 Palun ära sellist asja küll auto külge ühenda, või kui siiski ühendad,siis  helista pool tundi enne seda tuletõrjesse ja ütle, et auto põleb. See on vee KEEDU spiraal ,mitte soendus spiraal.Kus termoandur on ,mis spiraali 90 kraadi juures välja lülitaks?  Kujuta selle asjanduse tööd nüüd veidi ette. Sorkad pistiku seina ja 10 sekundi pärast hakkab spiraali pinnalt eralduma õhumulle,tekkib selline kena surin, ja kui vee liikumiskiirus spiraali pinnal on aeglane , hakkab hapniku eralduma liiga palju. selle tagajärg on see,et tekkiv õhukork lükkab endale ruumi tehes kuskilt jahutusvedelikku välja. Kui vahele on tekkinud õhukork ,ei ole veel ka enam ringvoolu,ja siis hakkab antud seade toimima kui auru tootja. Ühest liitrist veest tekib ca. 1400 liitrit auru..(olen töötanud aurukateldega). Mismoodi spiraali kavatsed vahetada, kui läbi põleb. Vee tsirkuleerimis kiirus   mootoris on ilma pumbata küllaltki takistatud,seega peaks spiraali võimsus olema väga väike ,et jamasid ei tekiks.  Kui siiski kavatsed  selle asja auto külge panna, pane sinna kopsiku külge ka Termo andur( nagu need, mis lülitavad tööle jahutusradika ventilaatori mootori) ja  pane see  juhtima releed,mis katkestaks voolu küttekehale, kui vee temp. on üle soovitud temperatuuri. Andureid on saadaval erinevate temperatuuride jaoks .  Mulle meeldib ,kui  mehed oskavad ise asju ehitada,aga ära oma mosset maha põleta, neid siin lõuna-osariikides niigi vähe,eriti veel diisel-mossesid.   Kas sulle lapsepõlves ei öeldud, et tikkude ja elektriga ei mängita!!!
  Palun ära sellist asja küll auto külge ühenda, või kui siiski ühendad,siis  helista pool tundi enne seda tuletõrjesse ja ütle, et auto põleb. See on vee KEEDU spiraal ,mitte soendus spiraal.Kus termoandur on ,mis spiraali 90 kraadi juures välja lülitaks?  Kujuta selle asjanduse tööd nüüd veidi ette. Sorkad pistiku seina ja 10 sekundi pärast hakkab spiraali pinnalt eralduma õhumulle,tekkib selline kena surin, ja kui vee liikumiskiirus spiraali pinnal on aeglane , hakkab hapniku eralduma liiga palju. selle tagajärg on see,et tekkiv õhukork lükkab endale ruumi tehes kuskilt jahutusvedelikku välja. Kui vahele on tekkinud õhukork ,ei ole veel ka enam ringvoolu,ja siis hakkab antud seade toimima kui auru tootja. Ühest liitrist veest tekib ca. 1400 liitrit auru..(olen töötanud aurukateldega). Mismoodi spiraali kavatsed vahetada, kui läbi põleb. Vee tsirkuleerimis kiirus   mootoris on ilma pumbata küllaltki takistatud,seega peaks spiraali võimsus olema väga väike ,et jamasid ei tekiks.  Kui siiski kavatsed  selle asja auto külge panna, pane sinna kopsiku külge ka Termo andur( nagu need, mis lülitavad tööle jahutusradika ventilaatori mootori) ja  pane see  juhtima releed,mis katkestaks voolu küttekehale, kui vee temp. on üle soovitud temperatuuri. Andureid on saadaval erinevate temperatuuride jaoks .  Mulle meeldib ,kui  mehed oskavad ise asju ehitada,aga ära oma mosset maha põleta, neid siin lõuna-osariikides niigi vähe,eriti veel diisel-mossesid.   Kas sulle lapsepõlves ei öeldud, et tikkude ja elektriga ei mängita!!!    
 tervitus. Lepik.


 Kui vaja panen juhtme seina ja kui vaja tõmban välja seinast......
 Kui vaja panen juhtme seina ja kui vaja tõmban välja seinast......  
 




