Killa kirjutas:Märjamaal jätkas meeskond sõitu 3silindri peal kahjuks, aga mosse ise küll paistis aus
Jah esimesed umbes 50km oli kõik ok, siis otsustas üks silinder mitte enam töötada. Kuna teed olid alguses päris treppis ja raputas mehiselt, siis rebenes millalgi enne lõunapausi keskmine summuti kinnitus lahti. See tõmbas omakorda tagumise summutitoru ühenduskohast klambri vahelt lahti. Leidsime kuskil mõisa juures kõrgema koha, kuhu sai auto trepile ajada, ning õnnestus traadiga sumps põhja külge tõmmata, ning tagumise jupi viskasin pagassi. Märjamaal lisakatse järjekorras vahetasin küünlaid ja juhtmeid ning jõudsin järeldusele, et üks küünlapiip ei tööta. Varupiipu kaasas polnud, ja sai siis kuidagimoodi 3 pütiga ikkagi finishisse jõutud Kütust läks garaazist garaazini paagitäis pluss 30 liitrit.
Muidu oli lahe üritus, nagu alati
Killa kirjutas:Märjamaal jätkas meeskond sõitu 3silindri peal kahjuks, aga mosse ise küll paistis aus
. kõik ok, sKuna teed olid alguses päris treppis ja raputas mehiselt, siis rebenes millalgi enne lõunapausi keskmine summuti kinnitus lahti. See tõmbas omakorda tagumise summutitoru ühenduskohast klambri vahelt lahti. Leidsime kuskil mõisa juures kõrgema koha, kuhu sai auto trepile ajada, ning õnnestus traadiga sumps põhja külge tõmmata, ning tagumise jupi viskasin pagassi.
Muidu oli lahe üritus, nagu alati
No sellepärast ma keevitan oma autodel kõik jakud julmalt kinni,et ei oleks teel jamasid ja saaks korralikult sõita....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Killa kirjutas:Märjamaal jätkas meeskond sõitu 3silindri peal kahjuks, aga mosse ise küll paistis aus
. kõik ok, sKuna teed olid alguses päris treppis ja raputas mehiselt, siis rebenes millalgi enne lõunapausi keskmine summuti kinnitus lahti. See tõmbas omakorda tagumise summutitoru ühenduskohast klambri vahelt lahti. Leidsime kuskil mõisa juures kõrgema koha, kuhu sai auto trepile ajada, ning õnnestus traadiga sumps põhja külge tõmmata, ning tagumise jupi viskasin pagassi.
Muidu oli lahe üritus, nagu alati
No sellepärast ma keevitan oma autodel kõik jakud julmalt kinni,et ei oleks teel jamasid ja saaks korralikult sõita....
No ma ei tea... sõidan ise rahvarallit ning isegi sügavates vagudes kruusatee peal hüpates ei tule sumpa alt ära Mida teie siis teete. Tuleb lihtsalt sumpa jõuga põhimõtteliselt vastu tõmmata. Lihtsalt siis eemaldamine ja tagasipanek väheke raskem kui muidu, kuid püsib ilusti all.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Killa kirjutas:Märjamaal jätkas meeskond sõitu 3silindri peal kahjuks, aga mosse ise küll paistis aus
Jah esimesed umbes 50km oli kõik ok, siis otsustas üks silinder mitte enam töötada. Kuna teed olid alguses päris treppis ja raputas mehiselt, siis rebenes millalgi enne lõunapausi keskmine summuti kinnitus lahti. See tõmbas omakorda tagumise summutitoru ühenduskohast klambri vahelt lahti. Leidsime kuskil mõisa juures kõrgema koha, kuhu sai auto trepile ajada, ning õnnestus traadiga sumps põhja külge tõmmata, ning tagumise jupi viskasin pagassi. Märjamaal lisakatse järjekorras vahetasin küünlaid ja juhtmeid ning jõudsin järeldusele, et üks küünlapiip ei tööta. Varupiipu kaasas polnud, ja sai siis kuidagimoodi 3 pütiga ikkagi finishisse jõutud Kütust läks garaazist garaazini paagitäis pluss 30 liitrit.
Muidu oli lahe üritus, nagu alati
Seda kohta ma isegi nägin. imestasin, et mis sa seal passid, ja kallist aega raiskad. Kuna sa kinni ei pidanud, siis püüdsime ise niigi haledalt kaotatud aega tagasi sõita Vabandust, et me seekord abivalmid polnud, enamus mu energiast läks käikude vahetamisele
Manks, seal polnudki abi vaja Küll siis oleks kellegi tee äärde vehkima pannud. Stern, mul tagumine pütt veel presendist originaaltrippidega põhja küljes. Need mädand kaltsud rebenesidki sellise raputamise peale ära. Nüüd tuleb tänapäevased kummist aasad panna ikka
wax kirjutas:Manks, seal polnudki abi vaja Küll siis oleks kellegi tee äärde vehkima pannud. Stern, mul tagumine pütt veel presendist originaaltrippidega põhja küljes. Need mädand kaltsud rebenesidki sellise raputamise peale ära. Nüüd tuleb tänapäevased kummist aasad panna ikka
wax, kasuta traati, see alati peab vastu, minul pidas terve tee korralikult traadiga kinnitatud summuti all vastu
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
wax kirjutas:Manks, seal polnudki abi vaja Küll siis oleks kellegi tee äärde vehkima pannud. Stern, mul tagumine pütt veel presendist originaaltrippidega põhja küljes. Need mädand kaltsud rebenesidki sellise raputamise peale ära. Nüüd tuleb tänapäevased kummist aasad panna ikka
wax, kasuta traati, see alati peab vastu, minul pidas terve tee korralikult traadiga kinnitatud summuti all vastu
Olgem ikka inimesed. Enda rallikale tegin vanast transportöörlindist tripid, mis kannatava dseda suurt pinget, kui sumpa on vastu põhja surutud. Traadiga ei ole just kõige viisakam lahendus
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
wax kirjutas:Manks, seal polnudki abi vaja Küll siis oleks kellegi tee äärde vehkima pannud. Stern, mul tagumine pütt veel presendist originaaltrippidega põhja küljes. Need mädand kaltsud rebenesidki sellise raputamise peale ära. Nüüd tuleb tänapäevased kummist aasad panna ikka
wax, kasuta traati, see alati peab vastu, minul pidas terve tee korralikult traadiga kinnitatud summuti all vastu
Olgem ikka inimesed. Enda rallikale tegin vanast transportöörlindist tripid, mis kannatava dseda suurt pinget, kui sumpa on vastu põhja surutud. Traadiga ei ole just kõige viisakam lahendus
kes sinna põhja alla ikka vaatab sõiduajal
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Traat kulub aja jooksul ära ja läheb ikkagi katki. Parim jah transportöörlint või õiged kummist tänapäevased summutitripid. Mootor ja kast on kah patjade peal ja mängivad, samamoodi peab summuti mitte just väga jäigalt olema, et ta ikka kestaks mitte kusagilt lahti väänaks