AZLK 2140 (1979/1986) ja MZMA 408 elite (1967) viirusboy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Tänan lingi eest. Aga kuna mu vene keel on häirivalt alla igasuguste arvestuste, on seda natu raske lugeda.. Kas sellist ei leidu kuskil, mille najal ma sl ehitasin? Mitte, et ma ise otsida ei viitsiks, aga pole veel silma jäänud rahuldavas suuruses.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Tuled töötavad. Va üks park, mille pesa on tugevalt oksüdeerunud. Kui sobib, vahetan varsti 2140 pirnipesa vastu välja. Salongivent hakkas ka tööle ja võrreldes 2140ga, käib ikka mõnusalt vaikselt. Tuppa kostub ainult tuulekohin. Signaal va sunnik ei mõika üldse midagi. Lammutasin rooli laiali ja panin juhtmed omavahel kokku. Sedasi on signaal koguaeg peal, ega pea jooksma ja nuppu muljuma. Kapoti all kaitset ja releed mudides ja vahetades ei teinud aga piuksugi. Otse akult aga töötab. Mõistus otsas. Skeemi järgi ei saanud ka eriti midagi aru. Kas on kuskil mõni pistik, mis ei anna ühendust või peab ikka rooli taha uurima?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
2141 näeb hea välja.
Kas hiljuti värvitud?
Kas hiljuti värvitud?
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Ei ole hiljuti värvitud. Peaks olema originaal. Vähemalt kui kleepsu maha kakkusin, siis sealt alt tuli pleekimata värv.martinjev kirjutas:2141 näeb hea välja.
Kas hiljuti värvitud?
Uurisin seda signaali asja ikka. Ei saa sotti. Skeemi peal on mingi trükkplaat tähisega A6, kuhu jookseb ainult hea hunnik pistikuid. Kuna seletavat kirja kuskil pole, siis selle otsest otstarvet ei nuputa välja. Kas see asetseb kuskil kaitsmeploki all või on eraldi karp kuskil armatuuri taga? Huupi lammutada ka ei tahaks, aga arvan et just seal võib mingi katkestus olla.
Hakkasin vaikselt ka armatuuri lahti võtma, et signaalijuhtme mööda katkestust leida. Leidsin healt saksa mosseklubi kodulehelt pildi, kuidas ja kus mingi kinnitus on.


TEkkis ammu küsimus, mis lüliti see selline on? Midagi seda lülitades ei muutu. Võimalik, et ka katkestus kuskil. Niisama see vaevalt seal on.

Näidikuploki tagant tegin ka pildi, et ikka iga juhe pärast omna õigesse kohta saaks. Näidikuploki trükkplaat on niiskusega kõveraks paindunud ja osad tuled ei ulatu enam oma tööd tegema. Kuidas seda sirgeks saada?

Küsimus on ikka õhus, mis imemoodi need kõlarid peaksid armatuuri kinnituma. Ei taha uskuda, et lihtsalt viskan sinna auku midagi ja nii jääb. Proovisin e34 originaalvaljukaid. Need siuksed väiksed ümmargused. Kest ise auku ära ei mahu, samas kinnituskõrvad ka aukudeni ei ulatu.

Vahepeal sai ostetud ka uued rehvid velgedel. Veljed värvin hiljem pulbriga üle. Enne on vaja hetkel all olevaid korrastada. Kaasa sain ka korralikud veljekapslid, või on õigem nende kohta öelda ilukilbid?

Viskasin kapoti alt välja ka vana klaasipesuri süsteemi. Keegi oli sinna ehitanud mingi lääne oma. Samuti, otse vool peale anda, siis töötab, nupust ei midagi.
Peab tõdema, et võrreldes 2140ga, on see uuem mudel ikka nagu öö ja päev. Nii elektroonika kui ka osalise mehhaanika poolelt. Netis infot uurides leidsin ühe eriti huvitava pildi. Nimelt turustati selle prototüüpi brittidele chrysler alpine nime all üldse. Omamoodi uhkem tunne tekkis endal nüüd.


