5. leht 96-st

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 19 Mai 2010 23:19
Postitas A.Roosenberg
stern100 kirjutas:kui te siin seletate siis defineerige enne palun ka mõisted nagu "ämblik" jna ka ära. oleks kõigile arusaadavam. Minul onarusaam "amblikust" kui kivi saanud kohast, kust lähevad edasi paaru kuni 10cm.sed praod. :D
Su arusaam on peaaegu 6ige. Ainuke vahe on selles, et ei ole mitte paar, vaid palju-palju praegusid ja mitte kuni 10 cm ,vaid m6neljuhul 6le terve klaasi, kuid m6nejaoks t2hendab 2mblik seda, kui klaas on paljudeks kildudeks laiali.

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 19 Mai 2010 23:26
Postitas A.Roosenberg
SanderV kirjutas:
A.Roosenberg kirjutas:
SanderV kirjutas:eino ilma kileta läheb ju ämblikuks kui kivi saab... kilega jääb külge.. ta räägib nii nagu ma räägiks vastupidi
Ilma kileta ta l2heb lihtsaltsodiks. Ei saa j22da 2mblikuks, kui pole kuhugi k6lge kinni j22da. See kui klaas on lihtsalt sodi, ei ole 2mblik. Kui klaas on 2mblik, siista on 8ks tervik.
Pole vaja kohe kisendama hakata!
osad klaasid jäävad... ja kilega ei l2he ämblikuks... seal tuleb lihtsalt pragu sisse.. meil lihtsalt erinevad arusaamad ämblikust siis... ma mõtlen ikka nii et terve aken on praguline mitte mingi 1 pragu vms

minu arusaam äblikust on taoline.. Pilt
Selline ongi jah, aga see ongi kilega klaas, mis seal pildil ka on. Tavaline, ilma kileta klaas ei oleks 6hes t8kis, vaid killud oleksid k6ik laiali. Kile m6te ju selles ongi, et need killud ei lendaks laiali. Sa v6id proovida kasv6i mingil suvalisel klaasil ja sa n2ed, et ta l2heb t2iesti puruks, aga kilega klaas mitte.

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 19 Mai 2010 23:42
Postitas sass
A.Roosenberg kirjutas: Selline ongi jah, aga see ongi kilega klaas, mis seal pildil ka on. Tavaline, ilma kileta klaas ei oleks 6hes t8kis, vaid killud oleksid k6ik laiali. Kile m6te ju selles ongi, et need killud ei lendaks laiali. Sa v6id proovida kasv6i mingil suvalisel klaasil ja sa n2ed, et ta l2heb t2iesti puruks, aga kilega klaas mitte.
Teema jätkuks... Sa oled ikka kindel oma jutus? See pildil on raudselt tavaline karastatud klaas, mitte kilega klaas.

Igatahes edu mossega ja ehk saad ruttu liikvele masina.

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 20 Mai 2010 00:54
Postitas partnermosse
sass kirjutas:
A.Roosenberg kirjutas: Selline ongi jah, aga see ongi kilega klaas, mis seal pildil ka on. Tavaline, ilma kileta klaas ei oleks 6hes t8kis, vaid killud oleksid k6ik laiali. Kile m6te ju selles ongi, et need killud ei lendaks laiali. Sa v6id proovida kasv6i mingil suvalisel klaasil ja sa n2ed, et ta l2heb t2iesti puruks, aga kilega klaas mitte.
Teema jätkuks... Sa oled ikka kindel oma jutus? See pildil on raudselt tavaline karastatud klaas, mitte kilega klaas.

Igatahes edu mossega ja ehk saad ruttu liikvele masina.
See karastatud klaas.Aastaid tagasi sain vastutuleva rekka alt korraliku kivi aknasse-oli samasugune "ämblik".Lugu oli talvel -seni püsis aken ees kuni salongis oli soe ja looklesin Tallinna poole 20km/h-ohukatega.Kui 1 kord kohale jõudsin ja masin jahtus - tasus vaid autoust puudutada kui kogu kupatus oli salongis sees.

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 20 Mai 2010 18:11
Postitas SanderV
no fking way... terve post oli valmis ja arvuti pani kooma.. enam ei viitis kirjutada pikalt. Aknad ees Tagumine nurk mis sees käis jäi imelik aga umbes 3-4mm kummiruumi vahel(tihendi maa) Esimene oli ka kahtlane ette panekul mõlemad ülemised nurgad jäid raamist suht välja. Pleki serv oli umbes seal soone juures kus kummiriba sisse käib, aitasin kruvikaga teiselt poolt kaasa. Kui ees oli oli suht normaalne.. Kummiribad sain ilusti kellegi mainitud silikoonõliga ette. Homme hakkan masina põhja tegema ehk siis gardaan külge ja igast asjad külge. Lõpuks saab masin ka uue värvi. Kuna eriti raha raisata pole aga masin on väga kirju erinevatest värvidest mis seal peal proovitud, kuna arvasin et see läheb vanarauaks, siis lasen sinna musta ja punase korrosioonivastase krundi peale.
Paar pilti ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
see siis peaks umbes uus välimus tulema.. kuna kapotil must kleeps peal(suur) siis see on must ja jätan ta mustaks. Võibolla värvin ka punaseks aga umbes selline:
Pilt

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 20 Mai 2010 18:26
Postitas Sten
Kena kätt harjutada. Edu!

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 20 Mai 2010 18:54
Postitas moskiito
ma ei tea kuidas praegu on kuid kunagi võis masin olla teist värvi ainult 25% ulatuses. ehk siis originaal värvi toon võis olla minimaalselt 75%.

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 20 Mai 2010 19:17
Postitas SanderV
ah see on ykskõik.. masinast tuleb niikuinii mingi rallikas v jäärajamasin kus ma poliisi ei soovi kohtada...praegu ootan happekrunti ja mastiksit mis peaks järgmise nädala alguses tulema.. seni saan sellega jännata.. ülevaatust ja kindlustust beezile niikuinii ei tee siis ei ole vaja ka selle värvi suhtes muretseda. Muidu valge tuleb selline metallic koos lakiga nagu on beezi esiklaasi vasakusse nurka lastud.. värv muidugi maitse asi aga kuna loodan et see värv kuulub mingit pidi "beezi" alla siis ei pea tehnilist passi muutma hakkama.,

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 21 Mai 2010 09:22
Postitas SanderV
mõlemast käigukast lasin õli välja.. korra olen seda yritand tagasi panna kui kast oli all.. väga nu** oli seda panna ikka.. keegi oskab mõnda head nippi välja pakkuda kuidas kasti kergesti õli sab panna kui kas all on?

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 21 Mai 2010 09:36
Postitas moskiito
käsipumbaga. minul on selleks olemas 1l käsipump millega ma saan keerulistesse kohtadesse ilusti ligi. Kui on vanemat tüüpi kast, siis sinna on õli eriti lihtne panna. kisud salongis kaane maha, kork maha ja valad.