6. leht 10-st

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 08 Aug 2013 23:08
Postitas mart
Ei jää muud lisada kui müts ma su ees! Supper töö ja tulemus on viie palli süsteemis 10+!

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 10 Aug 2013 09:03
Postitas MAZ
Vot see on alles auto :beer . Kuid, miks ilukilbid puudu on? Kas need jäid kroomimisel vanni põhja maha :D

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 10 Aug 2013 11:54
Postitas MaxL
Auto ei ole tegelikult veel valmis. Sai lihtsalt korraldajate palvel kiiruga kokku pandud. Ilukilpe ei saanud lihtsalt varskele varvile paigaldada. Veljed alles 20 tundi varem varvitud.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 10 Aug 2013 14:57
Postitas MAZ
Igal juhul müts maha, tehtud töö eest. Ma väga tahaks näha rohkem pildimaterjali sellest, kuidas auto algusest lõpuni valmis. :auto

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 10 Aug 2013 21:39
Postitas MaxL
Pilt

Põhjaalune on värvitud. Esimesed rattakoopad sai varem värvikambris värvitud, ülejäänu jaoks ehitasin tõstukile ajutise kilest värvikambri.

Pilt

Ammu oodatud hetk, kui saab läikivaid detaile hakata paigaldama. Kõikjale on vaja leida õige polt ja seib, abiks varem tehtud pildid ja varuosakataloog.

Pilt

Käigukast ja käsipiduri hoovad on jõudnud tagasi oma kohale.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 10 Aug 2013 21:46
Postitas MaxL
Pilt

Paigaldatud on detail, mille leidmise üle ma väga õnnelik olin, uus originaal summuti.
Originaalsed püksid on ka olemas ja nüüdeks ka uus keskmine summuti, samuti klambrid ja kinnitused.

Pilt

Tagasild koos amortidega on jõudnud auto alla, käsil on pidurite komplekteerimine. Tagumised piduriklotsid on üks väheseid tänapäevaseid uusi varuosasid, mis selle auto külge on jõudnud. Uued said ka kõik pidurivoolikud, ülejäänu on hetkel selle auto originaal, või uuena säilinud vana.

Pilt

Lõpuks ka üks pilt, mis annab natuke aimu värvi kvaliteedist.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 11 Aug 2013 01:42
Postitas partnermosse
Väga 10+ töö on ära tehtud, kiitus ! :)

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 11 Aug 2013 10:40
Postitas fokser
Suureks eeskujuks kõigile, et kuidas autot restaureerima peab... suurepärane!

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 11 Aug 2013 10:52
Postitas SanderV
kas see auto jääbki ainult garaazi oma aega ootama või plaanis sellega regulaarsemalt sõita ka? Kui plaanis sõita, siis sellise tööga see põhi sul küll kestma ei jää... eriti veel kui paned ette porilapakad ka, siis saab see põhi sellist kivirahet meie teedel et jube. Mina isiklikult oleks selle enne teinud mingi kivikaitsega üle vms, või kui pärast plaanis teha siis ok... aga kohe võin ära rääkida mis kohad vatti hakkavad saama, küljekarbid täies ulatused, tagavedru kinnitus, tungraua koht ja põhi tagaistuja jalgealuse juurest kus ta natuke allapoole tagasi tuleb..

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 11 Aug 2013 11:11
Postitas fokser
Kaldun arvama, et see ikka pigem näitustel osalemise auto. Igapäeva autoks on kindlasti midagi muud võtta.