no kui mahutavus teemaks, siis on teine teema. Mind kummitab ka selline probleem. kui perega väljasõit, siis kõik on ilusti tagumisele pingile ära pakkitud aga noh, siiani oleme oma sõidud tehtud saanud. vähemalt 3 aastat peab veel välja kannatama, siis läheb vanem kuhugi kaugemal ühikasse elamaMAZ kirjutas:Selles võib sul täitsa õigus olla, kahjuks hakkab auto jääma kitsaks pererahva jaoks. Vaja on rohkemate istekohtadega autot,mis ei võtaks 10l 100km.
MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
M408 võiks ka korda teha aga kui seda hakata igapäeva autona kasutama siis kardan,et läheb parajaks peldikuks kätte ära.
Seal on vaja teha väga palju lisatöid alustades mõnest kohast kerel, lõpetades mootoriga,mis on omadega üsna õhtul.
Mingit head lahendust ei olegi seis on selline,et nokk kinni saba lahti.
Seal on vaja teha väga palju lisatöid alustades mõnest kohast kerel, lõpetades mootoriga,mis on omadega üsna õhtul.
Mingit head lahendust ei olegi seis on selline,et nokk kinni saba lahti.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
No siis peab ikka olema kõri täitsa kinni keeratud.........ma natuke kahtlen selles 9l. linnasõidul. Ma saan aru,kui läheb 15 sajale,see on normaalne......sest linnasõidul on pidevalt seismised fooride taga ja pidev sõidu alustamine ja gaasipedaali lappamine.moskiito kirjutas:talvise kohta ei oska veel öelda, pole selle karpaga veel talvel sõitnud. samas linnas minu masinal küttekulu üle 9 ikka ei lähe, nii veider kui see ka ei ole. minu masinal sama karpa mis kasutaja "jeekim" mokitsal.
Kontrolli asi üle. Pane lisapaak. Paaki täpne kogus kütet. Karburaator käsipumbaga bensiini täis ja siis täpselt sõita 10 km. peale seda aga bensiinikogus lisapaagis ära mõõta. Siis saab kõige täpsema küttekoguse teada. Ise sedasi tegin,kuid isegi trassil ei saanud 80 km.h kiirusel alla 9 liitri sajale. Ja tunne selline,et rohkem enam kokku keerata ei saa,sest siis ei ole see enam sõitmine..... Ja linnas foori taga vahtimine......sõbrad,selle ajaga,mis seal seista,niriseb kütus lausa ludinal otse taeva.........
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
no ei tea, nii palju ma olen teada ja tundma saanud enda autot aastaga et kui küttusenäidik enam ei anna elumärke, on paagis viis liitrit pluss miinus pool liitrit (olen kontrollinud seda pärast paagi tühjaks sõitmist tanklas sisse lastud küttusekogusega) ja tean et siis saan sõita vähemalt 60-70km kuniks auto välja sureb. Samatmoodi käitub masin ka linnasõidul. Kuusakoski asub minu töökohast 25-30km kaugusel ning kui olen "surnud" seieriga sõitma hakkanud, olen saanud seal vabalt ära käia koormaga ja pärast tööjuurest lähima tanklani ka, mis asub 5 km kaugusel. kõri ei ole lõppuni kinni keeratud nagu arvad, seal veel keeramise ruumi on ning auto lippab ka väga nobedalt.TALUPOEG TALUJA kirjutas:No siis peab ikka olema kõri täitsa kinni keeratud.........ma natuke kahtlen selles 9l. linnasõidul. Ma saan aru,kui läheb 15 sajale,see on normaalne......sest linnasõidul on pidevalt seismised fooride taga ja pidev sõidu alustamine ja gaasipedaali lappamine.moskiito kirjutas:talvise kohta ei oska veel öelda, pole selle karpaga veel talvel sõitnud. samas linnas minu masinal küttekulu üle 9 ikka ei lähe, nii veider kui see ka ei ole. minu masinal sama karpa mis kasutaja "jeekim" mokitsal.
