48. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Mär 2011 20:46
Postitas Edel
Remont nüüd siis tehtud. Laiali lammutades (selleks kulus 2 tundi) esialgu midagi kahtlast silma ei hakanud. Lõpuks siis selgus,mis viga - sidurikorvil lamellid eri kõrgusel. Aasta tagasi panin selle alla ja otsa ta nüüd saigi. Hea,et eelmine sügis üks kasutatud korv muretsetud sai,muidu seisaks mu Mosse praegugi veel tõstukipeal...
Muud detailid olid korras,sai ka käigukast väljast puhtaks roogitud ja sidurikoda uue simmerlingi külge.
Kokkupanek läks 4 tundi. No ma krt ei saa aru,miks sidurikoda muidu maha ei tule kui starteri tikud välja keerad ja sama tagasipanekul. Mul pole ühelgi teise Mossel seda jura olnud. Vaatan,järgmine kord lõikan tikkudel sendimeetri jagu maha. Jube ebamugav on neid kapotiall maha ja tagasi külge keerata,sinna läks ilmatu hulk lisatööd ja aega.
Viimastel päevadel on töösooja mootoril tühikäik miskil mulle teadmata põhjusel madalamaks läinud. Kui muidu oli see 1300-1500 vahel siis nüüd kohati alla 1000. Täna õhtul keerasin ta karbast 1300 peale tagasi. Jube ebamugav on, kui vahegaasi andes tekib viivitus, ning ka peale vähe aeglasemat käiguvahetust siduri üles lastes pidurdama kipub.

Muidu Moskvitš kärab küll, 17 600km läbitud,suuremjagu viimased 1,5 aastat. 4.aprillil saab ka 2 aastat selle Mosse soetamisest.
Kui võtta kõik enda käest läbi käinud autod ja liita nendega sõidetud kilomeetrid kokku,tuleb see pea 60 000km, sellest Mossede roolis ligi 30 000km.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Mär 2011 21:48
Postitas SanderV
tuleb maha kyll see koda .. peab väänama mootorit aint natuke..

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Mär 2011 22:14
Postitas moskiito
sidurikoda tuleb maha ilusti, tõsta mootorit natuke eest ja ongi maas. peale panek on trikiga, esimene kord paras jama peale saada, sama jama juhtub ka siis kui ei ole ammu koda maha kiskunud. kratsid kukkalt ja mõtled "kuidas krt küll see peale sai"

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Mär 2011 22:17
Postitas viirusboy
moskiito kirjutas:sidurikoda tuleb maha ilusti, tõsta mootorit natuke eest ja ongi maas. peale panek on trikiga, esimene kord paras jama peale saada, sama jama juhtub ka siis kui ei ole ammu koda maha kiskunud. kratsid kukkalt ja mõtled "kuidas krt küll see peale sai"
Räägi lähemalt :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Mär 2011 22:21
Postitas Sten
Tehke uus teema sidurikoja mahavõtmise ja pealepaneku kohta.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Mär 2011 00:29
Postitas Edel
SanderV kirjutas:tuleb maha kyll see koda .. peab väänama mootorit aint natuke..
Jah,nii olen koguaeg teinud aga... Sai mootorit väänatud kuni klapikambrikaas vastu tulemüüri läks. Veel olid takistused gaasipedaali ajam ja väljalasketorustik. Viimasel vabastasin esimese ja teise toru liitekohalt aga vaatamata nendele kõigile abinõudele ei tahtnud koda ikka ära tulla ega pärast tagasi minna...
Ja veel. Hooratta hammasvöö on ka ühest küljest päris kulunud. See on põhiliselt viimase 2 talve külmkäivitamise tagajärg.
Kuda see hooratta vahetus käib kui mootorit ei remondi? Võtad "ratta" maha,ostad poest uue ja lased elle tasakaalustada täpselt analoogselt vanaga? Teadupärast hoorattad tasakaalustatud koos väntvõlliga ja need igal mootoril ju erinevad...
Mõned pildid panen ka üles kui ükskord niikaugele jõuan.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Mär 2011 01:24
Postitas SanderV
mina olen selle töö ajaks sumpsi ka alt ära keeranud(pyksid ja reso)

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Mär 2011 08:43
Postitas moskiito
mina olen vabastanud ainult gaasihoovastiku ja rohkem pole ma midagi puutunud. Olen ees mootori toestanud, et klapikambrikaas läheb vastu tulemüüri, ning siis koja rahulikult maha kangutanud.
Tihti seda tööd ei tee, siis kippub asi käest minema.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Mär 2011 10:11
Postitas stern100
Mina olen iga kord sidurikoja koos käigukastiga maha võtnud. Väga edukalt olen selle üksinda kätte saanud, ei keera tikkpolte välja ega midagi, tuleb natuke pusida lihtsalt. Tagasi panek vähe keerulisem kui koda on käigukasti küljes, aga kahekesi saab selle kupatuse alla tagasi kahe minutiga.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Mär 2011 00:29
Postitas Edel
Käigukasti koos sidurikojaga maha võtta - minul on see üldse võimatu.
Kui teistel Mossedel olen koja kätte saanud siis sellel isendil sama viisiga see ära ei tule. Veel üks näide Vene auto ebatäpsetest mõõtudest. Isegi ühte marki ja sama aasta väljalaske masinad võivad erineda nagu öö ja päev...

Sidurivahetusest mõned pildid alates siit http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/82640035