42. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 18 Dets 2015 19:21
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:Ei pole seal keerulist miskit :) Mahavõtmist segavad tinnidtännid küljest ära ja käes ta ongi :)
Rihtlatiga sai puht uudishimust siis kaan ära rihitud ja on kergelt banaan küll. Niipalju,et valgus paistab keskelt vahelt läbi. Ehk siis max 1mm.
No siis pole muud,kui lihvija juurde ja maha võtta ainult niipalju,kui just hädapärast vaja. Sellised tööd nagu asjade kontroll on üldse esimene asi,kui kuskilt pihta hakkad. Teiste vanadest saanidest on ikka raske midagi head endale kerge vaevaga teha.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 04 Jaan 2016 23:21
Postitas Muhulane
Nii,jälle kahe jalaga maa peal ning sinise kallale kohe. Ja nagu arvata oli,jagus tegutsemist hommikust õhtuni. Sain teise kaane,kuid see oli üsna aukartustäratava kultuurikihi all. Kuna mul pole detailipesu vastu kunagi midagi olnud,siis miinuskraadidega diisli,bensu ja pintsliga rallimine oli seekord liig,mis liig. Sai siis kuumavee pesuri suhtes maad kuulatud,kuid tulutult - siinsel väikesel maal sellist asja pole kellelgi. Tuli leppida külmavee pesuriga :) Ajas asja ära küll - kaane sai täitsa puhtaks. Eks ennem sai korralikult leotatud ka teist.
Igatahes vajalikud vidinad külge ning otsustasin kasutada üht eelnevalt proovitud tihenditest. Muidugi jälle tühi töö,sest tosool kippus jälle samast kohast välja end pressima. Kaan maha,rihtlatt kätte ja rihtima. Kaant ja plokki. Tulemused rahuldavad. Võtsin siis naela otsast aga uue tihendi,panin pisut pläusti ka vahele...igaks petteks...ja kaan peale,tosool sisse. Oi rõõmu - pidama jäi :) Tinnid-tännid külge ja proovisõidule. Ca 50 versta sai veeretatud ning kõrvalnähtusid ei tekkinud. Lekkeid ei esinenud ja radikast ei virutanud ka tosooli välja. Eks homme saab uue kestvussõidu teha...pisut pikema kilometraažiga.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 05 Jaan 2016 17:30
Postitas TALUPOEG TALUJA
No nüüd võid kadakajuurest medali omale rinda riputada.....ja medalile kiri: "Saare kõikse kõvem Mosse kaanetaja!" :D
Aga kiti siis järgmine kord kõik tihendi servad üle,elu lihtsam.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 05 Jaan 2016 18:24
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No nüüd võid kadakajuurest medali omale rinda riputada.....ja medalile kiri: "Saare kõikse kõvem Mosse kaanetaja!" :D
Aga kiti siis järgmine kord kõik tihendi servad üle,elu lihtsam.
:D No kindlasti on minust kõvemaid kaanetajaid olnud
Aga ikkagi tekib küsimus,et kas oleks ilma pläustita ka pidama jäänud? :) Nojah,liigne uudishimu tappis kassi... :)

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 05 Jaan 2016 18:34
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No nüüd võid kadakajuurest medali omale rinda riputada.....ja medalile kiri: "Saare kõikse kõvem Mosse kaanetaja!" :D
Aga kiti siis järgmine kord kõik tihendi servad üle,elu lihtsam.
:D No kindlasti on minust kõvemaid kaanetajaid olnud
Aga ikkagi tekib küsimus,et kas oleks ilma pläustita ka pidama jäänud? :) Nojah,liigne uudishimu tappis kassi... :)
Läheb vähe teemast mööda aga.....
No minul jooksis täna taluõues töötava Mosse alt Tuhkur läbi.....ja ausaltöeldes jooksis nii kiiresti,et esialgu arvasin,et tegu pika sabaga kassiga.... Aga sunnik tiirutas siin õues,koer ka järel ja mul läks tükk aega ,et aru saada,et tegu tõhuga........ Vähemalt Perkinsi mootori hääled ei olnud nii hirmsad,kui mu koera lõuad.... :D Tõhk raisk pääses.....

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 05 Jaan 2016 19:59
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Muhulane kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No nüüd võid kadakajuurest medali omale rinda riputada.....ja medalile kiri: "Saare kõikse kõvem Mosse kaanetaja!" :D
Aga kiti siis järgmine kord kõik tihendi servad üle,elu lihtsam.
:D No kindlasti on minust kõvemaid kaanetajaid olnud
Aga ikkagi tekib küsimus,et kas oleks ilma pläustita ka pidama jäänud? :) Nojah,liigne uudishimu tappis kassi... :)
Läheb vähe teemast mööda aga.....
No minul jooksis täna taluõues töötava Mosse alt Tuhkur läbi.....ja ausaltöeldes jooksis nii kiiresti,et esialgu arvasin,et tegu pika sabaga kassiga.... Aga sunnik tiirutas siin õues,koer ka järel ja mul läks tükk aega ,et aru saada,et tegu tõhuga........ Vähemalt Perkinsi mootori hääled ei olnud nii hirmsad,kui mu koera lõuad.... :D Tõhk raisk pääses.....
Kui kodus linde pead,siis tee inventuur kohe. See reo teeb neile kikiniu.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 07 Jaan 2016 19:04
Postitas Muhulane
Nunii,sõidame. Ka külmaga :) Tuba soe ja aknad puhtad...mis paljudele oli üllatuseks :) Kolvirõngad kippusid karjuma aga selle vastu aitas 98 bensiin. Laupäeval saab köetud garaaži korraks ja seal saab kastis ja tagasillas õlid ära vahetatud kaasaegsemate vastu.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 07 Jaan 2016 19:11
Postitas Muhulane
Üks küsimus väljalaskesüsteemi kohta.
Kas seda võiks-peaks järele aitama,kui 38 nuka peale saan? Kui jah,siis soovitused teretulnud.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 07 Jaan 2016 19:54
Postitas stern100
Kolvirõngad karjuvad ja aitab 98? Seleta palun mulle vanale mootoriehitajale ka see asi lahti :D Ja ei pea miskit ringi tegema...võid ju ikka kanali õrnalt üle käia ja portida aga muud pole tänaval vaja. Enda rallikal kah hetkel 38 nukk peal. Vaata siis aint et klappidele kah ruumi jääb kui nukka kruttima hakkad.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 07 Jaan 2016 20:00
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:Kolvirõngad karjuvad ja aitab 98? Seleta palun mulle vanale mootoriehitajale ka see asi lahti :D Ja ei pea miskit ringi tegema...võid ju ikka kanali õrnalt üle käia ja portida aga muud pole tänaval vaja. Enda rallikal kah hetkel 38 nukk peal. Vaata siis aint et klappidele kah ruumi jääb kui nukka kruttima hakkad.
Nii väitis kogenud rallisõitja ja praegugi mehhaanikuna tegutsev isik,et kui rõngad karjuvad,siis bensiin sitt. Süüdet keerasin hilisemaks küll aga siis läks asi hoopis jamaks. Panin 98 paaki ja igatahes kadus karjumine ära. Seega mina ei seleta siin midagi...tule kisu mul mootor laiali ja küsi rõngaste käest ise :D