6. leht 36-st

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 30 Mai 2011 19:24
Postitas SanderV
1.Mida teha porikoobastega, autol?St rooste vastu? oleneb seisust. kui natuke siis lase roostekohad haljaks, võid buvanoli panna, aga pärast lase see koht uuesti haljaks ja siis krunt, värv, mastiks
2.Kas koopad lasta roostest puhtaks, siis buvanool siis krunt ja mastiks?Võib kohe sinna peale mastiksi tõmmata?
kohe ei kõlba midagi peale tõmmata, kui ikka roostes siis ikka haljaks, buvanol, j2lle haljaks, happekrunt, krunt, värv, mastiks
3.Mis mastiksit, roostetõrjet, vms soovitate põhjale?
ise tegin nii et haljaks. buvanol, haljaks, happekrunt, novol täitekrunt vms, sii sadolini autovärv ja siis mingi mastiks must..
4.Kas põhi tuleb enne haljaks lasta, kui mastiks peale? mitte ainult haljaks.. sinna tuleb veel, kui raha on happekrunt panna, siis krunt ja mastiks.. kuigi veel parem jääks kui mastiksi ja krundi vahele paneksid veel värvi
5.Kas SLi porikad on samad mis 2140 omad?
ei ole samad. nimelt väliskuju sama aga sees on see plekilpakas teise koha peal + SLil on see tiivade kyljes 2140nel kere kyljes ja ka p6ll on erinev tagant

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 30 Mai 2011 21:21
Postitas randoA
Suured tänud!
Proovin siis Su õpetuse järgi ka toimida.Homme peaks saama relaka otsa harjad ja buvanooli kah.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 02 Juun 2011 19:05
Postitas randoA
Niisiis.Natuke vahepeal nokitsetud.
Mõlemad porikad ära võetud, esipõll kah,Ühe oldi pidin puruks lõikama, ei saand muidu kätte.

Relakale sai ostetud mingi karmim traat sinna otsa.Lisaks sellele ostsin ka liivapaberi ära, saab vaikselt tegelema hakata.

juhipoolt olen jõudnud suurema osa koobast haljastada ja buvanoooliga üle käia.Kõike haljaks ei lasegi, sealt kus mastiks kinni on sealt on alt kõik korras.Roosteauke pole õnneks väga silmanud, paar väiksemat on ette juhtunud.Aga too, eest, kuhu porikas toetub ja esipõll kinnitub, too on juhipoolt täitsa mäda.Peab keevitama raibet.

Vaja veel kõrvalistuja poolt ka relakaga üle käia ja siis buvanool ja krunt.

Jõudsin ka karpa ära puhastada, selline viga oli:kui gaasi üle teatud piiri vajutada, siis tõmbas pöörded alla ja lõi tagasi, paukus.
Viga oleks võinud ju karpas olla, aga ei olnudki.Karpa oli seest muidu puhas, noo et lahtivõtmisel erilist mõtet polnud,
Tegin karpa alla uue tihendi ka, vana oli nii ulme õhuke, ei saa aru kuidas see veel toimis.

Üks küsimus ka:Nimelt kui auto on kaks päeva garaages seisnud, ja lähen käivituma, siis pean bensu üles pumpama, et käima läheks, muidu ei lähe.
Kas see on normaalne?
Kapotialt bena voolikud on ka küllaltki iidsed...
Homme panen nood uued ja siis vaatan mis siis endast kujutab.

Aga tasapisi ikka edeneb, ahjaa, täna ostsin mastiksi ka ära koobastesse

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 02 Juun 2011 19:13
Postitas SanderV
kardan siiski et bensupumba klapid ei peal.. pumpavad kyll aga ei pea, lasevad läbi pika peale. Endal tutikas pump ja peale kuu aega seismist ei pea ka pumpama peale sest pump hoiab nii hästi peal seda

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 02 Juun 2011 19:18
Postitas randoA
Kui on siis on.Igatahes, tolle mosse omaniku käest peaks saama ühe varuosa hunniku, kõik uued asjad, seal oli bensu pump ka, eks siis vahetab ära.

Täna tekkis jälle üks niiöelda probleem.Käsipiduri kontorlltuli otsustas, et tal pole vaja ära kustuda, ühesõnaga kui süüde sees on siis põleb koguaeg,

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 02 Juun 2011 19:46
Postitas moskiito
randoA kirjutas:Täna tekkis jälle üks niiöelda probleem.Käsipiduri kontorlltuli otsustas, et tal pole vaja ära kustuda, ühesõnaga kui süüde sees on siis põleb koguaeg,
minu kombil oli sama asi, aga ma ei üritanudki seda parandada, kuna siis ei unustanud süüdet sisse.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 02 Juun 2011 20:16
Postitas SanderV
vb on asi pidurisysteemid.. yhenda k2ssari mass lahti kui ikka 2ra ei kustu siis viga seal

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 02 Juun 2011 20:27
Postitas randoA
okei, proovin, kui mahti saan

Küsimus mosseomanikele:

Paljudel teist on mosse mootori remondi töövahendid?St tehase poolt tehtud komplekt.

Mul on selline asi olemas.Plast kohvris, sisaldab kolvirõngaste eemaldus abinõud, klapivahetusabinõusid, mingit tõmmitsat ja veel palju muid asju.Kaasas on ka mingi juhend.Tegu tundub olema veneaegse uue asjaga.
Venna sõber oli mulle andnud selle, et ma tegelen selliste asjadega.
Lähipäevil ka pildid.

On ehk kellelgil ka samasugune asi olemas?

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 03 Juun 2011 00:29
Postitas partnermosse
randoA kirjutas:okei, proovin, kui mahti saan

Küsimus mosseomanikele:

Paljudel teist on mosse mootori remondi töövahendid?St tehase poolt tehtud komplekt.

Mul on selline asi olemas.Plast kohvris, sisaldab kolvirõngaste eemaldus abinõud, klapivahetusabinõusid, mingit tõmmitsat ja veel palju muid asju.Kaasas on ka mingi juhend.Tegu tundub olema veneaegse uue asjaga.
Venna sõber oli mulle andnud selle, et ma tegelen selliste asjadega.
Lähipäevil ka pildid.

On ehk kellelgil ka samasugune asi olemas?
Ei ole sellist asja olemas endal ,kuid on olnud huvi seda omada.Pane siia pilt ka selle kohvri sisust, et kuidas säärane vahva komplekt ka välja näeb !!! Ja kui sellist komplekti on veel ,siis olen nõus seda soetama !

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 03 Juun 2011 11:42
Postitas randoA
Proovin täna tolle üles otsida ja mõned pildid teha.

Mul 1 selline on ja seda ei loovuta, mine tea milla vaja läheb