 
 Aga mis autosse puutub siis kuna olen juba varemalt Perkinsi lõginaga tuttav VW LT-28D 76 a ja 78 a...siis olen sellega juba harjunud. Mulle üldse meeldib diiselmootor sest sellega on vähem jamasid. Ei ole vaja kunagi muretseda sellepärast,et ristmikul mootor hakkaks puterdama,ei haise bensu järgi jne... Kuna tegu vanakooli diiselmootoriga siis selline uimane ja pisut tuimavõitu mootor annab hea efekti. Töökindlus on ka üks asi mis siin loeb. Olles kuulnud vanemate meeste juttu sellest,ei ole kahtlustki,et tegu vastupidava asjaga. Lärmakus on muidugi miinus ja ega tänapäevaste autodega siin midagi võrrelda pole,traktor on traktor.
 Seda lärmi on liiga palju salongis aga asja annab veel parandada. Nimelt millalgi on tulemas keretööd mille käigus saab auto omale igasuguseid mürasummutavaid matikesi.... hetkel rooste peale nagu ei taha neid raisata. Ja tulevikus tahaks aretada autole alla 5-käigulise käigukasti. See vähendaks müra kenasti....kuna mootori pöördeid saaks allapoole 90-ga sõites. Küttekulu samuti. Kahjuks jah,ei ole ma jõudnud rohkem midagi korda saata asja uuendamisel. Materjale ja osi olen küll saanud juurde. Tähtis ongi juppe koguda,sest teha saab ju alati,eksole.
  Seda lärmi on liiga palju salongis aga asja annab veel parandada. Nimelt millalgi on tulemas keretööd mille käigus saab auto omale igasuguseid mürasummutavaid matikesi.... hetkel rooste peale nagu ei taha neid raisata. Ja tulevikus tahaks aretada autole alla 5-käigulise käigukasti. See vähendaks müra kenasti....kuna mootori pöördeid saaks allapoole 90-ga sõites. Küttekulu samuti. Kahjuks jah,ei ole ma jõudnud rohkem midagi korda saata asja uuendamisel. Materjale ja osi olen küll saanud juurde. Tähtis ongi juppe koguda,sest teha saab ju alati,eksole. 







 
  