46. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 04 Sept 2012 20:13
Postitas moskiito
viirusboy kirjutas:Õliga täidetud kastil peab sulgema 2 ava, muidu voolab ilusti välja kõik. Saba poole piisab kui suruda hea hunnik kaltsu vahele või kui on võimalik, siis kardaani ots. Teisel pool kasti on vaja võlli kõrval olevasse auku torgata kalts, puupunn või mingi kork. Mul jooksis omast lollusest kast tühjaks sealt. Siis torkad kasti siduri otsa aga ei lükka lõpuni. Toestad tagumise otsa kuhugi, teed selle ava vabaks ja lükkad kasti lõpuni sidurisse. Ma ise olen üksi toimetades toetanud kasti saba käsipiduri kanduri peale.
kuis keegi, mina ei ole kunagi eestpoolt millegagi kinni pannud midagi, sabasse ainult gardaani otsa pannud ja sellega asi piirdunud ongi.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 07 Sept 2012 19:03
Postitas MAZ
Käigukastiga pole midagi keerulist mõne vana karaani ots taha ja kui tegu on uue malli kastiga saab küljepealt õli valada(nagu minu vana) kuid kui on vana malli kast ,millel täitmine ülevalt ja selleks pole ka kerel vastavat luuki siis saab probleemne olema see ettevõtmine. Kuid võin öelda,et käigukasti vahetus läks kergelt. Ainus asi,mis juhtus oli see,et paarimees ajas kogemata kasti külili ja pool õli voolas põrandale. :kill
Kõige lollem oli veel see,et sain viimase TAD-17i pudeli,mis veel meie väikelinnas müügil oli. :D
Naera või nuta aga nii oli. Aga käigukast sai alla ja väikeste kadudega. Ütleks,et midagi keerulist polnud ja kui ükskord see läbi teha on see hea kogemus eluks ajaks.
Vana käigukast on nagu vanal autol kohaseks,kaetud toreda mulla kihiga... :D
Pilt
Vanal kastil on tagumine laager ja käigukasti sabapuks ära, seega midagi muud nagu viga polegi.

Põhja möksisin ka ära ja nüüd on üks tugev korrosiooni tõrje tehtud. Mõni koht veel põhja all jäi teha aga sellega saab ilmselt kunagi tulevikus tegelda.
Pilt
Pilt

Kõige idiootsem töö oli sumbuti alla panemine, kuna see ei tahtnud paika minna. Selgus,et kinnitused kõverad,mis siis ikka võtsin vasara ja kolkisin kõik sirgeks tagasi. Vene auto juures on vasar põhiline tööriist,seekord tuli seda kohe mitu head korda tõdeda. Aga jonni ma ei jätnud ja kõik see,mis vaja sai kokkupandud.
Pilt


Mitu päeva nüri võitu tööd on sellega lõppenud,et nüüd ma ei taha tükk aega auto alla ronida, kuna kael on kange ja pea valutab :kill
Teha jäi veel aga see pole enam ülevaatlust takistav tegur, kuid kuna viimasel ajal on tekkinud tõsine kütuse kriis siis tuleb vist vägisi otsida ökonoomsem auto. Mossest loobumine oleks mulle väga väga raske :(

Jaa.... last but not the least....
Tegijal juhtub nii mõndagi,suutsin elus esimest korda keerata autol puru spilka....
Pilt
Pilt
Seda ma seletada ei oska muud moodi,kui materjal andis vanadusest järele.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 07 Sept 2012 20:16
Postitas moskiito
kui trummelpiduriga varjandil siis ei ole probleemi välja vahetada, kui kettaspiduriga varjanil, siis paras kebeniit seda vahetada.
mis küttekulusse puutub siis usu mind, tänapäeva autod (aastat 10 ja vanemad) ei võtta sugugi vähem penssu, kui just diislit ei osta ja seda ka vanemat mudelit. alla 8L sajale vanem masin naljalt ei võtta.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 07 Sept 2012 20:34
Postitas MAZ
Kui ikka 80 EUR kuus bensiinile läheb ja venemaa kütuse kraanid ka kinni pandi siis kahjuks hakkab asi üsna hapuks kiskuma.

Osaliselt on selles süüdi ka aeglane reduktor.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 07 Sept 2012 20:44
Postitas moskiito
MAZ kirjutas:Kui ikka 80 EUR kuus bensiinile läheb ja venemaa kütuse kraanid ka kinni pandi siis kahjuks hakkab asi üsna hapuks kiskuma.

Osaliselt on selles süüdi ka aeglane reduktor.
lohutan, minul kulub kuus pensule tserka 200 euri, aga noh kilometraaš on ka vastav 2 kuuga 3355km.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 07 Sept 2012 20:55
Postitas Edel
moskiito kirjutas:kui trummelpiduriga varjandil siis ei ole probleemi välja vahetada, kui kettaspiduriga varjanil, siis paras kebeniit seda vahetada.
mis küttekulusse puutub siis usu mind, tänapäeva autod (aastat 10 ja vanemad) ei võtta sugugi vähem penssu, kui just diislit ei osta ja seda ka vanemat mudelit. alla 8L sajale vanem masin naljalt ei võtta.
Ükskord vahetasin ees ühe tikkpoldi ära. Ketaspiduri korral tuleb subbort eest ära võtta. Tikkpoldid (spilkad) on nii ees kui taga samad, omal võtsin selle tagavaraks olnud poolassi küljest.
See aeglane reduktor küttekulule nüüd niiväga ei mõju, ülekandearvude vahe on suht tühine. Kokkuhoidu näeb alles suurte läbisõitude korral ja linna- ning linnalähiliinidel siblides on Mosse kulu nagunii sinna 10 liitri/100km juurde, eriti veel talvel.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 07 Sept 2012 20:58
Postitas moskiito
talvise kohta ei oska veel öelda, pole selle karpaga veel talvel sõitnud. samas linnas minu masinal küttekulu üle 9 ikka ei lähe, nii veider kui see ka ei ole. minu masinal sama karpa mis kasutaja "jeekim" mokitsal.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 07 Sept 2012 21:05
Postitas MAZ
Asi algab sellest,et mootor on kulunud ja deforseeritud ka veel. Teine mootor,mis vajab veidi sissesõitu maksab 200 EUR, tagasild tuleks panna ka 412 oma ja selle eest tuleb ka 20 EUR raudselt välja käristada. Siis saaks kütusekulu 8,2l 100km.
Seega hädasid on ja kahjuks, neist ei ole võimalik ühe korraga vabaneda.
Nagu nii tuleb võtta,ette kokkujookse reguleerimine aga kuna reguleerimis mutrid on kinni siis on vaja esmalt gaasikeevitust neile näidata.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 07 Sept 2012 21:14
Postitas moskiito
ning kas arvad et läänemasinal varuosade peale vähem kulub :D võin kihla vedada et praegu kulutad mokitsa peale vähem raha kui sama koguse peale läänemasinal :beer

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 07 Sept 2012 21:17
Postitas MAZ
Selles võib sul täitsa õigus olla, kahjuks hakkab auto jääma kitsaks pererahva jaoks. Vaja on rohkemate istekohtadega autot,mis ei võtaks 10l 100km.