Aasta tagasi samal ajal sai töödega alustatud nüüd on ring täis saanud uuesti ja tuleb heita pilk veidi tagasi tehtule.
See,mis möödunud aastal sai põhjalikult ära tehtud on vastu pidanud,mis aga on jäänud kahe silma vahele on ilmutanud lagunemise märke.
Võrreldes eelmise aastaga on tööd vähem,kui üks suurem ettevõtmine on vana käigukasti asendamine teise käigukastiga. Kuna vanal kastil on niivõrd suur lõtk võllides,et sõita pole enam võimalik, ilme,et miskit all ei koliseks. SIis tuleb kast ära asendada. Alla läheb 1975.a AZLK 412 käigukast,mille ostsin eelmine aasta lammutusest 15 EUR eest. Kast korras tihendid panin uued. Kuidas toimima hakkab saab varsti teada.
Kui mul aega on siis üritan vana käigukasti remontida kuid targemate jutu järgi üsna nüri ja tulutu tegevus.
M408 pean selle kahjuks kindlasti ettevõtma,kuna seal on sama häda,et võllid on kulunud koos laagritega.
Lasin pesulas suurema sodi pealt maha,et oleks mugavam käsitleda.
Väike probleem selle kastiga siiski on. Nimelt käib selle õli täitmine külje pealt aga vanal kastil alt käiguhoovastiku juurest. Seega peab kasti eelnevalt õliga täitma, sest kasti mossel puudub vastav luuk tunnelil,kust õli sisse valada. Paras ettevõtmine kahele inimesele, lisaks peab nii töötama,et õli välja ei tilguks.
Asendasin ära ka spidomeetri reduktori,mis oli mahavõtmisega kahjustada saanud.
Võtsin alt ära ka sumbutaja ja tegin roostesurmaga üle. Puhastasin ära ja tegin sama ka keskmise resonaatoriga. Pikk toru all oli juba üsna ära ussitanud ja nüüd peaks saama auto tunduvalt vaiksemaks ning mõnesid kodanikke häiriv plärin ära kaduma.
Kuid,kui juba teha siis korralikult..
Selle osa värvisin pooliku wheel sprayga, ise asi ,kas see peale jääb ka pidama.
Keskmise osa kruntisin ja....
värvisin peale kuivamist üle vanakooli meetodil, pentaavtaal lakk+ alumiinum pulber.
Eks näeme aasta pärast,kumb kauem kestab. Võtkem seda kui eksperimenti.
Viskasin pilgu ka põhja alla paistab,et see,mis eelmine aasta ära tegin on ilus aga see,mis tegemata jäi...
vot sealt leidsin sellise toreda üllatuse..
Täna siis puhastasin seda jama ja hea on,et sain õigel ajal peale.
Kerel üldiselt mingeid suuri korrosiooni probleeme pole, küll aga on vett autosse tulnud tänu sellele,et
pole kattet ega kuuti kasti osal. Kõrvalistuja istme alune oli nagu sise bassein. Tegin vastavad augud nüüd põrandasse,et kui vett ka tuleb voolab see kohe välja,mitte ei jää sinna laagerduma,kes teab kauaks.