41. leht 93-st

AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 11 Jaan 2011 22:19
Postitas Edel
Eile sai pidurite kontrollamp "kustutatud" ühest süsteemist pisut vedelikku välja lastes;
Esimeste piduriklotside ja voolikute seisukorra kontroll. Voolikud on viimast aastat kasutusel ja huvitaval kombel on vasakpoolsed klotsid tunduvalt rohkem kulunud kui parempoolsed. Töötavad kõik aga korralikult,ei kisu rooli ega midagi;
Plekk kollektori külge tagasi pandud. Kuigi voolik sinna enam ei ulata,sättisin ta nii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80424627
Õlirõhu näidik vahetatud (vana näitas oma ühiku jagu vähem), siin nad on ja juba osuti järgi näha,kumb enne valetas http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80424661
esimesed rattad sai ka balansipingist läbi lastud. Jooksid ilusti ja eriti paigast ära polnud. Tundub,et selline imelik viskamine tuleb tagantpoolt,eriti on see tunda linnakiirusel. Said sügisel sinna pandud mingid iidvanad rehvid ja mitte eriti sirged veljed ja tulemuseks oligi,et nii rehvid kui veljed viskasid igatipidi. No need rehvid panin sinna ka vaid ajutiselt. Proovin sinna praegu Lada all olevaid Kleber Kapnor 5,eelmine talv nendega sõitsin.
Täna võtsin maha ja lammutasin karburaatori osadeks. Lihvisin kontaktpinnad sirgeks ja puhusin ta ka läbi. Ütleme,et kehvemaks ei läinud. Selle töö võtsin ette,sest viimastel päevadel on käivitumine kehva ja kiirendusel 3000 ja alla selle pedaal põrandasse lüüa,puterdab. Peale remonti muutusi pole,neljandaga 60km/h lõin pedaali põrandasse,oma 10s. puterdas ja alles siis sai aru,mida teha vaja on :D
Homme hakkan Ladal olevat 2107-t analoogselt korrastama. Mõni päev tagasi seda vaatasin ja avastasin,et olin väljas paar detaili pisut valesti pannud (sellest siis gaasi pealejäämine) ja viimati üritasin korrastada sellel seda suurt seenekujulist junni (vaakumiga asjandus),peale seda kadus mootoril (Lada-1500) gaasi vajutades erksus,isegi Mosse mootor kiirendas kaks korda paremini. Ka sellel "seenel" lihvisin kontaktpindu tasaseks (kruvi kinnituskõrvad kõberaks väändunud). Võtsin teiselt karbalt analoogse (ka see samamoodi lihvitud) ja proovisin seda,ikka sama. Krt tal juhtus,ei tea. Üks "seen" on veel olemas,see veel lihvimata,võib ka seda proovida. Homme kui aega,saab ära teha.
Tundub,et on aeg ka kardaan vahetada,vibratsioon on maanteekiirusel juba tuntav. Üks rist natuke loksus juba suvel aga vibratsiooni tunda polnud. Nüüd on loks ilmselt juba nii suureks läinud. Täna viskasin uue kardaani juba pagassi...
Roolivardad vaatan üle. Paremale poole umbes 1 pöörde keerates läheb rool nagu vähe raskemaks. Juba mõnda aega on sõidu ajal seda nagu tunda. Eile,kui esiots üleval ja rattad alt,sai paremini tunnetada. Karbist keerasin küll natuke maha aga paremaks ei läinud. Karbis õli on aga see kipub välja tilkuma. Peab juurde panema kuigi seda eriti teha ei taha,nagunii on Mosse enda kõige suurem lekkimine just sealt. Lõdvestasin kontrolliks ka parempoolset pendelhooba,ikka muutusi pole. Jääb üle kas roolivardad (väheusutav) või õli puudumine karbis.
Täna oli ka juhus,kus kõik minu karburaatorid olid maas ja koos. Ühispilt http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80454921

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 12 Jaan 2011 00:58
Postitas partnermosse
Karburaatoripildil 67/75 on 1 teleskoopiline vedru kinnitamata mis on tooreklapi külmkäivitamisel sulgemiseks-avamiseks mõeldud.
Teise kambri pneumoklapi membraan äkki läbi( see "konn" mis sul karburaatori küljes on), siis ta ei kiirenda üldse ja gaasi pedaali vajutamisel kipub karburaator urisema meeletult ehk tekib kütusepuudus. Esimese kambri kiirenduspumba pihusti on liiga väikse avaga ja võib ka miskit puru selles kanalis sees olla ,siis ta ei pihusta otsejoana karburaatorisse kütust, vaid tilgub ja valgub umbmääraselt karburaatori seina pidi põlemiskambri poole+ujukikambri kütusetase on paigast ära, kütust on sees äkki vähem kui vaja.Pedaali vajutamisel-kiirendamisel ei saa vajalikku kütuse kogust kätte -hakkab puterdama.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 12 Jaan 2011 21:15
Postitas Edel
partnermosse kirjutas:Karburaatoripildil 67/75 on 1 teleskoopiline vedru kinnitamata mis on tooreklapi külmkäivitamisel sulgemiseks-avamiseks mõeldud.
Teise kambri pneumoklapi membraan äkki läbi( see "konn" mis sul karburaatori küljes on), siis ta ei kiirenda üldse ja gaasi pedaali vajutamisel kipub karburaator urisema meeletult ehk tekib kütusepuudus. Esimese kambri kiirenduspumba pihusti on liiga väikse avaga ja võib ka miskit puru selles kanalis sees olla ,siis ta ei pihusta otsejoana karburaatorisse kütust, vaid tilgub ja valgub umbmääraselt karburaatori seina pidi põlemiskambri poole+ujukikambri kütusetase on paigast ära, kütust on sees äkki vähem kui vaja.Pedaali vajutamisel-kiirendamisel ei saa vajalikku kütuse kogust kätte -hakkab puterdama.
Sellel DAAZ-2140-l on jah juppe küljest võetud teiste karbade remondiks.
Ise kahtlustan ka,et need membraanid jamavad. Võin proovida teistelt karbadelt juppe võtta või kas poes neid eraldi ka saada on? Pean uurima.
Bensiini taset nüüd pisut tõstsin,tooreklapp "pesulõksu" nüüd enam ei vajanud.

