42. leht 96-st

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 25 Okt 2012 11:02
Postitas SanderV
kas keegi teab kas jagajas sees need kaalud peavad olema kinnitatud 2 samasuguse pingul vedruga, või on 1 vedru pingul ja lahjem ja teine vedru alguses natuke lõdva aga vedru ise on jäik?
Lisaks kas peaks panema vaakum vooliku ka külge jagajale? kui palju see küttekulu muudaks?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 25 Okt 2012 11:22
Postitas SanderV
lisaks küsiks mis on mossel jagaja kontakti vahe?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 25 Okt 2012 17:06
Postitas Seenior
Vedrud on erinevad jah,kontaktivahe 0,4mm.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 25 Okt 2012 23:17
Postitas SanderV
kas see suurem vedru peabki lõdvalt olema seal? ma panin kahest jagajast 1 kokku nii et 1 väike vedru ja 1 suur vedru, teise jagaja suur vedru oli kuidagi lyhem ja see jäi ilma lõtkuta sinna.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 25 Okt 2012 23:54
Postitas Seenior
Kui vedrud liiga vabalt loksuvad,olen ise neid metallkõrvakesi,kuhu vedru otsad kinnituvad,pisut painutanud niipalju,et vedrud ei loksu.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 27 Okt 2012 19:03
Postitas SanderV
uus jagaja peal ja süüdet näpitud nüüd selline fenomen et külmalt sõidab nagu normaalselt, ja kiirendab, isegi võib õhuklapp täiesti avatult sõita ilma probleemideta. soojast peast 90nega püsikiirussega jätab nagu vahele ja ka kiirendusel, samuti tippkiirus umbes 10kilti tunni väiksem

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 28 Okt 2012 21:32
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:uus jagaja peal ja süüdet näpitud nüüd selline fenomen et külmalt sõidab nagu normaalselt, ja kiirendab, isegi võib õhuklapp täiesti avatult sõita ilma probleemideta. soojast peast 90nega püsikiirussega jätab nagu vahele ja ka kiirendusel, samuti tippkiirus umbes 10kilti tunni väiksem
Kas kontaktivahe normis ? Kiirenduspumba membraan+ esimeses lõõris olev niiöelda "nokk" - kas sealt pritsib korralikult kütet ?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 28 Okt 2012 21:34
Postitas SanderV
pritsib, ja kontaktivahe panin omast arust paika, 0.4-se kaliibri järgi

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 28 Okt 2012 21:37
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:pritsib, ja kontaktivahe panin omast arust paika, 0.4-se kaliibri järgi
Pritsib ühtlase joana või kuidagi teisiti ?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 28 Okt 2012 21:39
Postitas SanderV
ei täitsa pihustab ilusti. aga vahet ei ole see see määrab ainult kiirenduse alguse. tippkiirus ja ühtlase kiirusega sõites peaks ikka normilt töötama