50. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Apr 2011 08:20
Postitas stern100
Need Manksi näidatud variantidest on mul need esimesed 2140nel ees ja näitavad väga hästi. Mis neil seal ülevaatusel ikka selle kohta öelda on.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Apr 2011 08:40
Postitas Manks
stern100 kirjutas:Need Manksi näidatud variantidest on mul need esimesed 2140nel ees ja näitavad väga hästi. Mis neil seal ülevaatusel ikka selle kohta öelda on.
Oled nende pirnidega ülevaatusel käinud? Valgusvihk jääb õige?
Talverallil ütles üks pirn üles ja ühe kehva tulega oli viimast kiiruskatset ja lõppu üsna piin läbida :(

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Apr 2011 08:42
Postitas stern100
Mina küll nendega ülevaatusel käind ei ole aga kui see auto veel mu vanaisa käes oli, sõitis ta nendega kogu aeg ringi ja korduv pandi ainult heitgaaside pärast. Muus osas ei olnud neil virisemist.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Apr 2011 23:04
Postitas partnermosse
Manks kirjutas:
partnermosse kirjutas:On olemas vana ehk ümmarguse sokliga halogeene, aga neid saad ka aint nii öelda lada, mosse,volga poodidest või äärmisel juhul rimist või prismast(viimases kahes võib olla aga ei pruugi kuigi seal hea valik pirne).Samas on ka 412 mudelitele spets laternad kuhu sobivad juba uue sokliga(nii öelda kolme väljaulatuva nuudiga) H4 pirnid.2140-te kohta aga paraku jään vastuse võlgu.
Kas jutt käib nendest pirnidest: http://www.autoladu.ee/rehvid/2696 ? On keegi proovinud neid ümarate pirnide asemel paigaldada ja kas ülevaatuselt nendega läbi saab?
On olemas ka võimsamad, kuid need vist rikuvad reflektori kiirelt ära: http://www.autoladu.ee/rehvid/2697
Jah neid pirne silmas peangi (esimene link) !

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Apr 2011 07:18
Postitas Manks
partnermosse kirjutas:
Manks kirjutas:
partnermosse kirjutas:On olemas vana ehk ümmarguse sokliga halogeene, aga neid saad ka aint nii öelda lada, mosse,volga poodidest või äärmisel juhul rimist või prismast(viimases kahes võib olla aga ei pruugi kuigi seal hea valik pirne).Samas on ka 412 mudelitele spets laternad kuhu sobivad juba uue sokliga(nii öelda kolme väljaulatuva nuudiga) H4 pirnid.2140-te kohta aga paraku jään vastuse võlgu.
Kas jutt käib nendest pirnidest: http://www.autoladu.ee/rehvid/2696 ? On keegi proovinud neid ümarate pirnide asemel paigaldada ja kas ülevaatuselt nendega läbi saab?
On olemas ka võimsamad, kuid need vist rikuvad reflektori kiirelt ära: http://www.autoladu.ee/rehvid/2697
Jah neid pirne silmas peangi (esimene link) !
Mis nendest pirnidest arvata?
http://www.autostore.ee/Tarvikud/6/Kate ... e/KLR13025

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Apr 2011 10:58
Postitas Seenior
Need autolao pirnid on ikka parajad pommid-kaal 2kg! Ei tea kaua need kestavad. Legaalseks kasutuseks peab olema neil E-tähistus.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Apr 2011 12:34
Postitas Manks
Seenior kirjutas:Need autolao pirnid on ikka parajad pommid-kaal 2kg! Ei tea kaua need kestavad. Legaalseks kasutuseks peab olema neil E-tähistus.
Tuttav, kes töötab autopoes, vastas nende pirnide kohta niimoodi:
Tere, mul endal valikus ei ole aga endises poes olid täitsa olemas need nn.H4'ga zigulipirnid ,hinda ei mäleta aga võid küsida Tareli Kaubandus oü tel.7402002.
Legaalsuse kohta küsisin Tartu Autoveod Tehnika ülevaatuspunktist järgi ja seal öeldi,et probleeme ei teki.

