41. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 28 Jaan 2016 22:10
Postitas TALUPOEG TALUJA
Nojah,teekann jääb minu poolt ostmata,kuna neid on siin teisigi.... aga mul ainult juhtmeid vaja.

Täna sain kätte õlifiltrid ja sumpsi suka. Filtrite hind tehti isegi odavam rohkem kui 2e tüki pealt,kui pakendil kirjas. Läks aega küll aga kätte sain. Pärnu Põllumehe kaubamaja aitas . Nüüd pole vaja tükk aega filtrite pärast muretseda. On riiulist kohe võtta,kui vaja.

Pilt

Aga neid kohvikannu pistikuid pole keegi veel pakkunud.... Sõber lubas otsida välja omajao ja siis saan ka täpsemad pildid otsitavast asjast. Tuleb vist nii teha,sest mõnel võib sahtlis asi olla aga ei oska minu jutu järgi arvata midagi. Kui aga puust ja punane ees on,tuntakse paremini ära.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 03 Veebr 2016 19:59
Postitas TALUPOEG TALUJA
No tuli välja,et mul sõbral on keedukann ikka selle lapiku vahvliküpsetaja otsikuga . Seega ei saa siia ka pilti hetkel panna. Täitsa vaikus. Paistab,et kõik on oma asjad minema loopinud juba....

Sõber rääkis seoses selle kannuga loo: Nimelt oli ta ema sellisega mune keetnud. Korra oli aga täitsa ära unustanud...et oli pannud munad keema. Lõpuks oli avastanud,vesi kannust ammu kadunud,munad kõik mustad,kärsa haisu toad täis aga spiraal ei olnud läbi põlenudki. Siiamaani asi toimib. Seega päris kõva asi.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 19 Veebr 2016 21:21
Postitas TALUPOEG TALUJA
No olen kärutanud juba pikka aega ringi aga ikka ja jälle tundub mulle et see soendusradikas natuke lekib kuskilt. Esiklaas läheb mingil hetkel natuke siniseks...... ja algul kui hakkab ventikas sooja tuppa ajama,on tunda mingit haisukest.... ja pikemal sõidul kaob nagu ära..... Ma ei oska muud teha,kui radikas uuesti maha võtta ja üle kontrollida. Järsku ikka siis külma radikaga immitseb kuskilt läbi ja ajab pärast soojaks minnes selle haisu tuppa..... Õnneks pole see radika mahakakkumine väga suur töö. Kättevõtmise asi siis.
Eelmine kord sai ekstreemsetes oludes tehtud ka,oli kümme kraadi külma,nüüd ikka väga lõbus....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 20 Veebr 2016 04:02
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No olen kärutanud juba pikka aega ringi aga ikka ja jälle tundub mulle et see soendusradikas natuke lekib kuskilt. Esiklaas läheb mingil hetkel natuke siniseks...... ja algul kui hakkab ventikas sooja tuppa ajama,on tunda mingit haisukest.... ja pikemal sõidul kaob nagu ära..... Ma ei oska muud teha,kui radikas uuesti maha võtta ja üle kontrollida. Järsku ikka siis külma radikaga immitseb kuskilt läbi ja ajab pärast soojaks minnes selle haisu tuppa..... Õnneks pole see radika mahakakkumine väga suur töö. Kättevõtmise asi siis.
Eelmine kord sai ekstreemsetes oludes tehtud ka,oli kümme kraadi külma,nüüd ikka väga lõbus....
Kuda lõdvikute seisukord? Kas kaasajastatud või originaalid veel? Sinisel oli ka teema päevakorral aga probleem oli lõdvikus,peale uute voolikute paigaldamist kadus jama ära.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 20 Veebr 2016 09:47
Postitas TALUPOEG TALUJA
No lõdvikud on kindlasti vanema aja omad. Klambrid tõmbavad kenasti kokku ja sealt ei paista midagi tilkuvat. Alt on ka kõik kuiv ,seega kahtlustan immitsevat asja.....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 20 Veebr 2016 19:31
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No lõdvikud on kindlasti vanema aja omad. Klambrid tõmbavad kenasti kokku ja sealt ei paista midagi tilkuvat. Alt on ka kõik kuiv ,seega kahtlustan immitsevat asja.....
Ega klambri vahelt ei tulegi piiskagi,see on korralikult tihe. Aga just enne klambrit,kohe klambri servas tekib voolikusse pragu ja sealt kipub immitsema.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Veebr 2016 01:11
Postitas Lepik
Loen seda teemat ja vägisi kisub suu muigele. Kui oleks 1.aprill, esitaks sulle sellised soovitused,küsimused.
Nr1. Ära joo jahutusvedalikku- mitte esiklaas,vaid silmade ees kisub siniseks
Nr2. Ära joo klaasipesu vedelikku- ehkki sinna on lisatud nii lõhna- kui ka maitseaineid, ikka kisub silme ees siniseks,kuigi lõhnab hästi.
Nr3. Meil oli siin Viljandimaal 3 päeva ilus ilm ja selge sinine taevas. Läbi mosse esiklaasi oli see ehk tõesti väga ebareaalne vaatepilt.
Nr4. Ega sa äkki mõnes kõrtsus või ööklubis ei käinud ? Pärast seda võib ka esiklaas ( silmavaade) mitu päeva sinakas tunduda.
Nr5. Autos on imelik võõras lõhn,-No ära sõiduta oma mossega võõraid naisi! Või on oma naine äkki lõhnaõli marki vahetanud,-küsi kui julged. :D
Õige vastuse pead ise välja sõeluma. Käisin garaazis,nuusutasin ,no k....t ei lõhna mul see jahutusvedelik. Vaata parem järgi,ega kuskilt klaasipesu vedelik ei leki,piisab vaid paarist tilgast,et kogu salong seda haisu täis oleks.
Tervitus.Lepik. :beer