Sean endale eesmärgiks nüüd kevadeks auto korda saada ja tänavale. Võibolla tulen ka sellele üritusele kaugel maal. 2140 plaanin mootori maha tõsta ja põhja tegema. Võimalik, et teen ka korralikumalt keretööd ja värvib üleni üle nii seest kui väljast. Aga see on ainult idee praegu.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Selle Chryslery puhul ei ole tegemist mitte Mosse prototüübiga, vaid ümbernimetatud Simcaga

Mille pealt see Mosse maha tehtud on (nagu vene autode puhul ikka)
Suveks tee ikka 2140 valmis, talvel võib sellega ka kärutada
Lumes on ideaalne läbivus sellel, isegi kui rehvid kõige korralikumad ei ole. Ainuke hea asi ka vist 2141 puhul
Olen ise ka mõned kuud igapäevaselt kasutanud seda autot ja rohkem ei taha.


Mille pealt see Mosse maha tehtud on (nagu vene autode puhul ikka)
Suveks tee ikka 2140 valmis, talvel võib sellega ka kärutada


Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Seda ma just mõtlesingi, aga ju mõistsin sõna "prototüüp" valesti. Minu viga.Martpoiss kirjutas:Selle Chryslery puhul ei ole tegemist mitte Mosse prototüübiga, vaid ümbernimetatud Simcaga![]()
Mille pealt see Mosse maha tehtud on (nagu vene autode puhul ikka).
2140 on iseenesest sõidukorras. Häda pole tal midagi. Lihtsalt ennast häirib mingi kahtlane tume kolks mootori allosas, mis just külmalt kuulda on. Ja sooja mootoriga ka suurematel pööretel. Aga aastaga pole see valjemaks muutunud, kimatud selle kolksuga ca 6000 km ja vahel ka vähe järsemate sõidustiilidega. Lisaks ei seisa mootoris jahutusvedelik sees. Vett tuleb nädalas ca liiter juurde valada. Vahet pole, kas sõidan või mitte. Teiseks häirib keretööde kvaliteet, mis sai niiöelda nädalaga algusest lõpuni tehtud. Sinnahulka väiksed plekimõlkimised jne. Ja põhi on minu silmis halvas seisus. Mastiks on kuivanud ja koorub maha, alt tulev haljas plekk roostes. Õnneks läbivat pole. Plaan seepärast, et teha oskuste lihvimiseks oma auto enne valmis ja hiljem, kui oskus käes, võin end ligi lasta vanaisa 408 taastamisele. Ühesõnaga, plaanid on suured, kuid kas, kuidas ja millal, ei kujuta keegi ette. Senikaua loodan et 41 kestab ja liiga hapuks ei lähe.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Hoia parem 41 korras - se ju palju haruldasem. Ja kui ise ei jaksa siis müü mulle maruodavalt maha ning võtan omale järgmiseks projektiks 

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Oman kuskil kuu aega ka sellist pnast 2141! kas proovilambiga ei saa siis aru kus see viga olla võiks! Autost tuleb teema ning pildid hilem!
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
See lüliti on lisavarustuse e. udutulede jaoks. Selleks on bampri allservas isegi vastavad pesad, kuid luugiga kaetud.
vaatasin fotosid, su masinal on udutuled küljes, kas see tumbler on nende jaoks?
Minu masinal on seal Check engine signaallamp
Valjukad on sel originaalis suht kandilise raamiga, kahest nurgast kinni plastikruviga nagu kõik muugi. Isegi kruviaugud sul seal näha.
vaatasin fotosid, su masinal on udutuled küljes, kas see tumbler on nende jaoks?
Minu masinal on seal Check engine signaallamp

Valjukad on sel originaalis suht kandilise raamiga, kahest nurgast kinni plastikruviga nagu kõik muugi. Isegi kruviaugud sul seal näha.
Viimati muutis vootele, 19 Nov 2013 19:22, muudetud 1 kord kokku.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Ma ei saagi aru, miks paljudes foorumis räägitakse 2141-st kui totaalselt ebaõnnestunud mudelist. Ainuke tõsine probleem, mis seda vaevab, on korrosioon.
Muidu, masin istub väga hästi teel, mugavad istmed, palju-palju ruumi. OK plasti nagin võiks ka olemata olla
Muidu, masin istub väga hästi teel, mugavad istmed, palju-palju ruumi. OK plasti nagin võiks ka olemata olla
