
Ega ma täpselt ei tea, mida seal tehtud on, kuid eeldatavalt on alumine ots tasakaalu pandud, kolvid originaalid, milledele on relakaga väiksed süvendid sisselaskeklappide jaoks lastud, siis horisontaalsed weberid, torukollektor, 2141 klapid ja Tuha nukk. Kaanest polnud ka mingi leivaviilakat ära võetud. Täpselt ei tea, kuid Mägra enda tunduvalt võimsamalt kas polnud ainult 0,7 eemaldatud.
Klapivedrud olid nõrgad, kuna katsetamisega lasime kaks nookurit pooleks. Esimene lendas 3 käiguga ca 5500 pealt gaasi andes ja teine kohapeal tuuritades Mägra jutu järgi umbes 8500 pealt. Esimene oli uuema aja venelane, mis ei peagi vastu, aga teine oli originaal. Esimene läks võlli kohast, teine murdis otsa ära. Seega sai töökindluse huvides piiraja päris madalale seatud. Tuluke hakkas vist juba alla 7000 silma särama. No ütleme, et üle 8K ei lastud. Muidu mootor ise läks üle 10k välja. Originaalkollektoriga oli varem 7,5k. Vat nii palju annab väljalaske osas torukollektor juurde.
Seda, mida mootoriga ette võtta võiks, on kõige õigem küsida härrade Aruaasa ja Melioranski käest, aka Paps ja Mäger.
Ütleme nii, et teoreetiliselt oleks pidanud sellel mootoril olema ca 140 hj. Aga tunde järgi ei liikunud see küll nii hästi. Võibolla oli segavaid faktoreid a'la kõrged ootused. Ja muidugi kiirendusetapja Ziguli kast. Kui ma varemalt Zigulit veel natukenegi autoks pidasin, siis see kast (õigemini 4) pani tolle margi Nõukogude autotööstuse punase laterna rolli. See lihtsalt on õudne! See kast on originaalis nii õrn, et mul oli sama tunne nagu elevandil portselanipoes!
Re: Kähkusõidumossed
Postitatud: 31 Okt 2010 00:09
Postitas tafi
Tänud ! tuli meelde veel ,et mul papsi mosse mootorist paar pilti:
ja väljast üks:
Re: Kähkusõidumossed
Postitatud: 28 Nov 2010 14:18
Postitas hard0
Väga paljude kähkusõidumossede ja ladade piltidega album:
http://photofile.ru/users/vfts/
Mõned huvitavamad pildid:
2140SL antitiib:D
Moskvich DOHC?!
Re: Kähkusõidumossed
Postitatud: 28 Nov 2010 21:15
Postitas Kombimiis
Jep, neid ju tehti kah.
Re: Kähkusõidumossed
Postitatud: 28 Nov 2010 22:37
Postitas Killa
Miks osadel piltidel lada sillad, või vähemalt veljed kasutusel? Paremad pidurid või midagi?