Kunagi sai proovitud mitu aastat tagasi,aga nüüd enam ei oska öelda,no kui auto orginaal veel oli siis oli 90max.SanderV kirjutas:and thats all u gotta knowMossekene kirjutas:Minu oma üle 200 ei lähe:D
Moskvitside kiirusomadustest
Re: Moskvitside kiirusomadustest
Re: Moskvitside kiirusomadustest
Kiirendusest rääkides tegi punane, kus istus 5 inimest sees, ära mingile ford mondeole, kus istus 2 inimest sees.. Tippkiiruse vastu aga ei saa.. Vägisi tahaks seda 5. käiku
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Moskvitside kiirusomadustest
Pole paha:Dviirusboy kirjutas:Kiirendusest rääkides tegi punane, kus istus 5 inimest sees, ära mingile ford mondeole, kus istus 2 inimest sees.. Tippkiiruse vastu aga ei saa.. Vägisi tahaks seda 5. käiku
Re: Moskvitside kiirusomadustest
mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?
Re: Moskvitside kiirusomadustest
täiesti õigeSanderV kirjutas:mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvitside kiirusomadustest
Näiteks 2141 ülekandearvud:moskiito kirjutas:täiesti õigeSanderV kirjutas:mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?
Viiekäiguline käigukast, ülekandearvud I 3,308; II 2,050; III 1,367; IV 0,946; V 0.732 (0.690), tagurpidikäik 3,357; peaülekanne 3,9 (4,1).
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Moskvitside kiirusomadustest
Miks on paljudel arusaam, et käigukastis väiksem ülekanne ei saa olla alla 1:1? Saab. Kes rohkem neid käigukastide ülekandearvudega kokku puutunud on,teab, et alla 1:1 võib olla lisaks 5. käigule ka isegi 6. käikviirusboy kirjutas:Näiteks 2141 ülekandearvud:moskiito kirjutas:täiesti õigeSanderV kirjutas:mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?
Viiekäiguline käigukast, ülekandearvud I 3,308; II 2,050; III 1,367; IV 0,946; V 0.732 (0.690), tagurpidikäik 3,357; peaülekanne 3,9 (4,1).
Tegelt Mossel (mõeldud siis 412 ja 2140) see viies käik... Kui neljandaga on juba viimane väljas (140+km/h) ega siis 5. käik suurt enam aita. Esiteks on Mosse mootoril jõuvarud teadagi suht kasinad ja võhma "aitavad vähendada" ka suur veere- ja tuuletakistus.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Moskvitside kiirusomadustest
Pole küll väga kursis 2141 ja 412 kastide erinevusega, seega küsimus vähe laiemale ringile: On keegi võrrelnud, kui erineva ehitusega on 412 kast 2141 omast, kas on võimalik kuidagi detailide vahetamise teel 412 alla sobivaks teha?
Koostöös piruka diffriga peaks 0.73 ülekanne veel piisavalt kiire olema et mootor vedada jaksaks. Teise alternatiivina on variant ka kasutada(katsetada kas üldse on sobiv) ainult 2141 4nda käigu ülekannet 412 kastis, seegi veidi kiirema ülekandega kui originaalis.
Võrdluseks: Liigun igapäevaselt bensiinimootoriga autoga, millele sai kombineeritud Diisli käigukast. Peaülekanne on 4.111 ja 6nda käigu ülekandeks 0.56. 100km/h juures on mootori pöörded 1900.
Koostöös piruka diffriga peaks 0.73 ülekanne veel piisavalt kiire olema et mootor vedada jaksaks. Teise alternatiivina on variant ka kasutada(katsetada kas üldse on sobiv) ainult 2141 4nda käigu ülekannet 412 kastis, seegi veidi kiirema ülekandega kui originaalis.
Võrdluseks: Liigun igapäevaselt bensiinimootoriga autoga, millele sai kombineeritud Diisli käigukast. Peaülekanne on 4.111 ja 6nda käigu ülekandeks 0.56. 100km/h juures on mootori pöörded 1900.
Re: Moskvitside kiirusomadustest
2141 ja 412 kastidel omavahel vahetatavaid vidinaid pole. Ka 2141 detailide kataloogis pole käigukasti osas ühtki pudinat mille tahises 412 oleks. Kõik on 2141-xxxxxxx.
Kes on neid kahte kasti ja nende sisu kõrvuti näinud, saab aru et tegemist on täiesti erinevate asjadega..
Kes on neid kahte kasti ja nende sisu kõrvuti näinud, saab aru et tegemist on täiesti erinevate asjadega..
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: Moskvitside kiirusomadustest
MA pakun, et tagaveolisele peaks saama Lada 5k. kasti alla panna. Eriti kui võtta 21412 väntvõll, kuhu juba originaalis Lada sidur otsa käib.