eile tekkis mosul esimest korda tõrge. Ei tahtnud käivitada. Hakkasin siis järjekorras põhjust otsima. Jagaja kaan puhtaks, ikka ei käivitu. Karpast penssu tuli, säde süütepoolist tuli. Kontrollisin küünlaid ja pidin kreepsu saama. Iga küünal erinev mark, isegi venemaa toodang oli erinev, lisaks täiesti ära põlenud, heal juhul oleks nendega esimeste külmadeni saanud liigelda. Võtsin maalt võetud küünlad tööriista kastist ja panin need peale. Teisel kombil töötasid laitmatult, olgugi et erinevate elektroodie arvudega

kaks on 1 elektroodiga ja teised kaks 3 elektroodiga. Proovisinkäivitada, ikka ei midagi. võtsin siis uuesti jagaja kaane ja viisin töökotta puhuri juurde kuivama. Kaant tagasi pannes panin harjumuse päraselt nii nagu märgid näitasid ja tulemuseks oli meeletu kõva pauk, nagu keegi oleks revolvrist lasknud, mida ilmestas mosu tagumiku juurest kerkiv must suits. Õnneks jäi summuti terveks. kõik kolm venda mul on sellise trikkiga alati summutist jagu saanud

Seega, ei soovita lihtsalt laisa inimese teed minna ja jagajal juhtmeid edasi tõsta. Tõstke ikka hammikatest süüde paika, kui vaja.
praeguseks kõik.
Ah jaa, rooli kiskumise probeemile pole lahendust leidnud, esisillaga on kõik korras, pidurid peal ei ole, laagrid on korralikud ja õieti pingutatud(nii õieti kui neid saab reguleerida). Viimane koht kus võib veel probleeme olla (pole eriti kindel selles) on parem tagumine rattas. Kuna seal simmer lekkib, siis täitsa võimalik et tagasilla õli põhjustab liigset hõõrdumist klotside ja trumli vahel.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.