41. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Okt 2012 10:41
Postitas SanderV
ja njuutonmeeter võti
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Okt 2012 12:27
Postitas Kristjan
Kui tahad tartus ära vahetada siis kirjuta PSi saan sulle pakkuda vahetus kohta
Terv Kristjan
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Okt 2012 18:30
Postitas SanderV
täna kallasin jälle paagi täis ja selgus on 362 kildi peale tuli küttekulu 9.6/100le
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Okt 2012 18:50
Postitas Sten
Mis kiirusel, mis rehvide, mis ülekande ja mitme inimesega?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Okt 2012 20:19
Postitas SanderV
85km/h by GPS, 175/60?? rehvid, 3.9 ja üksi
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Okt 2012 20:21
Postitas stern100
SanderV kirjutas:85km/h by GPS, 175/60?? rehvid, 3.9 ja üksi
Siis on küll karpa seada paigast ära et nii palju kütsi läeb
Kui sa just k-129-ga ei sõida.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Okt 2012 22:59
Postitas SanderV
mul on rally seade
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Okt 2012 05:16
Postitas marek
SanderV kirjutas:täna kallasin jälle paagi täis ja selgus on 362 kildi peale tuli küttekulu 9.6/100le
Vene värk
On olnud teada nt. sapakaid, mis võtavad väidetavalt 6 või 8 või 10 või 12 sajale ja väidetavalt on olnud kõik originaal konditsioonis, arvatavasti vastavalt mootoritehase karburaatorikoostaja/kontrollija vms. tujule. Enda sapakal näiteks ca. 10 litra sajale(1,2l ja 30 kw), millega arvestan tavaliselt. Ja tundub täiesti OK, kuna CO oli 0.9%(lubatud 4,5%) ja põlemata kütus(CH) oli ka kõvasti alla normi, nii et kõik funkab peale selle, et venelaste karbussist pool bensiini "mööda voolab". Samas vene tehnika juures see, et töötab ja sõidab ongi teinekord suurim rõõm.
Kusjuures eelmise sügis v. kevad nägin su masinat Tartus oma kortermaja (trepikoja) ees (Anne 49), ning lisaks kunagi enne veel K-rauta ees Annelinnas. Mõtlesin veel kodumaja ees nähes, et kes nii hästi tehtud-värvitud mosset igapäeva autode vahele jätaks (nt. parklas hoolimatute inimeste ukseavamine). Kuid samas vanad autod on samas siiski sõitmiseks ja nautimiseks, mitte õlipaberi sees hoidmiseks
Edu ja jõudu, minu arvates väga-väga hästi tehtud autoga on tegu! Võtkem antud masinalt snitti ehitatavate mossede keretööde ja värvi kvaliteeidi sihiks!
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Okt 2012 11:05
Postitas SanderV
noot, mu mosse näeb elus esimest korda tartut
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Okt 2012 14:49
Postitas marek
Aga sellisel juhul teine sarnase värvi, toonklaasi, mosseklubi tagaaknakleepsu ning mustade velgedega/kroomveljekapslitega masin Tartus olemas olnud, mida ei taha eriti uskuda
Number oleks ka justkui sama. Masinat ma pakun, et nägin möödunud kevadel, oleks pidand pilti tegema.