45. leht 243-st
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 30 Jaan 2011 18:36
Postitas stern100
Sai siis täna käidud jäärada nühkimas. Ühel katsel poole sõidu pealt tekkis salongi mingisugune hais, siis hakkas vaikselt armatuuri alt igalt poolt auru tõusma, seda tuli järjest rohkem ning siis tekkis ka suhu juba magus maitse ning siis lendas tosooli salongis igasse külge juba. Õnneks oli katse teine ring ning lõpuni polnud palju. Auto pargitud, sai lähemalt uurima hakatud, selgus et soenduse radika gaasipedaali-poolne alumine väljund/toruots, oli ära murdunud radika küljest. Egas midagi, sai voolikud kapotialla välja sakutatud ja otse kokku ühendatud, et ikka täie raha eest päeva lõpuni saaks sõita. Käisin siis igalt matsilt tosooli ja vett kerjamas ja sõit võis jätkuda
Kole külm oli ainult, kui soendus ei töödanud
Peale järgmist katset avastasin, et kapotikinnitus-kõrv oli töölepingu lõpetanud ja kapott käis kinni lahti nagu soov oli. Samuti sai üks tünn kurvis õhulennule saadetud aga kahjustused on minimaalsed, tiiva pealt nats värvi maas ainult. Nüüd õnnelikult kodus ja nädal aega, et soenduse radikas ära vahetada ja muud asjad ka uuesti korda seada.
Pildimaterjali sõidust hetkel kahjuks eriti ei ole.
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 30 Jaan 2011 20:35
Postitas stern100
Oleks natukene targemate abi vaja.
Nimelt kuidas teha kindlaks, kas kett pole mitte ühe hamba võrra ennast üle visanud?
Äkki kellegil on jooniseid vms, kuidas seda välja selgitada. Või mille järgi see uuesti paika panna?
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 30 Jaan 2011 21:20
Postitas moskiito
seda on lihtne kindlaks teha, võtta klapikambrikaan maha, pane alt märkide järgi paika (kui õieti mäletan, oli esimene märk aga saad kirjandusest ka teada) ning siis saad ülevalt nukvõlli märgi järgi teada, kas on üle visanud või mitte..
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 30 Jaan 2011 21:27
Postitas stern100
moskiito kirjutas:seda on lihtne kindlaks teha, võtta klapikambrikaan maha, pane alt märkide järgi paika (kui õieti mäletan, oli esimene märk aga saad kirjandusest ka teada) ning siis saad ülevalt nukvõlli märgi järgi teada, kas on üle visanud või mitte..
Seda ma tean et alt paned märgi paika, aga kuskohas üleval see märk peab olema?
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 30 Jaan 2011 21:30
Postitas prix
Märgid on piltidel näidatud, aga meeles peab pidama seda, et märkide paika panekul peab keerama väntvõlli päripäeva. Ketti pingutades peab samuti keerama väntvõlli päripäeva ja pingutaja polti ei tohi keerata rohkem lahti kui 1/2 pööret.
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 30 Jaan 2011 22:02
Postitas stern100
Suured tänud, uurin siis järgi. Kui kett ei ole üle visand, siis vist peab süüdet lihtsalt keerama...aga ma ei tea mismoodi siis lambist süüde valeks minna saab
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 30 Jaan 2011 22:25
Postitas prix
Süüde on kõige töökindlam asi auto juures, seda pole vaja näppida kui mootor ennem töötas. Võid vaadata kontakti vahet või jagaja võlli lõtku, aga kui jaga on kinni siis pole seda vaja kuhugi keerata. Süüdet paned paika märgi nr. 4 järgi. Ei saa aru "tarkpeadest", kes iga törtsu peale hakkavad süüdet käppima.
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 30 Jaan 2011 22:33
Postitas stern100
prix kirjutas:Süüde on kõige töökindlam asi auto juures, seda pole vaja näppida kui mootor ennem töötas. Võid vaadata kontakti vahet või jagaja võlli lõtku, aga kui jaga on kinni siis pole seda vaja kuhugi keerata. Süüdet paned paika märgi nr. 4 järgi. Ei saa aru "tarkpeadest", kes iga törtsu peale hakkavad süüdet käppima.
Selle auto süüde on juba jamanud pikka aega. Ühtlase gaasiga hakkab tagasi lööma ja vahele jätma. Kiirendades rebib nagu loom. Kuna täna sai mööda maanteed pikem ots tehtud siis oli see päris häiriv ja usun et see mootorile head ka ei tee.
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 30 Jaan 2011 22:50
Postitas prix
Seal ei saa ju midagi jamada. Kui jagaja võllil lõtku pole ja kontakti vahe on õige, kinnitusmutter kinni, siis mis seal jamab?
Kontrollida võid kondekat ja jagaja kaant. Ja süütepoolil võib jamada variaator
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 31 Jaan 2011 00:30
Postitas TALUPOEG TALUJA
Tahan mainida,et selle süütega on saanud nalja küll. Eriti,kui tegemist korralike juhtide ja remondimeestega. On olnud juhuseid,kui jagaja laager kulunud. Katsud,lõtku pole. Võtad lahti,puhastad ja avastad,et laager on sisse kulutanud kuuli kohalt,ehk auklikuks. Mingi aeg on paigas ja mingi aeg lõtkuga,kui keerad. Ja välja kukub nii,kui juhtub.Oleneb,kuidas kokku satub. Sedasi muutub süüde kõvasti. Eriti segaseks teeb asja see,et kui vahepeal oled hirmus korralik ja lammutad asja lahti,määrid jne. Kõigepealt tuleb laager ikka bentsuga puhtaks pesta,siis leiab vea üles. Katsud peo vahel. Siis parem,kui üle selja viskad,muidu jäädki mängima.
Mis keti märkide järgi kokkupanekusse puutub,ei ole minu autol võimalik märke kokku saada. Kas tegu keti väljavenimisega või mingi muu asjaga,ei tea. Kui üritasin paremini teha-klapid kõverad...Hakkasid vastu käima. Panin tagasi....