Kontrolli asi üle. Pane lisapaak. Paaki täpne kogus kütet. Karburaator käsipumbaga bensiini täis ja siis täpselt sõita 10 km. peale seda aga bensiinikogus lisapaagis ära mõõta. Siis saab kõige täpsema küttekoguse teada. Ise sedasi tegin,kuid isegi trassil ei saanud 80 km.h kiirusel alla 9 liitri sajale. Ja tunne selline,et rohkem enam kokku keerata ei saa,sest siis ei ole see enam sõitmine..... Ja linnas foori taga vahtimine......sõbrad,selle ajaga,mis seal seista,niriseb kütus lausa ludinal otse taeva.........
sry MAZ et OT läks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
no ei tea, nii palju ma olen teada ja tundma saanud enda autot aastaga et kui küttusenäidik enam ei anna elumärke, on paagis viis liitrit pluss miinus pool liitrit (olen kontrollinud seda pärast paagi tühjaks sõitmist tanklas sisse lastud küttusekogusega) ja tean et siis saan sõita vähemalt 60-70km kuniks auto välja sureb. Samatmoodi käitub masin ka linnasõidul. Kuusakoski asub minu töökohast 25-30km kaugusel ning kui olen "surnud" seieriga sõitma hakkanud, olen saanud seal vabalt ära käia koormaga ja pärast tööjuurest lähima tanklani ka, mis asub 5 km kaugusel. kõri ei ole lõppuni kinni keeratud nagu arvad, seal veel keeramise ruumi on ning auto lippab ka väga nobedalt.
sry MAZ et OT läks.[/quote]
No ka mina alul katsetasin seda tühja paagi taktikat,kui see pole usaldusväärne,sest paagi põhi lai,iga kord erineva raskusega koorem peal,sellega seoses saab benss varem otsa jne. Ja mõelge ise,palju katab 1 lliter kütust paagi põhjas.........mittekuimidagi. Nii et mõõtkem ikka kütusekogust mingi pisema mõõdunõuga,siis tuleb asi täpsem.
sry MAZ et OT läks.[/quote]
No ka mina alul katsetasin seda tühja paagi taktikat,kui see pole usaldusväärne,sest paagi põhi lai,iga kord erineva raskusega koorem peal,sellega seoses saab benss varem otsa jne. Ja mõelge ise,palju katab 1 lliter kütust paagi põhjas.........mittekuimidagi. Nii et mõõtkem ikka kütusekogust mingi pisema mõõdunõuga,siis tuleb asi täpsem.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Selles osas võib talupojal õigus olla. Kuid üks oluline faktor on ka mootor,kui see on kulunud ja väsinud siis pole mõtet head nahka loota. Eks tulevik näitab kuidas nende osade saamisega saab olema. Palju asju tuleb teha ja ausalt öeldes,seda tööde lõppu ei näe ma kusagilt tulemas. Üldiselt alati on pigem 100 häda ja 10 rõõmsat momenti.
Hommikul ajasin auto välja garaažist ja tunduvalt vaiksem on sõita. Samuti ei teki enam jubedat võllide järelpöörlemist käigukastis,kui käike vahetada. Üldiselt tundub,et kõik see töö õnnestus.
Samas salongis on jube pigi ja laki kärsahais. Mis õnneks,ilmselt läheb nädalaga üle. Kuna pigitamine on tehtud alles värskelt. Teisel kaasreisijal ajasid aga keemia aurud südame pahaks. Paraku on see möksimine väga vajalik asi.
Samuti tegin augud põhja,et vesi saaks ära voolata,kui see plekkide peale koguneb.
Üldiselt teha jäi veel sellised asjad:
- esiiste ja ka kõrvalistuja oma( iste on omadega õhtul mõlemal pool)
- istme tagune põrand uuesti üle teha
- kasti seest ära värvida
- kastile presendi rauad teha
- veepump vahetada
- vasak pool ees uuesti lahti võtta,murdunud spilka pärast
- värviparandused( enda tehtud praagi üle tegemine)
+ hunnik vähem olulisemaid pisiasju,mis ei sega.
Kuna olen juba oma 3 antenni suutnud see aasta loojakarja ajada,siis otsustasin südametäiega teha,midagi mida ma tavaliselt ei teeks.
Lahendus on ülilihtne pikk alumiinum traat üle katuse ja antenn missugune.
Sellega olen ma ehk mõnede silmis, aasta kilplase auhunna ära teeninud aga niikaua kuni ei ole korralikumat antenni võtta peab selle lahendusega leppima.
Hommikul ajasin auto välja garaažist ja tunduvalt vaiksem on sõita. Samuti ei teki enam jubedat võllide järelpöörlemist käigukastis,kui käike vahetada. Üldiselt tundub,et kõik see töö õnnestus.
