49. leht 96-st

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 26 Mai 2013 16:28
Postitas Lauri-L
Kilbi küljel pealks kusagil pisike auk olema, sinn mingi konks maha ja tõmmata, või siis puu klots ja piisavalt pikk heebel, puu klots vastu rehvi, heebliga toetad sinna vastu ja kangutad maha selle kilbi.

Kuskil oli teema ka sellest, aga ei viitsi otsida :D

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 26 Mai 2013 16:32
Postitas SanderV
aga ei teagi miks see laager läks... häält enne ei teinud kõik jumala ok, ja siis järsku paugu ja vilega, umbes nagu rehv oleks puruks plahvatanud vms ja kohe hakkas igale poole kiskuma, hea et vastutulevad masinad kaugel olid, muidu oleks minig mats võinud ka olla

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 26 Mai 2013 17:37
Postitas moskiito
iluvõredega rattastel peab olema sellised ilukilbid millel ühes kohas on ava, kust saab metallora sisse torgata et kilpi maha saada. muidu kilpi kätte ei saa ilma võret kahjustamata.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 26 Mai 2013 19:24
Postitas SanderV
milliste kodupäraste vahenditega sele konksu teha saaks?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 26 Mai 2013 20:07
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:milliste kodupäraste vahenditega sele konksu teha saaks?
võttad mõne terastraadi, keerad konsu otsa ja ongi kõik, vaata et läbimõõt oleks sobiv, muud ei midagi.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 26 Mai 2013 21:39
Postitas Seenior
Puuklotsi ja heebliga täiesti teostatav,samas olen klotsi puudumisel kasutanud teist heeblit ja ka hakkama saanud.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 26 Mai 2013 21:46
Postitas SanderV
heebel ei mahu ju sinna vahelegi kui ilurõngas all ?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 26 Mai 2013 22:16
Postitas Seenior
Unustasin mainida,et heeblil oli ots õhemaks käiatud,aga hakkama sai,tasapisi ja ettevaatlikult muidugi.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 26 Mai 2013 23:58
Postitas mario
tule mu töö juurest läbi, võin mõne konksu sulle meisterdada :D :D

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 27 Mai 2013 00:13
Postitas KarlR
Ise olen tavalise (-) kruvikaga asja ära ajanud, kuna aukudest ei teadnud varem midagi. Kruvikeeraja terav ots topi kilbi serva alla ja toeta selle tagumine ots vastu velje välimist serva ning paar kerget lööki selle saba pihta ja käes kilp ja sõõrik ongi. Siiamaani kõik kilbid ja sõõrikud terved. Eks traadiga (konksuga) ole muidugi seda kordades lihtsam teha.