50. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 10:18
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:Katseta ikka enne muud asjad ära kui kolde maha võtad jah. Huvi pärast võid ju surved ka ära mõõta.
Ega muud polegi jäänud,kui korralik karpa ja surved. Karpa sai hoolitsevatesse kätesse antud ja sellega läheb tibake aega.
Küünlad sai kaks korda vahetatud ja küünlajuhtmed ka,no nii igaks petteks. Aga ei miskit. Näppisin piduri vaakumvõimendi voolikut ka aga tolku nemaa.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 10:35
Postitas tarmo400
Sisselaske kollektori kõik ebatihedused saab ju lihtsalt Brake cleaneri pihustamisega kindlaks teha. Ei pea midagi lammutama hakkama.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 10:37
Postitas Muhulane
tarmo400 kirjutas:Sisselaske kollektori kõik ebatihedused saab ju lihtsalt Brake cleaneri pihustamisega kindlaks teha. Ei pea midagi lammutama hakkama.
Novott. Hea,kui muret saab jagada...ise poleks ausalt öeldes selle peale tulnudki :)

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 11:06
Postitas sass
Üldiselt kontaktivaba süütega on kontaktidega jagaja mured välistatud. Peaasi, et süüde hästi paika saab, küünlad on head ja juhtmed ka.

Ja tegelikult K126 on nii lihtne ja lollikindel karburaator, et selle paikasaamiseks pole palju vaja. Kui 126 karbussiga ka ei saa tööle, siis peab viga mujal olema.

PS. enda autol oli niimoodi, et ühtlasel kiirusel aeg-ajalt jättis ka vahele. Kiirendades hakkas kõrgel pöördel rohkem vahele jätma. Kõik sai kontrollitud, kontaktivaba tavalise vastu vahetatud, karburaatoreid vahetatud, düüse vahetatud, kõike tehtud. Lõpuks tuli välja, et bensupump oli lihtsalt kehv, ujuk jäi tühjaks ja segu läks lahjaks. Kontrolli see ka igaks juhuks üle. Osa kütet läks ka karterisse.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 15:00
Postitas Muhulane
Bensupump sai tutikas peale pandud. Ning kasutusele sai võetud viimane,proovimata K 126. Ja oi seda õnne - mootor hakkas tööle nagu siidi. Käima läheb matsust,ühtlase gaasiga sõites tühje kohti ei ole. Seega läks õnneks.
Aga.
Minek on liig uimane,seega peaks vist mõned düüsid ära vahetama?

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 15:20
Postitas wax
Muhulane kirjutas:Minek on liig uimane,seega peaks vist mõned düüsid ära vahetama?
või kontrollima, ega mõni pidur peal pole :D

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 15:53
Postitas sass
Muhulane kirjutas:Minek on liig uimane,seega peaks vist mõned düüsid ära vahetama?
Mersust Moskvichi rooli minnes võib selline tunne jääda küll. :D

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 16 Nov 2016 16:00
Postitas Muhulane
Tunne on tugev :) kW teevad oma töö jah.
Eelmise K-ga oli minek edulisem aga tühikäik,ühtlane töö vilets ja ilge ving oli järel.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 19 Nov 2016 16:45
Postitas Muhulane
Nii,karpateema lõpetatud õnneks ja masin veereb edulisemalt. Ette sai võetud järgmise sümptomi likvideerimine. Kuna jahutussüsteemi jamad on mulle juba liiga sage teema,siis seekordki ei saanud sest üle ega ümber. Nimelt pisut agressiivsemat sõitu harrastades kippus tosool keema minema ja osa tosoolist virutas radikas välja. Ühtlasel kiirusel,90km/h,probleeme ei esinenud. Ok,võtsin nõuks siis kaanetihendi ära vahetada aga mnjah,see jama jäi ikka alles. Ühtlasel sõidul oli kõik normis aga käike peeneks lastes tõusis temp jälle kõrgeks ja keetis osa tosooli välja.
Järgmisena tagadiffer. Tegi pisut häält ja otsustasin selle ikka ära vahetada. Mõeldud-tehtud. Uus differ all ja sõitu...ja krt...trollibussi hääl hakkas tagant kostuma. Vurasin siis miski 100 versta maha,lootes mingisugusele paranemisele aga ei halligi. Tuli siis vana jälle aga tagasi panna. Kas mosse difrit regullida ka annab? GAZ-i oma sai küll timmida.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 19 Nov 2016 18:18
Postitas stern100
Annab kenasti timmida :P