Samas salongis on jube pigi ja laki kärsahais. Mis õnneks,ilmselt läheb nädalaga üle. Kuna pigitamine on tehtud alles värskelt. Teisel kaasreisijal ajasid aga keemia aurud südame pahaks. Paraku on see möksimine väga vajalik asi.
Samuti tegin augud põhja,et vesi saaks ära voolata,kui see plekkide peale koguneb.
Üldiselt teha jäi veel sellised asjad:
- esiiste ja ka kõrvalistuja oma( iste on omadega õhtul mõlemal pool)
- istme tagune põrand uuesti üle teha
- kasti seest ära värvida
- kastile presendi rauad teha
- veepump vahetada
- vasak pool ees uuesti lahti võtta,murdunud spilka pärast
- värviparandused( enda tehtud praagi üle tegemine)
+ hunnik vähem olulisemaid pisiasju,mis ei sega.
Kuna olen juba oma 3 antenni suutnud see aasta loojakarja ajada,siis otsustasin südametäiega teha,midagi mida ma tavaliselt ei teeks.
Lahendus on ülilihtne pikk alumiinum traat üle katuse ja antenn missugune.
Sellega olen ma ehk mõnede silmis, aasta kilplase auhunna ära teeninud aga niikaua kuni ei ole korralikumat antenni võtta peab selle lahendusega leppima.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ei tea kas nüüd põlesid lõõrid lahti aga auto on hakanud tunduvalt kiiremini edasi liikuma 80 km/h saavutada pole enam probleem. Varem sain selle kiiruse vaevu üles. Ei tea,kas nüüd see on uus kast või resonaator aga paremaks on asi läinud.
Täna sain ootamatu külaskäigu Volga klubi presiidumi poolt. Kuna 8.septembril oli klubil üritus Maanteemuuseumis. Siis kasutati mööda minnes, võimalust mind külastada.
Sellist vaatepilti pole minu hoovis veel olnud,et kolm volgat on ühes reas.
Täna sain ootamatu külaskäigu Volga klubi presiidumi poolt. Kuna 8.septembril oli klubil üritus Maanteemuuseumis. Siis kasutati mööda minnes, võimalust mind külastada.
Sellist vaatepilti pole minu hoovis veel olnud,et kolm volgat on ühes reas.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tagasi remonti juurde ehk Back to square one
Ei tea kas see on lausa needus,et viimasel ajal kõik asjad hirmsat moodi lagunema kipuvad. Või on see lihtsalt masina enda vanadusest tingitud nähtus. Mõtlesin,et esmaspäeval saan ühe jama kaelast ära aga....looda sa.
Et, veel muudest asjadest vähe oli seisin pikalt järjekorras ja siis kui järg minu autoni jõudis. Ja stendi läbisin ütles ülevaatluse onu,et esipidurite väärtused ei sobi ja edasi ei saa. Ausalt öeldes polnud see uudis aga kuidas see pidurite asi nii mööda oli läinud sellest ei saa ma aru. Kolm kuud tagasi eelkontrollis käies,seda jama polnud.
Aga kuna vasak support on vägistamist ja kolhoosi mehaaniku kätt näinud siis oleks tahtnud kahe käega peast kinni võtta. Kui oleks 125 EUR ostaks kohe uue supporti aga nii palju raha mul pole ja siis hingavad kõik teised sulle kuklasse,et kuna saab jälle autoga sõita. Aga mis teha, eks siis tuleb võtta asja nii nagu minu kadunud vanaisa seda ütles: mis s...tasti see uuesti.
Õnneks korduvat TÜV ei pandud mulle, seega hea seegi.
Esimese asjana läksin siis juppe ostma ja kulutasin oma 20 EUR ära sellele.
Aga peale supporti on probleemne ka veepump,mis ajab tosooli välja kontroll august nii kuis jaksab,pluss laagrite lõtk veel otsa.
Kuna vabatahtlikult kogu kupatus maha ei tulnud siis tuli terve käändtelg maha lammutada.
Ilma selle tõmbitsata ei oleks ma suurt mitte miskit teinud.
Kuna torud ja voolikud olid nahkas siis tuli need kõik puruks lõigata. Supporti sain lahti aga suure vaevaga.
Suurem osa asju oli kinni ussitanud ja üks polt tuleb asendada ka uuega,kuna vanal on kandid maha keeratud.
Selgus,et rooste on osade kolvide vahele pugenud ja ei lase neil end välja suruda nii kaugele kui vaja.
Midagi katastroofilist pole aga uued kattekummid pean veel muretsema peale. Kuna vanad läksid ribadeks.
