Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 13 Veebr 2011 22:14
kusjuures selle viienda pildi tegin mina ise ja näed räägin veel põlvedest jäi paar cm puud ikka...
Ja kuidas veel mõõdavadstern100 kirjutas:Ma siin mõtlesin, et kui ma nüüd oma 1975 aasta 2140ga ülevaatusele veeren, kas nad siis mõõdavad veel 36 aastat vanal autol ka heitgaase?
Tohoh...kui vana siis auto olema peab et enam tagant tossu ei mõõdetakspartnermosse kirjutas:Ja kuidas veel mõõdavadstern100 kirjutas:Ma siin mõtlesin, et kui ma nüüd oma 1975 aasta 2140ga ülevaatusele veeren, kas nad siis mõõdavad veel 36 aastat vanal autol ka heitgaase?
MAZ kirjutas:Kuni 1970.a autodel CO(vingugaas) CO2 ja HCH ei ole normeeritud ehk neid ei hinnata. Suitsemist(õli ja tahma põlemist) hinnatakse visuaalselt. Nii on ka mälu järgi riigiteatajas kirjas.
Kahjuks Riigiteatajas seda punkti pole,et aasta liigub edasi, on sätestatud vahemikud ja nii need jäävad püsima kuni riigikogu uue määruse vastu võtab. Aga see viimane võib ,kes teab kuna juhtuda.stern100 kirjutas:MAZ kirjutas:Kuni 1970.a autodel CO(vingugaas) CO2 ja HCH ei ole normeeritud ehk neid ei hinnata. Suitsemist(õli ja tahma põlemist) hinnatakse visuaalselt. Nii on ka mälu järgi riigiteatajas kirjas.
Loogiliselt võttes peaks see piiraasta ju aasta-aastalt edasi liikuma, kuna iga aastaga autod vananevad ju?
Ilmselt küll. Ma arvan,et selle koha pealt on snitti võetud euroopast,sest seal on CO normeerimine väga aktuaalne teema juba aastaid olnud ning mingite sätetega on EU sees see CO normeerimine ka ühtlustatud.stern100 kirjutas:Seega idee järgi mõõdetakse ka 5-6 aasta pärast 1975 aasta autol gaase, kui pole muutuseid seal punktis olnud...?