42. leht 49-st

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 28 Juun 2010 13:44
Postitas SanderV
tõsi seepärast ma seekord lähenengi alt :D

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 28 Juun 2010 14:38
Postitas moskiito
ei tea, olen saanud ka kolmekesi mootorit nii vahetada et ei kriibi värvi ega midagi. õige lähenemine peab olema asjale lihtsalt :auto

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 28 Juun 2010 16:56
Postitas iisak
Viskad mingid vanad vatitekid jm lansekate ja tulemüüri peale ning korras. Ilma plokikaaneta ei tohiks mootori koos kastiga peale peanemine eriline probleem olla. Korraliku mootoritaliga saab päris edukalt tehtud.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 28 Juun 2010 21:46
Postitas Edel
iisak kirjutas:Viskad mingid vanad vatitekid jm lansekate ja tulemüüri peale ning korras. Ilma plokikaaneta ei tohiks mootori koos kastiga peale peanemine eriline probleem olla. Korraliku mootoritaliga saab päris edukalt tehtud.
Just eelmine teisipäev panin Ladale mootorit koos kastiga peale. Ihuüksinda oli üks paras jamamine aga 2,5 tunni pärast oli moto paigas ning veel mõni tund hiljem tegi juba häält. Mootorilt pidin tõstmise ajal mõned segavad vidinad (genekas,lõdvikud) ikka maha keerama,et sisse pööraks. Oli ka mootoriruum värskelt värvitud aga ega värvikiht eriti viga saanud. Rohkem kriipis väljaulatuvaid teravaid osi,siledad pinnad jäid terveks. Väiksemaid väljaulatuvaid osi saab hiljem värvi ja pinsliga ettevaatlikult üle käia.
Mosse mootor tasuks peale tõsta ilma kastita ja soovitatavalt ka koda maha keerata. Ma kunagi korra proovisin moto koos kojaga peale tõsta,ei tahtnud minna. Aga ehk oli erand,ei tea. Raamatu järgi saab ka koos kastiga peale-maha panna-võtta.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 29 Juun 2010 06:38
Postitas moskiito
Mosse mootor tasuks peale tõsta ilma kastita ja soovitatavalt ka koda maha keerata. Ma kunagi korra proovisin moto koos kojaga peale tõsta,ei tahtnud minna. Aga ehk oli erand,ei tea. Raamatu järgi saab ka koos kastiga peale-maha panna-võtta.[/quote]
siis oli sul see erand, parem kojaga peale tõsta sest pärast all koda peale panna on paras **** ja kõik varjandid on õiged mis eelpool toodud 8)

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 30 Juun 2010 19:01
Postitas viirusboy
Sidurikojaga mootorit paigaldades ei mahu ju mootor otse vahele.. Kui mootorit tahapoole kallutada, jääb eest õlifilter ette, kui siis tahapoole ka lükata, jääb tulemüür ette ja klapikambri kaas kriibib selle.. Ükskõik kuda pidi sa mootorit pöörad või suunad, alati jääb midagi kuskilt ette. Püsti ka mootorit peale ei pane, esisilla tala kohe ees.. Tahaks näha seda venda, kes suudab mootori koos käigukastiga peale panna.. Isegi siis, kui midagi ära kriibib, sest juba koos sidurikojaga pole see lihtsalt võimalik üldjuhul...

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 30 Juun 2010 19:07
Postitas SanderV
MINA!!!! mina panin mootori koos käigukastiga peale.. kriipis kyll natuke paremat seina( oleks ka ilma saand aga isa tahab ju kõike jõuga sisse saada) ja läks peaaegu et ilusti... Õlifiltri korpus tuleb nii või naa eest ära võtta...

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 30 Juun 2010 22:11
Postitas jartmok
Tervist taas.

Täna sain kätte paki. Sisuks oli uus generaator, veepump ja kardaanirist.
Mootor veel koos pole, loodetavasti ülejärgmisel nv- saab kokku. Vaja vedada veel kütusetoru jne. Puuduvateks asjadeks on uued maatoripadjad ja uus kütusepump.

Kellegil on pakkuda töökorras Moskvichi orginaal akut ( seda musta punnidega)?
Piduritorustiku kolnurka (jagajat)?

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 01 Juul 2010 22:25
Postitas viirusboy
MINA!!!! mina panin mootori koos käigukastiga peale.. kriipis kyll natuke paremat seina( oleks ka ilma saand aga isa tahab ju kõike jõuga sisse saada) ja läks peaaegu et ilusti... Õlifiltri korpus tuleb nii või naa eest ära võtta...
Sa panid mootorile kere peale, seega lähenesid sa alt, ma mätlen aga pealtpoolt..

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 01 Juul 2010 23:06
Postitas SanderV
usu mind.. olen kõik variandid läbi proovinud.. va mootorit ilma kastita ja sidurita..
koos kastiga pannes algul panedki nurga all.. mingi hetk pead keret liigutama, lased veel allapoole ja siis veel liigutama ja paika panema.. mina panin nii et mootori rippus vintsi otsas(koormarihmad olid läbi esimeste kollektoritorude)