Seekord ei alusta ma jutu tegemist kilometraazist,kuna see on enam vähem konstantseks muutunud.
Kes,käis Vana-Kolga tsiklitalli üritusel 26.05.12 võis hommiku poole ,minu autot parklas näha. Kahjuks pole,mul sellest ega ka Old Iron Weekenderist ainsatki pilti pakkuda,kuna polnud fotoaparaat.
Esmalt siis alustan mõnest ebameeldivamast asjast. Esmalt siis sellest,et oleksin kas paagitäiest bensiinist ilma jäänud või oleks auto põlema läinud. Nimelt probleem oli selles vooliku jupis, mis hakkas mingil, mulle aru saamatul põhjusel läbi immitsema.

Kuna kütuse hais tuli vaid sõidu ajal sisse, hakkasin mõtlema,et karburaator vajab uusi tihendeid või on mingi muu leke. Kuid ühel õhtul,kui sõitma asusin tunnen,et bensiini lõhn on nii tugev ja mootor ei jaksa enam edasi minna,et tõmbasin koheselt auto teeäärde ja kapoti lahti. Selgus,et kapoti alune oli bensiini täis pritsinud. Alguses ei saanud ma pihta,et kust seda sai tulla. Arvasin,et bensiini pumbas lõhkes miskit,et kogu pumba pealne ujus. Kuid siis vaatasin,et voolik on lihtsalt vanadusest ära mõranenud ja mõra oli järjest suuremaks muutunud. Pidin siis kohapeal probleemi ära likvideerima. Õnneks polnud mootor töösoe ning midagi põlema ei oleks läinud. Samuti oli kaasa jupp uut voolikut,et asi lahendada. Rohkem sarnast nalja pole olnud aga tõsiselt ära ehmatas küll.
Teine ja vana probleem on siis lekkiv aknatihend. Tuli asi ära teha,sest enam ei jaksanud vett põrandaplekkidelt ära pühkida,samuti said sõidu ajal jalad märjaks. Muidugi on selge,et tihend ise on ka vana ja juba poolenisti kivikõva. Aeg on oma töö teinud. Hetkel sai siis silikooniga parandatud need kohad ära,kust vett sisse tuli.

Üleliigse silikooni saab hiljem eemaldada,seega välimuses,miskit hullemaks ei lähe. Loodame,et rohkem sealt aknatihendi vahelt vett sisse ei saja.
Aga veidi heast küljest ka, nimelt sain siis toimiva raadio ja see töötab küll. Mängib nagu vaja. Küll aga tundub mulle,et pean varsti uue antenni muretsema,kuna praegune jääb veidi lahjaks.
Siis hea sõbra käest sain ka endale komplekti kasutatud kilbivõrusid,mis pole ideaalkorras aga mulle sobivad küll.

Ilmselt tuleb ära teha ka present katte raam kastile. Vastasel juhul on ühel heal päeval vaja vahetada välja ka terve põhi.
