46. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Veebr 2011 02:58
Postitas partnermosse
Mosse videol peale käivitamist ei tohiks õlirõhu andur nii põhjas(paremal pool) olla. Ja selle video põhjal arvan,et karburaator ikka norm regullingust ikka väga väljas.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Veebr 2011 08:18
Postitas tafi
Mulle tundus,et seal mosse videos oli süüde ka varajane.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Veebr 2011 08:49
Postitas SanderV
mu mosse l2heb kyll ilusti tööle kui 2 korda bensu pumpand. ma ei saa aru miks seal vaja mingi 103 korda pumbata.
ja videost näha et surud kohe pedaali põhja käivitamise ajal ja hoiad sea, see juba annab külmast peast mootorile lahjemat segu ja käivitamine raskendatud. ise olen käivitanud nii et klapp kinni 2 korda peale ja siis gaas umbes 25% seisma ja läheb kohe

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Veebr 2011 09:17
Postitas stern100
Õlirõhu näidik näitab paratamatult nii palju kui ei kasutata vedelat õli ja väljas nii palju külma on. Kui nii suure survega külmana palju pööret ei anna siis ei juhtu midagi. Aga jah ma ehmatasin ära kohe ku nägin mismoodi mosset käivitatakse :uhoh Pumpa ennem kapoti alt bensiin üles, siis salongist vajutad 2-3 korda ja nagu Sanderv rääkis, umbes veerand gaasiga käivitad ja läheb käima nagu kellavärk :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Veebr 2011 12:02
Postitas Edel
Õlirõhu andur oli uus pandud. Minu jaoks oli tavaline,et see sellise suure külmaga peale käivitumist põhja läks.
Käivitamise alguses gaasipedaali päris põhja ei vajutanud,ikka nii poole peale. Seda,kas ja kuipalju gaasiga käivitamise ajal pumbata,oleneb konkreetsest autost ja selle tehnoseisundist. Kui pumpamisest on kasu (lubamised sagenevad) siis pumbata. Praegu miskipärast see pumpamine eriti ei aita. Lubamised (ja ka tagasilöögid) sagenevad kui pedaali põhjas hoida või pumbata gaasipedaaliga täiega on-off piirides. Üldiselt olen proovinud igatmoodi,paremini ei käivitu.
Kui eelmine päev sõitsin siis pole vaja bensiini käsitsi pumbata (kuigi mitmel korral ka nii proovisin),võis ka mitu päeva seista,bensutasemes muutusi ei olnud.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Veebr 2011 12:13
Postitas stern100
Kui mul meelde jääb, siis ma võin teha varsti poolteistkuud seisnud mosse külmkäivitusest video, saad võrrelda. Aga siis on sul küll ikka midagi kole paigast ära kui ta üldse käivituda ei taha...klapid on ikka tihedad sul?

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Veebr 2011 12:35
Postitas via
Edel kirjutas:Leidsin ühe eelmise aasta 22.jaanuari videoklipi Mosse käivitamisest -22 välistemperatuuril http://www.youtube.com/watch?v=N5fJAX27YI4
Vahemärkused video kohta: Enne video tegemist olin ennem juba 10 sek starterit andnud;
Tuleb tuutav ette kombiga sõitmise aegadest. Gaasi ja õhuklapiga meelitamine, et toorest liiga täis ei lähks ja siis saad suure vaevaga ühe püti popsuma ja nii võis teinekord ühe püta peal paarkümmend sekundidt puterdada, enne kui teised tasapisi järgi tulid :beer

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Veebr 2011 13:07
Postitas moskiito
SanderV, asi selles et mossed on KÕIK erinevad, meeldib või ei meeldi. Ühel ei pea õhuklappi puutuma ja läheb kohe käima, teisel pead 2-3 korda pedaali vajutama ja läheb käima, kolmandal mossel, nagu edel-i oma, pead pedaali vastu metalli peksma ja õhuklappi põhja tõmbama.
Mossede iseärasused paraku.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Veebr 2011 13:24
Postitas SanderV
ehk siis see näitab seda kui hästi omanikud masinaid ehitavad ja hooldavad

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Veebr 2011 15:45
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:ehk siis see näitab seda kui hästi omanikud masinaid ehitavad ja hooldavad
seda ka kuid masinate on ka enda iseloomud. Ühe inimese käes töötab masin nagu oskaja käes viiul heliseb, aga annad kellegi teise kätte, no vot ei tööta nii nagu vaja. Enda kogemusest tean rääkida seda lugu et, kui ma abiellusin, siis sõitsin enda mossega kena hunnik kilomeetreid maha, kõik töötas ilusti, aga kui vend viis minu mossega vanemad kodumanu, siis tartus järgmine päev kokku saades kirus minu masinat maapõhja, ei pidavat töötama nii nagu vaja, hommikul ei läinud käima, turtsus, kähis jne. Mina istusin rooli, panin tööle ja sõitsin rahulikult valka, sealt tallinna. Mitte midagi polnud häda, kõik töötas nigu vaja.