Su arusaam on peaaegu 6ige. Ainuke vahe on selles, et ei ole mitte paar, vaid palju-palju praegusid ja mitte kuni 10 cm ,vaid m6neljuhul 6le terve klaasi, kuid m6nejaoks t2hendab 2mblik seda, kui klaas on paljudeks kildudeks laiali.stern100 kirjutas:kui te siin seletate siis defineerige enne palun ka mõisted nagu "ämblik" jna ka ära. oleks kõigile arusaadavam. Minul onarusaam "amblikust" kui kivi saanud kohast, kust lähevad edasi paaru kuni 10cm.sed praod.
AZLK 2140 1984 SanderV
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
"2140"
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
Selline ongi jah, aga see ongi kilega klaas, mis seal pildil ka on. Tavaline, ilma kileta klaas ei oleks 6hes t8kis, vaid killud oleksid k6ik laiali. Kile m6te ju selles ongi, et need killud ei lendaks laiali. Sa v6id proovida kasv6i mingil suvalisel klaasil ja sa n2ed, et ta l2heb t2iesti puruks, aga kilega klaas mitte.SanderV kirjutas:osad klaasid jäävad... ja kilega ei l2he ämblikuks... seal tuleb lihtsalt pragu sisse.. meil lihtsalt erinevad arusaamad ämblikust siis... ma mõtlen ikka nii et terve aken on praguline mitte mingi 1 pragu vmsA.Roosenberg kirjutas:Ilma kileta ta l2heb lihtsaltsodiks. Ei saa j22da 2mblikuks, kui pole kuhugi k6lge kinni j22da. See kui klaas on lihtsalt sodi, ei ole 2mblik. Kui klaas on 2mblik, siista on 8ks tervik.SanderV kirjutas:eino ilma kileta läheb ju ämblikuks kui kivi saab... kilega jääb külge.. ta räägib nii nagu ma räägiks vastupidi
Pole vaja kohe kisendama hakata!
minu arusaam äblikust on taoline..
"2140"
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
Teema jätkuks... Sa oled ikka kindel oma jutus? See pildil on raudselt tavaline karastatud klaas, mitte kilega klaas.A.Roosenberg kirjutas: Selline ongi jah, aga see ongi kilega klaas, mis seal pildil ka on. Tavaline, ilma kileta klaas ei oleks 6hes t8kis, vaid killud oleksid k6ik laiali. Kile m6te ju selles ongi, et need killud ei lendaks laiali. Sa v6id proovida kasv6i mingil suvalisel klaasil ja sa n2ed, et ta l2heb t2iesti puruks, aga kilega klaas mitte.
Igatahes edu mossega ja ehk saad ruttu liikvele masina.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
See karastatud klaas.Aastaid tagasi sain vastutuleva rekka alt korraliku kivi aknasse-oli samasugune "ämblik".Lugu oli talvel -seni püsis aken ees kuni salongis oli soe ja looklesin Tallinna poole 20km/h-ohukatega.Kui 1 kord kohale jõudsin ja masin jahtus - tasus vaid autoust puudutada kui kogu kupatus oli salongis sees.sass kirjutas:Teema jätkuks... Sa oled ikka kindel oma jutus? See pildil on raudselt tavaline karastatud klaas, mitte kilega klaas.A.Roosenberg kirjutas: Selline ongi jah, aga see ongi kilega klaas, mis seal pildil ka on. Tavaline, ilma kileta klaas ei oleks 6hes t8kis, vaid killud oleksid k6ik laiali. Kile m6te ju selles ongi, et need killud ei lendaks laiali. Sa v6id proovida kasv6i mingil suvalisel klaasil ja sa n2ed, et ta l2heb t2iesti puruks, aga kilega klaas mitte.
Igatahes edu mossega ja ehk saad ruttu liikvele masina.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
no fking way... terve post oli valmis ja arvuti pani kooma.. enam ei viitis kirjutada pikalt. Aknad ees Tagumine nurk mis sees käis jäi imelik aga umbes 3-4mm kummiruumi vahel(tihendi maa) Esimene oli ka kahtlane ette panekul mõlemad ülemised nurgad jäid raamist suht välja. Pleki serv oli umbes seal soone juures kus kummiriba sisse käib, aitasin kruvikaga teiselt poolt kaasa. Kui ees oli oli suht normaalne.. Kummiribad sain ilusti kellegi mainitud silikoonõliga ette. Homme hakkan masina põhja tegema ehk siis gardaan külge ja igast asjad külge. Lõpuks saab masin ka uue värvi. Kuna eriti raha raisata pole aga masin on väga kirju erinevatest värvidest mis seal peal proovitud, kuna arvasin et see läheb vanarauaks, siis lasen sinna musta ja punase korrosioonivastase krundi peale.
Paar pilti ka:
see siis peaks umbes uus välimus tulema.. kuna kapotil must kleeps peal(suur) siis see on must ja jätan ta mustaks. Võibolla värvin ka punaseks aga umbes selline:
Paar pilti ka:
see siis peaks umbes uus välimus tulema.. kuna kapotil must kleeps peal(suur) siis see on must ja jätan ta mustaks. Võibolla värvin ka punaseks aga umbes selline:
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
Kena kätt harjutada. Edu!
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
ma ei tea kuidas praegu on kuid kunagi võis masin olla teist värvi ainult 25% ulatuses. ehk siis originaal värvi toon võis olla minimaalselt 75%.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
ah see on ykskõik.. masinast tuleb niikuinii mingi rallikas v jäärajamasin kus ma poliisi ei soovi kohtada...praegu ootan happekrunti ja mastiksit mis peaks järgmise nädala alguses tulema.. seni saan sellega jännata.. ülevaatust ja kindlustust beezile niikuinii ei tee siis ei ole vaja ka selle värvi suhtes muretseda. Muidu valge tuleb selline metallic koos lakiga nagu on beezi esiklaasi vasakusse nurka lastud.. värv muidugi maitse asi aga kuna loodan et see värv kuulub mingit pidi "beezi" alla siis ei pea tehnilist passi muutma hakkama.,
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
mõlemast käigukast lasin õli välja.. korra olen seda yritand tagasi panna kui kast oli all.. väga nu** oli seda panna ikka.. keegi oskab mõnda head nippi välja pakkuda kuidas kasti kergesti õli sab panna kui kas all on?
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
käsipumbaga. minul on selleks olemas 1l käsipump millega ma saan keerulistesse kohtadesse ilusti ligi. Kui on vanemat tüüpi kast, siis sinna on õli eriti lihtne panna. kisud salongis kaane maha, kork maha ja valad.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.