AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Jaan 2011 22:19
Eile sai pidurite kontrollamp "kustutatud" ühest süsteemist pisut vedelikku välja lastes;
Esimeste piduriklotside ja voolikute seisukorra kontroll. Voolikud on viimast aastat kasutusel ja huvitaval kombel on vasakpoolsed klotsid tunduvalt rohkem kulunud kui parempoolsed. Töötavad kõik aga korralikult,ei kisu rooli ega midagi;
Plekk kollektori külge tagasi pandud. Kuigi voolik sinna enam ei ulata,sättisin ta nii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80424627
Õlirõhu näidik vahetatud (vana näitas oma ühiku jagu vähem), siin nad on ja juba osuti järgi näha,kumb enne valetas http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80424661
esimesed rattad sai ka balansipingist läbi lastud. Jooksid ilusti ja eriti paigast ära polnud. Tundub,et selline imelik viskamine tuleb tagantpoolt,eriti on see tunda linnakiirusel. Said sügisel sinna pandud mingid iidvanad rehvid ja mitte eriti sirged veljed ja tulemuseks oligi,et nii rehvid kui veljed viskasid igatipidi. No need rehvid panin sinna ka vaid ajutiselt. Proovin sinna praegu Lada all olevaid Kleber Kapnor 5,eelmine talv nendega sõitsin.
Täna võtsin maha ja lammutasin karburaatori osadeks. Lihvisin kontaktpinnad sirgeks ja puhusin ta ka läbi. Ütleme,et kehvemaks ei läinud. Selle töö võtsin ette,sest viimastel päevadel on käivitumine kehva ja kiirendusel 3000 ja alla selle pedaal põrandasse lüüa,puterdab. Peale remonti muutusi pole,neljandaga 60km/h lõin pedaali põrandasse,oma 10s. puterdas ja alles siis sai aru,mida teha vaja on
Homme hakkan Ladal olevat 2107-t analoogselt korrastama. Mõni päev tagasi seda vaatasin ja avastasin,et olin väljas paar detaili pisut valesti pannud (sellest siis gaasi pealejäämine) ja viimati üritasin korrastada sellel seda suurt seenekujulist junni (vaakumiga asjandus),peale seda kadus mootoril (Lada-1500) gaasi vajutades erksus,isegi Mosse mootor kiirendas kaks korda paremini. Ka sellel "seenel" lihvisin kontaktpindu tasaseks (kruvi kinnituskõrvad kõberaks väändunud). Võtsin teiselt karbalt analoogse (ka see samamoodi lihvitud) ja proovisin seda,ikka sama. Krt tal juhtus,ei tea. Üks "seen" on veel olemas,see veel lihvimata,võib ka seda proovida. Homme kui aega,saab ära teha.
Tundub,et on aeg ka kardaan vahetada,vibratsioon on maanteekiirusel juba tuntav. Üks rist natuke loksus juba suvel aga vibratsiooni tunda polnud. Nüüd on loks ilmselt juba nii suureks läinud. Täna viskasin uue kardaani juba pagassi...
Roolivardad vaatan üle. Paremale poole umbes 1 pöörde keerates läheb rool nagu vähe raskemaks. Juba mõnda aega on sõidu ajal seda nagu tunda. Eile,kui esiots üleval ja rattad alt,sai paremini tunnetada. Karbist keerasin küll natuke maha aga paremaks ei läinud. Karbis õli on aga see kipub välja tilkuma. Peab juurde panema kuigi seda eriti teha ei taha,nagunii on Mosse enda kõige suurem lekkimine just sealt. Lõdvestasin kontrolliks ka parempoolset pendelhooba,ikka muutusi pole. Jääb üle kas roolivardad (väheusutav) või õli puudumine karbis.
Täna oli ka juhus,kus kõik minu karburaatorid olid maas ja koos. Ühispilt http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80454921
Esimeste piduriklotside ja voolikute seisukorra kontroll. Voolikud on viimast aastat kasutusel ja huvitaval kombel on vasakpoolsed klotsid tunduvalt rohkem kulunud kui parempoolsed. Töötavad kõik aga korralikult,ei kisu rooli ega midagi;
Plekk kollektori külge tagasi pandud. Kuigi voolik sinna enam ei ulata,sättisin ta nii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80424627
Õlirõhu näidik vahetatud (vana näitas oma ühiku jagu vähem), siin nad on ja juba osuti järgi näha,kumb enne valetas http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80424661
esimesed rattad sai ka balansipingist läbi lastud. Jooksid ilusti ja eriti paigast ära polnud. Tundub,et selline imelik viskamine tuleb tagantpoolt,eriti on see tunda linnakiirusel. Said sügisel sinna pandud mingid iidvanad rehvid ja mitte eriti sirged veljed ja tulemuseks oligi,et nii rehvid kui veljed viskasid igatipidi. No need rehvid panin sinna ka vaid ajutiselt. Proovin sinna praegu Lada all olevaid Kleber Kapnor 5,eelmine talv nendega sõitsin.
Täna võtsin maha ja lammutasin karburaatori osadeks. Lihvisin kontaktpinnad sirgeks ja puhusin ta ka läbi. Ütleme,et kehvemaks ei läinud. Selle töö võtsin ette,sest viimastel päevadel on käivitumine kehva ja kiirendusel 3000 ja alla selle pedaal põrandasse lüüa,puterdab. Peale remonti muutusi pole,neljandaga 60km/h lõin pedaali põrandasse,oma 10s. puterdas ja alles siis sai aru,mida teha vaja on
Homme hakkan Ladal olevat 2107-t analoogselt korrastama. Mõni päev tagasi seda vaatasin ja avastasin,et olin väljas paar detaili pisut valesti pannud (sellest siis gaasi pealejäämine) ja viimati üritasin korrastada sellel seda suurt seenekujulist junni (vaakumiga asjandus),peale seda kadus mootoril (Lada-1500) gaasi vajutades erksus,isegi Mosse mootor kiirendas kaks korda paremini. Ka sellel "seenel" lihvisin kontaktpindu tasaseks (kruvi kinnituskõrvad kõberaks väändunud). Võtsin teiselt karbalt analoogse (ka see samamoodi lihvitud) ja proovisin seda,ikka sama. Krt tal juhtus,ei tea. Üks "seen" on veel olemas,see veel lihvimata,võib ka seda proovida. Homme kui aega,saab ära teha.
Tundub,et on aeg ka kardaan vahetada,vibratsioon on maanteekiirusel juba tuntav. Üks rist natuke loksus juba suvel aga vibratsiooni tunda polnud. Nüüd on loks ilmselt juba nii suureks läinud. Täna viskasin uue kardaani juba pagassi...
Roolivardad vaatan üle. Paremale poole umbes 1 pöörde keerates läheb rool nagu vähe raskemaks. Juba mõnda aega on sõidu ajal seda nagu tunda. Eile,kui esiots üleval ja rattad alt,sai paremini tunnetada. Karbist keerasin küll natuke maha aga paremaks ei läinud. Karbis õli on aga see kipub välja tilkuma. Peab juurde panema kuigi seda eriti teha ei taha,nagunii on Mosse enda kõige suurem lekkimine just sealt. Lõdvestasin kontrolliks ka parempoolset pendelhooba,ikka muutusi pole. Jääb üle kas roolivardad (väheusutav) või õli puudumine karbis.
Täna oli ka juhus,kus kõik minu karburaatorid olid maas ja koos. Ühispilt http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80454921