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Veebr 2016 14:16
Postitas TALUPOEG TALUJA
Väga vaimukas. :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 04 Mär 2016 13:43
Postitas TALUPOEG TALUJA
See,et ma nüüd plokisoojenduse ehitamisega jälle tegelema hakkasin,tähendab kindlalt kevade saabumist. Olen jälle hiljaks jäänud... :D

Pilt

Pilt

Nüüd ei ole enam muud,kui kaan peale ja kokku keevitada. Pisut pean veel kasima asja,et lahtised keevituspritsmed saaks seest minema löödud ja siit-sealt käiatud. See,et asi valmis,ei tähenda veel et jahutusvedelikku peab. Sellega pean siis ka veel eraldi tegelema. Plaan on treida puust punnid,ette peksta ja siis survet kompressorist sisse lasta. Vast siis reedab kohe kus kohas peab keevitusega veel üle käima.
Muidugi peab veel väga ettevaatlik olema,et väga ei kuumutaks ühte kohta,sest kummitihend võib viga saada.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 06 Mär 2016 16:50
Postitas TALUPOEG TALUJA
No nii. Asi siis valmis. Treisin teraga uue mutri ja relakaga pooleks lõigates sain isegi kaks tükki. Nüüd on tagavara spiraalile ka olemas. Originaal mutter oli nii rabe,et lagunes kinni keerates täitsa ära. Huvitav kuidas selline üldse koos püsib,sest on tehtud mingist purast...
Tegin ka surveproovi. Puust punnid sai treitud ja kompressorist lasin paar atsi sisse. Neid nõela auke oli päris kümmekond ja pusisin vast pool tundi ennem kui pidama sain.

Pilt

Tõmbasin veel Buvanolsiga kokku. Ilm õite jahe veel aga keskpäeval nii soe,et peaks siis veel korra üle tõmbama. Mingi värvi võiks ka selga tõmmata aga vast ootan seni kuni suvi kätte jõuab. Nüüd ei tasu seda enam auto külge panna,sest ilm juba piisavalt soe.