Täna läks vahetusse kardaan ja tagumised rehvid. Parempoolne tagumine rehv oligi kõver,karkass ilmselt puruks läinud. Ega need rehvid olidki sellised poolpidused ja ajutiselt alla pandud. Pool talve nendega saigi. Ei midagi,keerasin Zigulil tagumised rattad alt ja lõin selle rehvid Mossele ümber. No nüüd teine asi kohe...
Roolikarpi lisasin ka õli.
Parempoolse pooltelje simmerling jälle lekkima hakanud. Võtsin kontrolliks ka piduritrumli maha,piduri töösilindrid kuivad. Leke pole õnneks suur,klotsid suures osas (veel) kuivad.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Jaan 2011 17:50
Postitas Edel
partnermosse kirjutas:Karburaatoripildil 67/75 on 1 teleskoopiline vedru kinnitamata mis on tooreklapi külmkäivitamisel sulgemiseks-avamiseks mõeldud.
Teise kambri pneumoklapi membraan äkki läbi( see "konn" mis sul karburaatori küljes on), siis ta ei kiirenda üldse ja gaasi pedaali vajutamisel kipub karburaator urisema meeletult ehk tekib kütusepuudus. Esimese kambri kiirenduspumba pihusti on liiga väikse avaga ja võib ka miskit puru selles kanalis sees olla ,siis ta ei pihusta otsejoana karburaatorisse kütust, vaid tilgub ja valgub umbmääraselt karburaatori seina pidi põlemiskambri poole+ujukikambri kütusetase on paigast ära, kütust on sees äkki vähem kui vaja.Pedaali vajutamisel-kiirendamisel ei saa vajalikku kütuse kogust kätte -hakkab puterdama.
Vahetasin prooviks kiirenduspumba pihusti,pumba membraani ja ühe väikse junni (pildil paremal http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80454899 ) veel aga tulemusi pole,ikka samamoodi.
Kus see "konn" asub? Kas seesama viimasel lingil pildil olev?

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 15 Jaan 2011 01:35
Postitas Edel
Hakkas igav ja huvi pärast proovisin Mossele valuvelge alla. Alessio 6x14 tolli, offset 35, keskava 70mm ja rehv 175/65R14. Kui keskava 73mm-ni treida,lähevad ka ette ilusti alla. Rehv oli enam vähem suvaliselt kätte hakanud aga praegu all olevaga 175/70R13 kõrvutades kõrgusevahel peaaegu erinevust polnud,kui 14 tolline oli vaid pisut madalam. 185/65R14 oleks parem olnud,ka spidomeeter näitab siis täpsemat kiirust. Pildid alates siit http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80518091

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 15 Jaan 2011 09:32
Postitas stern100
Edel kirjutas:Hakkas igav ja huvi pärast proovisin Mossele valuvelge alla. Alessio 6x14 tolli, offset 35, keskava 70mm ja rehv 175/65R14. Kui keskava 73mm-ni treida,lähevad ka ette ilusti alla. Rehv oli enam vähem suvaliselt kätte hakanud aga praegu all olevaga 175/70R13 kõrvutades kõrgusevahel peaaegu erinevust polnud,kui 14 tolline oli vaid pisut madalam. 185/65R14 oleks parem olnud,ka spidomeeter näitab siis täpsemat kiirust. Pildid alates siit http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80518091
Sebi kuskilt parem 1cm paksused flantsid ja jääb treimine ära. Samuti ülemulje ka parem kui rattad veel rohkem laiali, mõistuse piires muidugi.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 15 Jaan 2011 12:54
Postitas Edel
stern100 kirjutas:Sebi kuskilt parem 1cm paksused flantsid ja jääb treimine ära. Samuti ülemulje ka parem kui rattad veel rohkem laiali, mõistuse piires muidugi.
See ka võimalus,Mossel annab nendega mängida. Iseasi,kuidas tagumised nende flantsidega jäävad.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Jaan 2011 16:56
Postitas Edel
Käisin Härma poes ja võtsin karba DAAZ-2101 remondikomplekti.
Kas nitrolahustit ja bensiini võib karba puhastamiseks segada?
Homme hakkan karbaga tegelema.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Jaan 2011 17:50
Postitas wax
Edel kirjutas:Kas nitrolahustit ja bensiini võib karba puhastamiseks segada?
Aasta on 2011, mitte 1970 :) Miks ei taha küll inimesed kasutada asju, mis on selleks mõeldud?
http://www.stokker.ee/maardeained-ja-au ... p:1058553/

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Jaan 2011 21:01
Postitas Edel
wax kirjutas:
Edel kirjutas:Kas nitrolahustit ja bensiini võib karba puhastamiseks segada?
Aasta on 2011, mitte 1970 :) Miks ei taha küll inimesed kasutada asju, mis on selleks mõeldud?
http://www.stokker.ee/maardeained-ja-au ... p:1058553/
Mul on plaan karba ööpäevaks likku panna. Mul leidub 1,5l nitrolahustit aga ei täi seda juurde osta (rahaprobleem ikka),bensiiniliiter odavam ja seda on kankust kohe võtta.