48. leht 59-st
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Postitatud: 17 Aug 2016 15:11
Postitas Muhulane
Pole siia enam tükimat aega miskit kribanud. Mosud seisavad garaazis ja ootavad töödeldud plokikaasi. Täna siis sai lõpuks kaks kaant töösse antud. Spetsialist hinnangul pääseb lihvimise ja väljalaskeklappide juhtpukside vahetusega. Kaudu minnes sokutasin talle komplekti kepsusid ka,et ülemised sõrmepuksid ära vahetada ning alumine pea lasta ka üle kontrollida,et kas pole töö käigus ellipsisse läinud. Septembri alguseks pidi asjad valmis saama,siis võib jälle rõõmsalt garaaži elama minna

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Postitatud: 19 Sept 2016 18:25
Postitas Muhulane
Küsimus suurele ringile - kas keegi on eemaldanud plokikaane küljest mootoriketi pingutusratta hoova võlli? Või on seda üldse võimalik teha? Uuel plokikaanel seda küljes pole ning pole ka kaubanduses juhtunud sellist asja nägema.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Postitatud: 19 Sept 2016 19:38
Postitas stern100
Olen eemaldanud, aga ühtegi mõistlikku lahendust selle jaoks välja pakkuda ei oska, kuna see on ikka kena istuga seal sees. Kui võimalik mõni vana kaas ära lõhkuda, lõika relakaga koos alumiiniumiga sealt kamakas välja ning siis peaks juba kergem jupitada olema.
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Postitatud: 19 Sept 2016 20:17
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:Olen eemaldanud, aga ühtegi mõistlikku lahendust selle jaoks välja pakkuda ei oska, kuna see on ikka kena istuga seal sees. Kui võimalik mõni vana kaas ära lõhkuda, lõika relakaga koos alumiiniumiga sealt kamakas välja ning siis peaks juba kergem jupitada olema.
Nojah,ega seda juppi sealt niisama veretult kätte ei saa jah,pisut proovisin aga mis kinni,see kinni.
Ok,siis tuleb radikaalsed meetmed tarvidusele võtta.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 12 Nov 2016 19:28
Postitas Muhulane
Kuna kaaned on jätkuvalt tegemisel ja,et kodus liiga igav ei hakkaks,siis sai õue peale veeretatud järgmine isend. Tegemist siis 1973a. AZLK 412-ga. Täiesti maantelegaalne sõiduriist aga nipetnäpet tuleb kohendada. Pilt sai ka tehtud enne suurt pimedat.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 12 Nov 2016 20:55
Postitas kassu
See ju oli seal Muhu Espaki ees tavaliselt?
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 12 Nov 2016 21:08
Postitas Muhulane
Oli. Enam ei ole

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 13 Nov 2016 21:12
Postitas Muhulane
Nii,uue masinaga omad jamad.
Esmalt karpajama,kopika karpa peal. Pealolev karpa töötas tühikäigul ideaalselt,kuid sõites oli asi jama. Esiteks asjalikum kiirendus sai toimuda ainult tooreklapi kaasabil ja teiseks ühtlase gaasiga sõites hakkas nö."katkuma" või siis nagu vahele jätaks kohati. Ok,sai siis teine kopika karpa võetud,seest,väljast puhtaks,uued düüsid ja kiirenduspumba membraan ka uus. Uus kaanetihend samuti. Peale ja sõitu. Minek hoopis teine,kuid tühikäik vilets,töötab ebaühtlaselt ja liiga rammusat bensuvingu ajab ka tagant välja.See,et ebaühtlaselt töötab,võib lisaõhuga seoses olla? Ja,et tummine bensuving taga,millest see?
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 14 Nov 2016 10:33
Postitas sass
Vaata, kas segukruvi on korralik on või mitte. Samuti ujukitase kontrolli üle.
Mis düüside suurused sisse läksid?
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 14 Nov 2016 13:05
Postitas Muhulane
Ujukitase ei pruugi normis olla jah ning düüsid said remkomplektist uued pandud sellises järjestuses:
1 kamber:õhk-150;küte-109
2 kamber:õhk-170;küte-157