Kilbi küljel pealks kusagil pisike auk olema, sinn mingi konks maha ja tõmmata, või siis puu klots ja piisavalt pikk heebel, puu klots vastu rehvi, heebliga toetad sinna vastu ja kangutad maha selle kilbi.
Kuskil oli teema ka sellest, aga ei viitsi otsida
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
aga ei teagi miks see laager läks... häält enne ei teinud kõik jumala ok, ja siis järsku paugu ja vilega, umbes nagu rehv oleks puruks plahvatanud vms ja kohe hakkas igale poole kiskuma, hea et vastutulevad masinad kaugel olid, muidu oleks minig mats võinud ka olla
iluvõredega rattastel peab olema sellised ilukilbid millel ühes kohas on ava, kust saab metallora sisse torgata et kilpi maha saada. muidu kilpi kätte ei saa ilma võret kahjustamata.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Ise olen tavalise (-) kruvikaga asja ära ajanud, kuna aukudest ei teadnud varem midagi. Kruvikeeraja terav ots topi kilbi serva alla ja toeta selle tagumine ots vastu velje välimist serva ning paar kerget lööki selle saba pihta ja käes kilp ja sõõrik ongi. Siiamaani kõik kilbid ja sõõrikud terved. Eks traadiga (konksuga) ole muidugi seda kordades lihtsam teha.