49. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 14 Nov 2016 15:33
Postitas Muhulane
Nii,karpajama kestab.
Lähemalt ja korralikult uurides selgus,et olin küttedüüsid omavahel segamini ajanud. Panin siis kõik okurootis jälle paika,kokku ja käima. Ok,vingu enam ei tulnud,mootori tühikäik oli ka juba parem aga sõites hakkas sama jama pihta nagu oli eelmise karpaga. Minek vilets,tuli toorega kaasa aidata ja ühtlase gaasiga sõites hakkas katkuma. Krrt....

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 14 Nov 2016 16:57
Postitas Muhulane
Proovisin siis olemasolevate düüsidega nikerdada. Esimese kütte panin 112 - ei miskit. Teise õhu 150 - ei miskit. Praeguseks nn. originaalseadistus tagasi. Ja ühtlasel sõidul tuleb toorest peal hoida pisut,siis sõidab jummala hästi. Miskit umbes veel kuskilt või? Kuigi tuulega sai kõikvõimalikud kanalid läbi puhutud.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 14 Nov 2016 17:59
Postitas Muhulane
Proovib nüüd korra K 126 karpat....

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 14 Nov 2016 18:56
Postitas partnermosse
Muhulane kirjutas:Proovisin siis olemasolevate düüsidega nikerdada. Esimese kütte panin 112 - ei miskit. Teise õhu 150 - ei miskit. Praeguseks nn. originaalseadistus tagasi. Ja ühtlasel sõidul tuleb toorest peal hoida pisut,siis sõidab jummala hästi. Miskit umbes veel kuskilt või? Kuigi tuulega sai kõikvõimalikud kanalid läbi puhutud.
Võin korda teha kui huvi. PS !

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 03:28
Postitas Muhulane
Öösel pool kolm garaažist tulla....pole paha :)
Asilugu pisut edeneb,kuid oodatud tulemust pole siiani saavutanud. Sai siis K 126 peale pandud,elektronsüüde peale,süütemoment paika,uued küünlad,klapivahed üle käidud. Tjah,pisut paremaks läks aga mitte selliseks nagu vaja. Kui remonditud karpa kord kätte saab ja peale seda ka miskit ei muutu,siis on küll üks rrradima jama. Et kas siis sisselaskekolles on kuskil prigu vei?

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 09:03
Postitas stern100
Muhulane kirjutas:Öösel pool kolm garaažist tulla....pole paha :)
Asilugu pisut edeneb,kuid oodatud tulemust pole siiani saavutanud. Sai siis K 126 peale pandud,elektronsüüde peale,süütemoment paika,uued küünlad,klapivahed üle käidud. Tjah,pisut paremaks läks aga mitte selliseks nagu vaja. Kui remonditud karpa kord kätte saab ja peale seda ka miskit ei muutu,siis on küll üks rrradima jama. Et kas siis sisselaskekolles on kuskil prigu vei?
Võimalik. Endal kunagi Ladal oli sama mure. Tühikäigul käis justkui 3 pütaga, kiirendades käis kenasti, ühtlaselt sõidul lonkas. Partnermosse veel tõi mulle küünlaid Siidisabasse, arvasin et nende viga. Aga lõpuks võtsin sisselaske maha ja tihend oli ära väsinud. Uus vahele ja oli ok.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 09:51
Postitas Muhulane
Kusjuures eelmisel omanikul juhtus sisselaskekollega see loll lugu,et lahti keerates andis 3 silindri alumine tikkpolt saba ning ta asendas selle kümnese poldiga. Vist puurimine ei läinud ootuspäraselt,sestap kümnese panigi. Aga see ei tohiks mõjutada,kuna plokikaanes pole need pesadeseinad ka nüüd õhukesed ja kolle enda kõrvad on ka piisavalt suured. Ja kui mu mälu ei peta,siis vist kokku pandes läks sinna hermets ka vahele.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 09:59
Postitas stern100
Katseta ikka enne muud asjad ära kui kolde maha võtad jah. Huvi pärast võid ju surved ka ära mõõta.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 10:01
Postitas sass
Ja nukkvõlli asend tasub ka üle kontrollida. Nagu ütlesin, siis antud 01 karbuss töötas edukalt teise masina peal.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 10:13
Postitas Muhulane
sass kirjutas:Ja nukkvõlli asend tasub ka üle kontrollida. Nagu ütlesin, siis antud 01 karbuss töötas edukalt teise masina peal.
Klappe tehes sai pilk peale visatud.