6. leht 9-st
Re: AZLK 2140 1985,ABS
Postitatud: 23 Veebr 2012 15:00
Postitas stern100
Tore et ühel mossel jälle ülevaatus peal
Kuid kas olen millegist ilma jäänud või sa oled mootorile vahepeal salamahti remondi teinud?
Re: AZLK 2140 1985,ABS
Postitatud: 06 Mär 2012 00:12
Postitas ABS
Mootori tegi korda sama klubi liige Margus(Carrec) tegelt juba(vist) 2011 aasta alguses ja üldse ei nurise tehtud töö üle - mootor käib väga hästi
...aga nohh ei ole olnud raha või ei ole ise nii palju olnud Saaremaal (auto asub Saaremaal),et temaga tegeleda.Nüüd siis lõpuks tähtede seis soosis seda
Ühe pildi tegin kahh:
http://fotoalbum.ee/photos/rtrs/94047361
Niipalju tahan veel muuta autot et ette lähevad samasugused porilapakad nagu taga ja need asjad mis stangede küljes on(2tk. kummalgi,nime ei oska anda) lähevad üleni kummist ja musta värvi,praegu on kroomitud.
Re: AZLK 2140 1985,ABS
Postitatud: 06 Mär 2012 08:36
Postitas stern100
Need on põrkepuhvrid
Ja nendest kroomitud puhvritest saad kindlasti kohe lahti, päris mitmed kodanikud otsivad neid.
Re: AZLK 2140 1985,ABS
Postitatud: 06 Mär 2012 15:04
Postitas ABS
Nüüd siis tean mis nad on.Kusjuures mingiteks tont-teab-mis puhvriteks oleks ise ka neid nimetanud aga ei olnud kindel kas sõna "puhver" on tänapäeval käibel
Re: AZLK 2140 1985,ABS
Postitatud: 10 Apr 2012 21:23
Postitas ABS
Selline ta siis praegu on.
Re: AZLK 2140 1985,ABS
Postitatud: 10 Apr 2012 21:28
Postitas stern100
Ega sa tee peal selle rehviga ju sõita ei tohi? Kui näen õigesti et kruusarehv? Müü need mulle maha parem. Hädasti oleks tarvis 13 tollist kruusarehvi. Ning mis velje laius siis lõpuks tuli ka...tundub et üks velg kahest kokku tehtud? St et teise tagumise osa esimese tagumise osa külge keevitatud.
Re: AZLK 2140 1985,ABS
Postitatud: 10 Apr 2012 21:32
Postitas moskiito
stern100 kirjutas:Ega sa tee peal selle rehviga ju sõita ei tohi? Kui näen õigesti et kruusarehv? Müü need mulle maha parem. Hädasti oleks tarvis 13 tollist kruusarehvi. Ning mis velje laius siis lõpuks tuli ka...tundub et üks velg kahest kokku tehtud? St et teise tagumise osa esimese tagumise osa külge keevitatud.
need peaksid olema mosseliiga veljed all. olen neid pidevalt selle liiga masinatel näinud. Nood "labad" seal sees annavad lisajäikust veljelele, muidu võib pikkema aja jooksul lõhki painutada.
Re: AZLK 2140 1985,ABS
Postitatud: 10 Apr 2012 21:34
Postitas ABS
Ega ei tohi jahh
Kui sul on samas mõõdus(185/70 R13) rehvid pakkuda võib täitsa vahetust teha
Rehvide muster võiks midagi sarnast olla,sellised veesoontega vms. on inetud
mMuidu veljed on 2tk. 6 tolli ja 2tk. 6.5 tolli.
Re: AZLK 2140 1985,ABS
Postitatud: 10 Apr 2012 21:34
Postitas sass
Jaa... reaalselt nägi isegi veel parem välja. Aga kruusakad olid suhteliselt otsas - mööt oli vist 185/70, kui ma ei eksi. Tee peal ei tohi töesti söita. Veljed on tavalised laiendatud plekkveljed - tugevdustega lihtsalt.
Mul võib-olla pakkuda mingeid rehve, uued... Kui huvi, saadan PS-i.
Re: AZLK 2140 1985,ABS
Postitatud: 10 Apr 2012 21:35
Postitas stern100
moskiito kirjutas:stern100 kirjutas:Ega sa tee peal selle rehviga ju sõita ei tohi? Kui näen õigesti et kruusarehv? Müü need mulle maha parem. Hädasti oleks tarvis 13 tollist kruusarehvi. Ning mis velje laius siis lõpuks tuli ka...tundub et üks velg kahest kokku tehtud? St et teise tagumise osa esimese tagumise osa külge keevitatud.
need peaksid olema mosseliiga veljed all. olen neid pidevalt selle liiga masinatel näinud. Nood "labad" seal sees annavad lisajäikust veljelele, muidu võib pikkema aja jooksul lõhki painutada.
Tundub et sa ei ole kursis tegelikult nende asjadega
Tugevust annavad need juurde küll, kuid mul endal on sliki velg mosse velg, millele on keevitatud 2 tolli ranti juurde. Sõidab puhast asfalti ilusti nii kaua kui vastu äärekivi ei sõida. Lai velg on tänapäeval väga paljudel all..Aga minu küsimus oli tegelikult rehvi kohta.