Tuleb tõdeda,et ütlus,mis s..tasti see uusti peab paika, ikka ja jälle.
Alustasin hommikul sellega,et voolik ,mille ma kapotiall asendasin mitte väga ammu.Otsustas lõhki minna ja kõik kohad olid bensiini täis tänu sellele. Ei saa aru,kuidas see voolik nii kähku läbi läks aga tundub,et tuleb uus rull voolikut osta. Pole võimatu,et see,mis kindalaekas vedeles oli ka miski poolpidune ja otsustas nüüd lõplikult otsad anda.
Õnneks,seekord miskit ei juhtunud ja sain kohe aru,et asi polnud õige,sest mootor puterdas ja kütusehais käis üle pea.
Kojamehed taaskord tõestasid end,kui kasutuskõlbmatud tugeva vihma käes. Probleeme on mitu, esmalt juba varred on viltu ja kummid ei ole ka need,mis peaksid olema.
Ning,et panna punkt hädadele siis viimased kaks päeva on sõidu ajal auto hakanud pidevalt n.ö "jõnksutama".
Algul kahtlustasin veelompisid,millest sai üsna suurel kiirusel läbi kihutatud aga peale korra filtrit vaadates oli pilt selge:

Selline sodi ees,et no ime,et üldse sealt mingi kütus veel läbi imbub. Ja oli see vist alles 2 kuud tagasi kui ma filtrit vahetasin. Kogu see sodi on tulnud Elva erinevatest tanklatest. Seega veidi mõtteainet rahvale,selles osas,et mis juhtub kui see sõnnik läbi karburaatori või pritse käib.
Enne kui keegi tuleb jutuga siia teemasse,et mul on paak laus roostes siis võin öelda,et see aasta olen selle paagi juba kord puhtaks kurnanud ja paagi sisu uurinud. Ei paagist see sõnnik ei tule filtrisse, pigem tuleb uurida tanklaketti mahuteid,kus on aastaid tegemata sisepesu.
Ja nüüd helgemalt poolelt.
Üle pika aja saan pilte lisada,sest on olemas vajalik tööriist,milleta ei ole võimalik enam miskit teha.
Nagu eelpool sai räägitud sai ette pandud udulaternad, pildil on näha,et üks udulaternatest on viltu.
Põhjus on selles,et üks kinnitus on puudulik. Seega on nad veidi viltu ka.

Elektrisüsteemi ühendamine tuleb palju hiljem, kuna reaalseid vaja läheb neid ilmselt väga harva.

Kuna autole on igasugu lisasid tekkinud,siis ristis tuttav selle "juudi jõulupuuks". Mõnes mõttes on tal ka õigus....