43. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 07 Jaan 2016 20:06
Postitas stern100
Äkki tegi sulle ikka nalja :D Möla kadumine kangema bensuga viitab ikka detonatsioonile mis nüüd kadus.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 07 Jaan 2016 20:09
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:Äkki tegi sulle ikka nalja :D Möla kadumine kangema bensuga viitab ikka detonatsioonile mis nüüd kadus.
Eesmärk ju täidetud - enam rõngad ei karju :)

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 07 Jaan 2016 20:25
Postitas Urukoer
rõngad karjuvad?

kas õllesse liiga palju viina läind seekord? :o

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 07 Jaan 2016 20:38
Postitas Muhulane
Urukoer kirjutas:rõngad karjuvad?

kas õllesse liiga palju viina läind seekord? :o
Пиво без водки-деньги на ветер

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 07 Jaan 2016 21:05
Postitas TALUPOEG TALUJA
Ma loodan,et teemaalgataja on liitunud alkoholismivastase võitlusega ja hävitab nii kuis oskab ja suudab kõiki erinevaid võtteid kasutades.....- seda va alkoholi? :D

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 07 Jaan 2016 21:27
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Ma loodan,et teemaalgataja on liitunud alkoholismivastase võitlusega ja hävitab nii kuis oskab ja suudab kõiki erinevaid võtteid kasutades.....- seda va alkoholi? :D
Igal õigel sohvril peab poolik padja taga olema :)

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 02 Veebr 2016 14:24
Postitas Muhulane
Lõpuks sai siis sinisel õlid kõik lääne omade vastu vahetatud. Mootorisse läks Mobil Rallye 3000 5W-40 ning kasti ja silda Mannoli 80W-90,mille hiljem vahetab välja Mobil Mobilube HD 80W-90. Kast-sild ei leki aga mootorist algas küll kohe tilkumine mõningate tihendite vahelt pihta :) Kui ilmaolud soojemaks-kuivemaks lähevad,siis tuleb mootor niiehk naa korra maha võtta,siis saab tihendite uuenduse ka kohe ära teha.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 03 Veebr 2016 23:11
Postitas Muhulane
Sai siis ette võetud varumootori osadeks võtmine. Seest nägi üsna kole välja aga survepesur ja keemia teevad oma töö.
Huvitab mind selline asi,et kuis vanad hülsid seest välja saab? Samamoodi kolvid. Mitte üks põrm ei kipu need hülssidest välja tulema. Kolmas kolb niipalju tuli,et esimene rõngas vupsas üle hülsiääre ja peale seda kõik. Teised ei taha teps üldse välja tulla,kuigi hülsis liiguvad küll.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 04 Veebr 2016 08:51
Postitas stern100
Koputad alt puust võlliga vms ja kolvid lupsavad kohe välja. Hülsse koputad metallist võlliga altpoolt näiteks vaikselt.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 04 Veebr 2016 09:32
Postitas TALUPOEG TALUJA
Võtad kadaka toki ja lööd sellega kõik välja. :D