AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

kas keegi teab kas jagajas sees need kaalud peavad olema kinnitatud 2 samasuguse pingul vedruga, või on 1 vedru pingul ja lahjem ja teine vedru alguses natuke lõdva aga vedru ise on jäik?
Lisaks kas peaks panema vaakum vooliku ka külge jagajale? kui palju see küttekulu muudaks?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

lisaks küsiks mis on mossel jagaja kontakti vahe?
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Seenior »

Vedrud on erinevad jah,kontaktivahe 0,4mm.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

kas see suurem vedru peabki lõdvalt olema seal? ma panin kahest jagajast 1 kokku nii et 1 väike vedru ja 1 suur vedru, teise jagaja suur vedru oli kuidagi lyhem ja see jäi ilma lõtkuta sinna.
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Seenior »

Kui vedrud liiga vabalt loksuvad,olen ise neid metallkõrvakesi,kuhu vedru otsad kinnituvad,pisut painutanud niipalju,et vedrud ei loksu.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

uus jagaja peal ja süüdet näpitud nüüd selline fenomen et külmalt sõidab nagu normaalselt, ja kiirendab, isegi võib õhuklapp täiesti avatult sõita ilma probleemideta. soojast peast 90nega püsikiirussega jätab nagu vahele ja ka kiirendusel, samuti tippkiirus umbes 10kilti tunni väiksem
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:uus jagaja peal ja süüdet näpitud nüüd selline fenomen et külmalt sõidab nagu normaalselt, ja kiirendab, isegi võib õhuklapp täiesti avatult sõita ilma probleemideta. soojast peast 90nega püsikiirussega jätab nagu vahele ja ka kiirendusel, samuti tippkiirus umbes 10kilti tunni väiksem
Kas kontaktivahe normis ? Kiirenduspumba membraan+ esimeses lõõris olev niiöelda "nokk" - kas sealt pritsib korralikult kütet ?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

pritsib, ja kontaktivahe panin omast arust paika, 0.4-se kaliibri järgi
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:pritsib, ja kontaktivahe panin omast arust paika, 0.4-se kaliibri järgi
Pritsib ühtlase joana või kuidagi teisiti ?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ei täitsa pihustab ilusti. aga vahet ei ole see see määrab ainult kiirenduse alguse. tippkiirus ja ühtlase kiirusega sõites peaks ikka normilt töötama
Vasta