Mansettid ja tööpinnad on korras,seega kui hästi läheb võib see remont õnnestuda.
Veepumpa kätte saada oli juba suurem ettevõtmine,kuna probleemseks osutus alumine polt,mille jaoks polnud sobiva pikkusega padrun võtit.
Idee poolest tahaks homme uue tihendi teha veepumba alla ja visata selle külge tagasi. Samuti kui saan vajalikud osad siis ka supporti kokku laduda. Mootori padjad jätan viimaseks,kuna need ei ole nii olulised asjad ja nende vahetamisega ei põle.
Ei tea kas see on lausa needus,et viimasel ajal kõik asjad hirmsat moodi lagunema kipuvad. Või on see lihtsalt masina enda vanadusest tingitud nähtus. Mõtlesin,et esmaspäeval saan ühe jama kaelast ära aga....looda sa.
Et, veel muudest asjadest vähe oli seisin pikalt järjekorras ja siis kui järg minu autoni jõudis. Ja stendi läbisin ütles ülevaatluse onu,et esipidurite väärtused ei sobi ja edasi ei saa. Ausalt öeldes polnud see uudis aga kuidas see pidurite asi nii mööda oli läinud sellest ei saa ma aru. Kolm kuud tagasi eelkontrollis käies,seda jama polnud.
Aga kuna vasak support on vägistamist ja kolhoosi mehaaniku kätt näinud siis oleks tahtnud kahe käega peast kinni võtta. Kui oleks 125 EUR ostaks kohe uue supporti aga nii palju raha mul pole ja siis hingavad kõik teised sulle kuklasse,et kuna saab jälle autoga sõita. Aga mis teha, eks siis tuleb võtta asja nii nagu minu kadunud vanaisa seda ütles: mis s...tasti see uuesti.
Õnneks korduvat TÜV ei pandud mulle, seega hea seegi.
Esimese asjana läksin siis juppe ostma ja kulutasin oma 20 EUR ära sellele.
Aga peale supporti on probleemne ka veepump,mis ajab tosooli välja kontroll august nii kuis jaksab,pluss laagrite lõtk veel otsa.
Kuna vabatahtlikult kogu kupatus maha ei tulnud siis tuli terve käändtelg maha lammutada.
Ilma selle tõmbitsata ei oleks ma suurt mitte miskit teinud.
Kuna torud ja voolikud olid nahkas siis tuli need kõik puruks lõigata. Supporti sain lahti aga suure vaevaga.
Suurem osa asju oli kinni ussitanud ja üks polt tuleb asendada ka uuega,kuna vanal on kandid maha keeratud.
Selgus,et rooste on osade kolvide vahele pugenud ja ei lase neil end välja suruda nii kaugele kui vaja.
Midagi katastroofilist pole aga uued kattekummid pean veel muretsema peale. Kuna vanad läksid ribadeks.
Mansettid ja tööpinnad on korras,seega kui hästi läheb võib see remont õnnestuda.
Veepumpa kätte saada oli juba suurem ettevõtmine,kuna probleemseks osutus alumine polt,mille jaoks polnud sobiva pikkusega padrun võtit.
Idee poolest tahaks homme uue tihendi teha veepumba alla ja visata selle külge tagasi. Samuti kui saan vajalikud osad siis ka supporti kokku laduda. Mootori padjad jätan viimaseks,kuna need ei ole nii olulised asjad ja nende vahetamisega ei põle.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
kui vanad pidurklotsid olid korralikud, siis soovitan need tagasi panna, sest uued klotsid ei taga piisavalt hõõrdumist tänu ketta kulumisele, mis ei kulu ühtlaselt.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Vanad klotsid on erineva paksusega üks juba poolenisti ära kulunud ja teine pole nagu üldse töötanud. Ilmselt ikka tuleb uued klotsid panna ja panna kõik 4 kolbi tööle,muidu sellest asjast asja ei saa.
Teised juba töökojas viskavad nalja,et kas ma juba ükskord valmis ei saa. Ei oska midagi vastata, paljudele teeb see minu kannatuste rada parajalt nalja aga pahaks ma ei saa panna kõrvalt vaatajale tõesti on see koomiline olukord.
Teised juba töökojas viskavad nalja,et kas ma juba ükskord valmis ei saa. Ei oska midagi vastata, paljudele teeb see minu kannatuste rada parajalt nalja aga pahaks ma ei saa panna kõrvalt vaatajale tõesti on see koomiline olukord.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981