IZ 412 1984 MaxL
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Ei jää muud lisada kui müts ma su ees! Supper töö ja tulemus on viie palli süsteemis 10+!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 412 1984 MaxL
Vot see on alles auto . Kuid, miks ilukilbid puudu on? Kas need jäid kroomimisel vanni põhja maha
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
Auto ei ole tegelikult veel valmis. Sai lihtsalt korraldajate palvel kiiruga kokku pandud. Ilukilpe ei saanud lihtsalt varskele varvile paigaldada. Veljed alles 20 tundi varem varvitud.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Igal juhul müts maha, tehtud töö eest. Ma väga tahaks näha rohkem pildimaterjali sellest, kuidas auto algusest lõpuni valmis.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
Põhjaalune on värvitud. Esimesed rattakoopad sai varem värvikambris värvitud, ülejäänu jaoks ehitasin tõstukile ajutise kilest värvikambri.
Ammu oodatud hetk, kui saab läikivaid detaile hakata paigaldama. Kõikjale on vaja leida õige polt ja seib, abiks varem tehtud pildid ja varuosakataloog.
Käigukast ja käsipiduri hoovad on jõudnud tagasi oma kohale.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Paigaldatud on detail, mille leidmise üle ma väga õnnelik olin, uus originaal summuti.
Originaalsed püksid on ka olemas ja nüüdeks ka uus keskmine summuti, samuti klambrid ja kinnitused.
Tagasild koos amortidega on jõudnud auto alla, käsil on pidurite komplekteerimine. Tagumised piduriklotsid on üks väheseid tänapäevaseid uusi varuosasid, mis selle auto külge on jõudnud. Uued said ka kõik pidurivoolikud, ülejäänu on hetkel selle auto originaal, või uuena säilinud vana.
Lõpuks ka üks pilt, mis annab natuke aimu värvi kvaliteedist.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 1984 MaxL
Väga 10+ töö on ära tehtud, kiitus !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 1984 MaxL
Suureks eeskujuks kõigile, et kuidas autot restaureerima peab... suurepärane!
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: IZ 412 1984 MaxL
kas see auto jääbki ainult garaazi oma aega ootama või plaanis sellega regulaarsemalt sõita ka? Kui plaanis sõita, siis sellise tööga see põhi sul küll kestma ei jää... eriti veel kui paned ette porilapakad ka, siis saab see põhi sellist kivirahet meie teedel et jube. Mina isiklikult oleks selle enne teinud mingi kivikaitsega üle vms, või kui pärast plaanis teha siis ok... aga kohe võin ära rääkida mis kohad vatti hakkavad saama, küljekarbid täies ulatused, tagavedru kinnitus, tungraua koht ja põhi tagaistuja jalgealuse juurest kus ta natuke allapoole tagasi tuleb..
Re: IZ 412 1984 MaxL
Kaldun arvama, et see ikka pigem näitustel osalemise auto. Igapäeva autoks on kindlasti midagi muud võtta.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...