6. leht 11-st

Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav

Postitatud: 01 Nov 2011 20:56
Postitas Gustav
Martpoiss kirjutas:Aga samas ma ei usu et sa selle mosse saad sellise summa eest maha müüa et midagi mõistlikumat asemele osta.
Ma ei ole maininudki, et tahan just sellise summa eest endale uut autot osta. Eks ma ikka panen juurde. :D Samas ma olin kindel, et siin foorumis saan sellise kriitikalaine osaliseks, mis on tegelikult arusaadav. On ju siin ikkagi need kõikse suuremad fanatid koos. Kuid minu tulevikuvisioonid on muutunud ning liigun visalt nende poole. :beer

Gustav

Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav

Postitatud: 01 Nov 2011 21:29
Postitas moskiito
Martpoiss kirjutas:Igapäevaautoks moskvitsi pidada ei ole kuskilt otsast mõistlik.
sry gustav et risustan.
Martpoiss, miks sa väidad et mokitsat ei ole mõistlik igapäeva autona pidada. Mis mõjuvad puudused tal siis selleks on et ta selleks ei sobi? Mina kasutan mokitsat igapäeva autona ja ei ole tal häda midagi ning pole vaja väita et ma pole lääne masinat igapäeva autona kasutanud.

Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav

Postitatud: 01 Nov 2011 21:47
Postitas Gustav
Püüdsin sellest arutelust küll eemale hoida, kuid tunnen, et pean siiski ka oma arvamust jagama. Mosse võis end igapäevasõidukina õigustada veel 15-20 aastat tagasi, aga ajad on edasi läinud ning nii on ka infrastruktuur sammukese võrra arenenud. Teed on head, kiirusepiirangud kasvavad, nagu ka liiklusvoolu kiirus. Mosse on minu silmis auto, millega sõidad maale mõnel kruusateel 80km/h ilma et peaks muretsema, et mõni plastikvidin põhja alt lendu läheb või mis iganes. Oma vaatevinklist vaadatuna otsustasin autot just seepärast vahetada, et sageli on vaja sõita Kuressaare ja Tallinna vahet, mis on päris korralik ots. Suvisel kokkusaamisel näitas elu, et mossega nii pikkade otsade tegemine pole just kuigi lõbus. Olgu, ta on lõbus, aga võib-olla kord aastas. Mis veel igapäevasõiduki kohta öelda..talvel tahaks ikka soojas keskkonnas rooli keerata. Ning veel...mina ootan igapäevasõidukilt töökindlust, mida Mosselt kahjuks alati oodata ei saa. Jah, tema jupid on odavamad, see-eest neid peab ka tihedamini vahetama.
Minu 2 senti
Gustav

Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav

Postitatud: 01 Nov 2011 21:49
Postitas TALUPOEG TALUJA
Tundub,et pean ka oma lõuad laiali ajama,sest kuulsin võlusõnu.....

Kasutan siis oma rohelist 2140 igapäevaautona. Olen siin foorumis juba tükk aega jahunud,kuidas ja miks ma seda teen. Põhiline on see,et ma ei lase ühtegi teenindust ennast lüpsma ja kõik mis auto juures vaja teha,teen ise. See ongi põhiline argument,miks see auto on hea pidada. Vastupidavuse poolepealt on ka küllaltki hea. Varuosi lademes ja soodsalt saada. Teepeale naljalt ei jäta,kui just endal midagi tegemata või lihtsalt loll juhus. Ise olen lasknud oma autot ainult korra sõbral 2 km vedada ja see oli siis,kui enne tanklat benss otsa sai. See oli muidugi oma viga......
Selle auto ainuke miinus on küttekulu,kuid selle kompenseerib see,millest eelnevalt kirjutasin. Nii et sõitke aga julgelt!
Muidugi loeb auto pidamise juures ka see,kes ise oled ja mida oskad.

Jõudu!

Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav

Postitatud: 01 Nov 2011 23:18
Postitas Manks
moskiito kirjutas:
Martpoiss kirjutas:Igapäevaautoks moskvitsi pidada ei ole kuskilt otsast mõistlik.
sry gustav et risustan.
Martpoiss, miks sa väidad et mokitsat ei ole mõistlik igapäeva autona pidada. Mis mõjuvad puudused tal siis selleks on et ta selleks ei sobi? Mina kasutan mokitsat igapäeva autona ja ei ole tal häda midagi ning pole vaja väita et ma pole lääne masinat igapäeva autona kasutanud.
Palju oleneb, kui suur on su aastane läbisõit ja milliseid teid põhiliselt sõidad. Minu jaoks on näiteks mõeldamatu pidada mosset talve oludes Haanja kuplite vahel igapäevasõidukina. Väga ruttu tüdinin niimoodi mossest ära kui pean iga päev muretsema, kas jõuan viperdusteta sihtpunkti või mitte.

Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav

Postitatud: 02 Nov 2011 07:11
Postitas moskiito
Gustav kirjutas:Püüdsin sellest arutelust küll eemale hoida, kuid tunnen, et pean siiski ka oma arvamust jagama. Mosse võis end igapäevasõidukina õigustada veel 15-20 aastat tagasi, aga ajad on edasi läinud ning nii on ka infrastruktuur sammukese võrra arenenud. Teed on head, kiirusepiirangud kasvavad, nagu ka liiklusvoolu kiirus. Mosse on minu silmis auto, millega sõidad maale mõnel kruusateel 80km/h ilma et peaks muretsema, et mõni plastikvidin põhja alt lendu läheb või mis iganes. Oma vaatevinklist vaadatuna otsustasin autot just seepärast vahetada, et sageli on vaja sõita Kuressaare ja Tallinna vahet, mis on päris korralik ots. Suvisel kokkusaamisel näitas elu, et mossega nii pikkade otsade tegemine pole just kuigi lõbus. Olgu, ta on lõbus, aga võib-olla kord aastas. Mis veel igapäevasõiduki kohta öelda..talvel tahaks ikka soojas keskkonnas rooli keerata. Ning veel...mina ootan igapäevasõidukilt töökindlust, mida Mosselt kahjuks alati oodata ei saa. Jah, tema jupid on odavamad, see-eest neid peab ka tihedamini vahetama.
Minu 2 senti
Gustav
siis on asi selge Gustav miks sa müüa soovid :beer kui soovid mugavust, siis on lääne masin parem kl, talvel soojem jne. jaksu sul tema müümisel ning loodame et ta saab korraliku omaniku :burnout
Palju oleneb, kui suur on su aastane läbisõit ja milliseid teid põhiliselt sõidad. Minu jaoks on näiteks mõeldamatu pidada mosset talve oludes Haanja kuplite vahel igapäevasõidukina. Väga ruttu tüdinin niimoodi mossest ära kui pean iga päev muretsema, kas jõuan viperdusteta sihtpunkti või mitte.
minu astane läbisõit liigub vaikselt juba 30k kanti, praeguseks on juba läbi sõit 15k pärast auto ostmist. Igal ühel omad huvid ja prioriteedid. MInul huvi mosse vastu ja täiustada masinat sedasi et temaga oleks ka talvel soe rooli keerata.
Ah jaa, manks kle, sa muretse vähem ja sõida, siis ka autod koos püsivad :beer

Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav

Postitatud: 02 Nov 2011 08:10
Postitas Manks
Ah jaa, manks kle, sa muretse vähem ja sõida, siis ka autod koos püsivad :beer
Pigem ma pean silmas läbitavust. Mosse on raske auto, raskus ees ja veab kerge tagasild. Eks omal ajal sai kombiga igapäevaselt sõita ja mõnigi kord pidi traktori appi kutsuma. Imestan ainult, et 88 asta uuel kombil pidas orginaalaku 7 aastat probleemidetta vastu, enne kui kustus.

Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav

Postitatud: 02 Nov 2011 09:00
Postitas TALUPOEG TALUJA
Pean veel oma eelmisele jutule lisama,

Seisev auto laguneb kõige kiiremini. Ere näide on minu kollane . Mõtlesin,et liigutan teist ja välja kukkus nii-sidurit vajutasin ja rohkem enam ei liigu,kuna nigu raudpulk. Ei teagi,mis seal juhtus. Vaja uurima hakata. Teine häda see,et uksi ei saa enam lahti..... Tagumist ratast pumbates jookseb õhk kõik välja..... :( Nii et sõitke sõbrad ja kõik asjad püsivad töökorras.......

Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav

Postitatud: 02 Nov 2011 10:01
Postitas Manks
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Pean veel oma eelmisele jutule lisama,

Seisev auto laguneb kõige kiiremini. Ere näide on minu kollane . Mõtlesin,et liigutan teist ja välja kukkus nii-sidurit vajutasin ja rohkem enam ei liigu,kuna nigu raudpulk. Ei teagi,mis seal juhtus. Vaja uurima hakata. Teine häda see,et uksi ei saa enam lahti..... Tagumist ratast pumbates jookseb õhk kõik välja..... :( Nii et sõitke sõbrad ja kõik asjad püsivad töökorras.......
Kohtume siis talverallil :beer

Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav

Postitatud: 02 Nov 2011 21:04
Postitas TALUPOEG TALUJA
Manks kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Pean veel oma eelmisele jutule lisama,

Seisev auto laguneb kõige kiiremini. Ere näide on minu kollane . Mõtlesin,et liigutan teist ja välja kukkus nii-sidurit vajutasin ja rohkem enam ei liigu,kuna nigu raudpulk. Ei teagi,mis seal juhtus. Vaja uurima hakata. Teine häda see,et uksi ei saa enam lahti..... Tagumist ratast pumbates jookseb õhk kõik välja..... :( Nii et sõitke sõbrad ja kõik asjad püsivad töökorras.......
Kohtume siis talverallil :beer
Kui talv tuleb....siis saab siin rallitada kõriauguni. Teid nigunii korralikult lahti ei lükata ja saab külg ees lasta küll.