Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Postitatud: 12 Mär 2011 21:32
pigem hakatakse toonitud tagatuleklaasidega mõlisema
Need ei ole toonitud Uued klaasid, ma ei tea miks nii tumedad juhtusidSanderV kirjutas:pigem hakatakse toonitud tagatuleklaasidega mõlisema
Kahjuks tagaotsa madaldada ei saa Keegi taha ka istuda ei tohi nende rehvidega. Muidu jääb koopa äär koos logariga rehvi peale kandma.Killa kirjutas:Tegelt on seadusega keelatud velgede juures ise tegutsemine jne. Eks mõni ment kelle paha tuju on võib selle eest jaurama ka hakkata, aga pole kordagi kuulnud sellsit juhust. AGa muidu laiendatud veljed sobivad jõhkralt alla. Natuke madaldada ka.
Mul oli sinise mossega selline jama.. Täis akuga vaevu-vaevu käis ringi.. Siis läks pendiks.. See sai vahetatud, hakkas isegi veits kergemini käima, aga ikka vaevuvaevu.. Peale seda kui see mootor sai punasele tõstetud, on matsupill ka pooltühja akuga.. Ei kujutagi ettegi millest see tingitud võib olla. Kahtlustan massi.. Samas külmaga võib ka õli olla paks nii mootoris kui käigukastis ja aku nõrk..stern100 kirjutas:Täna sai siis paigaldatud tagumisele sillale Kyb gaasiamordid ning tehtud veel nipet näpet.
Endiselt on probleemid käivitamisega. Panin õhtu otsa laadinud aku peale. Starter vaevu veab ringi. Annad teise autoga voolu juurde, juba keeras vähe kiiremini ja käima ta läkski.
Eelmine aasta sai vahetatud startereid, viga ei muutunu. Mootori massi ühenduse ületegemisega natukene asi paranes. Mis te arvate? Starteri tõmberelee oksüdeerunud talvega? Või näiteks lihtsalt massilüliti ei anna üle nii palju kui vaja?
massi viga antud juhul. kui mass kehva, hakkab ka pooma. kui on kindel et aku täis ja ikka poob, kontrollida massi kontakte või juhet ennast.viirusboy kirjutas:Mul oli sinise mossega selline jama.. Täis akuga vaevu-vaevu käis ringi.. Siis läks pendiks.. See sai vahetatud, hakkas isegi veits kergemini käima, aga ikka vaevuvaevu.. Peale seda kui see mootor sai punasele tõstetud, on matsupill ka pooltühja akuga.. Ei kujutagi ettegi millest see tingitud võib olla. Kahtlustan massi.. Samas külmaga võib ka õli olla paks nii mootoris kui käigukastis ja aku nõrk..stern100 kirjutas:Täna sai siis paigaldatud tagumisele sillale Kyb gaasiamordid ning tehtud veel nipet näpet.
Endiselt on probleemid käivitamisega. Panin õhtu otsa laadinud aku peale. Starter vaevu veab ringi. Annad teise autoga voolu juurde, juba keeras vähe kiiremini ja käima ta läkski.
Eelmine aasta sai vahetatud startereid, viga ei muutunu. Mootori massi ühenduse ületegemisega natukene asi paranes. Mis te arvate? Starteri tõmberelee oksüdeerunud talvega? Või näiteks lihtsalt massilüliti ei anna üle nii palju kui vaja?
Numbrimärk on originaal kohas.Seda pole küll mõtet kuhugi nihutada.iisak kirjutas:Numbrimärgi võiks mujale nihutada ja need valged "prillid" on ikka .