Tundub, et lubatud. See kaalu värk on ilmselt saatmise kulu arvestuse jaoks, pirnid nii rasked ei ole :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Apr 2011 13:37
Postitas Jossu
R4 läheb siksi soklisse, mul sapperil need sees ja täitsa kenasti näitavad. Neid oli tätisa saada enamikes poodides...

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 28 Apr 2011 21:54
Postitas Edel
Viimane nädal on hakanud parempoolne esimene pidur peale jääma. Algul kui sõitma minna ja pidurit vajutada, toimivad pidurid nagu ilma võimendajata(loe:ei taha "võtta") aga mõned korrad kergelt vajutades hakkavad toimima kuid tugevat pidurdust üritan vältida,muidu tahab nii peale jääda,et sõites kisub rooli ja on oht pidurid üle kuumendada.
Lähiajal läheb nagunii pidurite ja rooli remondiks. Piduritel kõik voolikud ja paar toru vahetusse,piduriklotsid üle vaadata ja vajadusel asendada,peasilindri mansetid vahetusse ja mõtlen,mida võimendiga teha. Kui seda on pidurivedelikuga pikemalt "leotatud" siis korralikult ei pruugi see toimima jääda? Kuidas võimendit silmaga kontrollida?
Koos nendega läheb roolikarp vahetusse ja roolivardad tuleks üle vaadata ning ette paremad rehvid leida. Praeguste rehvidega kipub lainesse sõidetud teel ise "teed otsima" mida võimendab ka rooliratta vabakäik,lisaks veel vibratsioon. Eelmiste rehvidega seda ei olnud aga need ei jooksnud ka velgedel ilusti ja kippusid rooli väristama,seda enam veel heal teel.
Kardaaniga võtan ka midagi ette. Enne all olnud kardaanil vahetan selle ühe risti välja ja siis näeb mis juhtuma hakkab. Praegune vibreerib, kui käik 100km/h välja lükata,80-90km/h vahel tuntavalt.
Värviparandused tulevad ka mingi aeg,samas ka tagavedrude vahetus ning põhja puhastus koos mastiksi pealekandmisega.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 01 Juun 2011 21:41
Postitas Edel
Vaatan,et ma polegi siia tükk aega midagi kirja pannud.
Tegelt polegi ka midagi teinud peale sõitmise. Hetke eesmärk on mu 06 sõitma saada aga ka sellega ei lähe nii libedalt kui vaja.
Parempoolne esimene pidur kippus ikka peale jääma. Ei julgenud järsku pidurdust teha,pärast sõidad mitu km nii et suunda ka hoida ei taha. Täna sortisin omast varudest esimesed piduriklotsid välja ja vahetasin ära. Parempoolsel subbordil üritasin kolbe väljast pisut määrida (spray määre) ja liigutada, ehk hakkavad paremini liikuma,ka lükkasin paremad klotsid sisse.
Sama tegin ka vasakpoolsega. Seal pool olid klotsid päris kulunud.
Õue peal proovisõidul jäid pidurid korra peale järsul pidurdamisel (piduripedaal jäi ka alla). Kahtlustan pidurivõimu. Põrutasin väikse haamriga kergelt võimu korpuse pihta siis tuli lahti.
Oli ka eelmine aasta korra selline juhus aga peale seismajäämist tuli pidur ise maha (ja pedaal üles). Pidurivõim jamab või?
Nüüd peaks lisama,et piduripedaali tagasitõmbevedru on ka viimased nädalad puru aga oma majapidamisest sinna asemele midagi ei leidnud. Mida pole seda pole aga pidurite pealejäämises selle puudumist ei süüdista (pedaal ei tulnud ka käsitsi tõmmates üles).
Vahepeal tegin Mosse kerele ka "valgendamise" kuuri (selleks oli üks roostesurm ja pärast veega pesu),värv mis kipub talve jooksul kollaka tooni peale võtma,sai nüüd taaskord ilus valge.
Tagumised roosteplekised rattakapslid said suvehooajaks ka välja vahetatud korralikema vastu.