Re: MZMA 408 1964 MAZ
Postitatud: 08 Sept 2012 20:10
Vahepeal ununeb endalgi ära,et mul on veel teine moskvich,mis on lausa unustusehõlma vajunud.
Aga,et asi pole päris ära unustatud siis viimasest postituse tegemise ajast siin foorumis on juhtunud nii palju,et olen saanud endale palju puuduvaid detaile,et alustada selle sõiduki omaaegse hiilguse taastamisega.
Kasutajalt I-need-for-speed sain väga vajalikud kuid esmapilgul justkui mõtetud vidinad.
Eks puudu on ikka mõni asi ja kõiges ei saa 100% ettenägelik olla,kuid üritan viimased kümmekond asja kokku ajada ja siis panna teemale "koli kogumine" punkti.
Plastliistud on selle auto puhul siiski kõige viimane asi. Esmalt on vaja alustada sellest,et tuleb hing kõvaks teha ja osta keevitus endale. Mootori parandus ja käigukasti sabapuksi tegemine on juba palju lihtsamad tööd. Ja kuna toimivaid 408 mootoreid on ka liikuma hakanud võib minna ka lihtsama vastupanu teed.
Kuid mõni näide kohtadest,mis keevitust vajaksid:
Keegi on raiunud maha talast tüki, kuna soovis 412 õhupuhastit kasutada.
Veel mingi minu jaoks arusaamatu pornograafia valesti nurgad kokku keevitatud. Valtsi kohad on jumalast möödas. Sellepärast otsin juba ammu paremat lonzeroni,et see jama ringi teha.
Veel üks näide kohalikust pornograafiast....kuid kõike on tehtud aga.... tagumised poolraamid on tegemata jäetud. Selle töö tegija on mulle teada,kes seda autot viimati keevitas aga tema kirve töö üle tegemine saab olema näide,rubriigist: Kuidas asju mitte teha. Ehk tehke aga ärge s..ta tehke!
Õnneks miskit väga lootusetut pole ja kui kõik need asjad ära likvideerida,mis kere puudutavad. Kulgeb ülejäänud juba tunduvalt lihtsamalt. Kuigi teoorias on see lihtsam kui praktikas. Aga samas kuna ei näe hetkel ka võimalust moskvichi nr 3 osta juurde,siis tuleb midagi olemas olevatest "s..tanikerdistest" korda seada.
Aga,et asi pole päris ära unustatud siis viimasest postituse tegemise ajast siin foorumis on juhtunud nii palju,et olen saanud endale palju puuduvaid detaile,et alustada selle sõiduki omaaegse hiilguse taastamisega.
Kasutajalt I-need-for-speed sain väga vajalikud kuid esmapilgul justkui mõtetud vidinad.
Eks puudu on ikka mõni asi ja kõiges ei saa 100% ettenägelik olla,kuid üritan viimased kümmekond asja kokku ajada ja siis panna teemale "koli kogumine" punkti.
Plastliistud on selle auto puhul siiski kõige viimane asi. Esmalt on vaja alustada sellest,et tuleb hing kõvaks teha ja osta keevitus endale. Mootori parandus ja käigukasti sabapuksi tegemine on juba palju lihtsamad tööd. Ja kuna toimivaid 408 mootoreid on ka liikuma hakanud võib minna ka lihtsama vastupanu teed.
Kuid mõni näide kohtadest,mis keevitust vajaksid:
Keegi on raiunud maha talast tüki, kuna soovis 412 õhupuhastit kasutada.
Veel mingi minu jaoks arusaamatu pornograafia valesti nurgad kokku keevitatud. Valtsi kohad on jumalast möödas. Sellepärast otsin juba ammu paremat lonzeroni,et see jama ringi teha.
Veel üks näide kohalikust pornograafiast....kuid kõike on tehtud aga.... tagumised poolraamid on tegemata jäetud. Selle töö tegija on mulle teada,kes seda autot viimati keevitas aga tema kirve töö üle tegemine saab olema näide,rubriigist: Kuidas asju mitte teha. Ehk tehke aga ärge s..ta tehke!
Õnneks miskit väga lootusetut pole ja kui kõik need asjad ära likvideerida,mis kere puudutavad. Kulgeb ülejäänud juba tunduvalt lihtsamalt. Kuigi teoorias on see lihtsam kui praktikas. Aga samas kuna ei näe hetkel ka võimalust moskvichi nr 3 osta juurde,siis tuleb midagi olemas olevatest "s..tanikerdistest" korda seada.