50. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 00:05
Postitas SanderV
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 08:01
Postitas Seenior
Kindlam on käändtelg välja vahetada,kuna see on strateegiline osa veermikust.Ei ole ju teada,palju ta kuuma sai ja kui palju metalli struktuur sellega muutus.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 08:56
Postitas moskiito
Laagri pesa ei tohi mitte mingil juhul ringi käia. kui rumm ei ole plaanis välja vahetada, võta osta poest puksi liimi ja pane sellega kokku. Sulle siit ka õppetituba, kontrolli alati võimaliku kahtluse korral, kas siis kisub, imelik hääl vms. eesisillalt tulemas, kontrolli laager üle ja määri. Arvatavasti too laager oli sul ammu kuival kuna ta sull pauguga kokku jooksis.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 10:03
Postitas SanderV
nojah aga mida sa kontrollid, kui masin on ülivaikne, ei kisku kuskile, vabajooks on koguaeg ülihea ja käega katsudes midagi kuum ei olnud... igatahes... panen ta praegu niimoodi kokku tagasi... millalgi juuni keskel plaanis minna hiiumaale korraks... siis vahetab ära vb... nkn plaanis vedrusid hakata vahetama. Muidugi oleks mõtekam kohe vahetada, aga kuna tartus pole aega, raha ega kohta kus sellist tööd ette võtta siis läheb väikese riski peale ja loodan et hoiab end koos ikka paar tuhat km veel
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 10:18
Postitas SanderV
teine küsimus siis ka, et kas laagri sisemine osa, mis käib võlli peale peab ka seal tihkelt olema, või need peaksid käega lükates peale minema? kui nad tihkelt on siis ju simmerling jääks koguaeg kool laagriga võlli peale, aga need on mul tavaliselt koguaeg koos ära tulnud
igatahes võlli ots oli selline
pigem vist lihtsalt ringi tõmmanud selle, väga kuumenemise jälgi pole
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 10:20
Postitas moskiito
kui sa jättad laagri võru lahtiselt ringi seal käima, siis võib juhtuda et sa ei jõuagi hiiumaale tervelt. Et asi kindlam oleks, mine osta puksiliim, liimi kinni too võru ja siis võid ka ilma vahetamata väga väga kaua sõita. Rekkade peal selline remondi metoodika üsnagi tavaline.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 10:25
Postitas SanderV
noja sellest sain aru, et pmts siis ta hakkab seal liuglaagrit mängima ja kuuma saama korralikult, aga küsimus oli ka sisemise laagriosa kohta
lisaks, kas puksiliim ja keermeliim on erinevad?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 10:32
Postitas ABS
Sisemine laagri saale peab olema võllil tihkelt,s.t. ei tohi ringi käia võlli peal.Vähemasti mina olen sellise teadmisega elanud.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 10:50
Postitas SanderV
ainuke asi mida puksiliimi kohta googlest leidsin oli 250ml ja 1000kr tuub, see jääb küll ära, kui sama mis keermeliim siis läheb
aint mingit loctite laagriliimi pakutakse, aga see on päris kallis
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 11:31
Postitas Lauri-L
Laagri liimi sul pm vaja ongi, sellega takistatakse laagril pesas ringi tõmbamist, sama moodi ka sisemise saale võllil ringi tõmbamist.
Ei tohiks keerme liimist kallim olla ja autokaupadega tegelevad poed peaks müüma seda, ise olen teda kunagi ostnud 8-9€ pudel.
Keerme liimist on laagri liim erinev, läbi proovitud, keerme liimiga tõmbas laagri välimise saale ringi pesas, aga laagri liimiga mitte, tööl proovitud asi.