Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Minu Mänguasjad:
Viimati muutis BergIE, 08 Dets 2013 15:40, muudetud 2 korda kokku.
Kaunitar 2015.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Miski pärast ei näe kahte viimast pilti.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
ka igapäevasõiduk võib olla erilisem. Ehk siis kõik fun ei pea vaid pühapäevane hobi olema.
teeme järjestloe autodele:
1) manuaalkastiga Saab 9-5 Aero liigub hea pidamise korral 0-100kmh 7sek jooksul. Pole 1,7t tühimassi eviva ja keskmist kütusekulu ca 10 kandis hoidva masina kohta paha. Sõidumugavuse üle kah väga nuriseda ei saa. Kui veoskeem ei oleks (talveks) händikäpp ja puudulik vedu koostöös raske ninaga juhitavust libedal kohutavaks ei teeks, oleks isegi "universaalselt hea". Kahjuks või õnneks ei ole.
2) DOHC motoga Kadett GSI kiirendus on küll Saabist palju kehvem (8sek), ning vedavaid rattaid on sama vähe, aga see on jälle mõnus adrenaliinipump. Mistõttu temaga suviti igapäevaselt sõites juhtub iga 2a tagant nii või nii. Süüdi on seni olnud ikka kadeti juht - temal on gaas pidurist üle käinud... Kadett on just nn kosmeetilistel põhjustel juba üle 1a seisnud. Ei jää seisma - adrenaliin vajab ju kah pumpamist, et vastavad näärmed umbe ei läheks
3) talvisest Vectra 2000 4x4-st (vedu on pidevaks pandud ja TÜV väitel ei ole ka kummaski sillas päris avatud difrid...) polegi üle 5 pidamisaasta jooksul pilte siginenud. Eks jõuab veel - see masin meeldib mulle talvel nii väga, et ei kao ta lähiaastatel kuhugi. Erinevalt eelmisest samasugusest, mis metalliks sai tehtud, omab praegune keret, millel on pointi karbid-tiivakaared-poolraamid vahetada. Kui LET moto (turboga) vahele peaks minema, teen kindlasti pilte - siis võiks ta lausa päris hea auto olla. Vabalthingavana on lahjavõitu - kaalu ju pea 1,4t, aga motot vaid 110kW. Sel aastal moto ei vahetu - tali on juba käes ja reega on vaja kulgema hakata, mitte rautada
4) VW T1 aka Põrnikas on oma ea kohta uskumatult hea roolida. Tehnika töötati ju välja pmst 30-datel. Inseneritöö hindele viis: lihtne, funktsionaalne, lollikindel. Ei saagi aru, miks "boksermootorist auto päras" ei saanud autotööstuse mainstream-suunda. Kontseptsioon on hea. Konkreetse isendi vla on '66
5) M21406 kere on ilmselt kõige rohkem aega (ja keevitustraati + pahtlit) söönud. Pahtlit kindlasti kõige rohkem - ooplitel on vähemasti tehaseplekid siledad olnud Saaks komplekteeritud, saaks tänavale. Ehk saaks ka 2014 uunikute talverallile. Edasist veel ei tea. Ilmselt jääb see isend lihtsalt oma aega ootama. Kuigi tuleb tunnistada, et siinses foorumis ringivaatamine on tekitanud mõningaid mõtteid ja arusaama, et ka mosu võib fun ja-või eriline olla
teeme järjestloe autodele:
1) manuaalkastiga Saab 9-5 Aero liigub hea pidamise korral 0-100kmh 7sek jooksul. Pole 1,7t tühimassi eviva ja keskmist kütusekulu ca 10 kandis hoidva masina kohta paha. Sõidumugavuse üle kah väga nuriseda ei saa. Kui veoskeem ei oleks (talveks) händikäpp ja puudulik vedu koostöös raske ninaga juhitavust libedal kohutavaks ei teeks, oleks isegi "universaalselt hea". Kahjuks või õnneks ei ole.
2) DOHC motoga Kadett GSI kiirendus on küll Saabist palju kehvem (8sek), ning vedavaid rattaid on sama vähe, aga see on jälle mõnus adrenaliinipump. Mistõttu temaga suviti igapäevaselt sõites juhtub iga 2a tagant nii või nii. Süüdi on seni olnud ikka kadeti juht - temal on gaas pidurist üle käinud... Kadett on just nn kosmeetilistel põhjustel juba üle 1a seisnud. Ei jää seisma - adrenaliin vajab ju kah pumpamist, et vastavad näärmed umbe ei läheks
3) talvisest Vectra 2000 4x4-st (vedu on pidevaks pandud ja TÜV väitel ei ole ka kummaski sillas päris avatud difrid...) polegi üle 5 pidamisaasta jooksul pilte siginenud. Eks jõuab veel - see masin meeldib mulle talvel nii väga, et ei kao ta lähiaastatel kuhugi. Erinevalt eelmisest samasugusest, mis metalliks sai tehtud, omab praegune keret, millel on pointi karbid-tiivakaared-poolraamid vahetada. Kui LET moto (turboga) vahele peaks minema, teen kindlasti pilte - siis võiks ta lausa päris hea auto olla. Vabalthingavana on lahjavõitu - kaalu ju pea 1,4t, aga motot vaid 110kW. Sel aastal moto ei vahetu - tali on juba käes ja reega on vaja kulgema hakata, mitte rautada
4) VW T1 aka Põrnikas on oma ea kohta uskumatult hea roolida. Tehnika töötati ju välja pmst 30-datel. Inseneritöö hindele viis: lihtne, funktsionaalne, lollikindel. Ei saagi aru, miks "boksermootorist auto päras" ei saanud autotööstuse mainstream-suunda. Kontseptsioon on hea. Konkreetse isendi vla on '66
5) M21406 kere on ilmselt kõige rohkem aega (ja keevitustraati + pahtlit) söönud. Pahtlit kindlasti kõige rohkem - ooplitel on vähemasti tehaseplekid siledad olnud Saaks komplekteeritud, saaks tänavale. Ehk saaks ka 2014 uunikute talverallile. Edasist veel ei tea. Ilmselt jääb see isend lihtsalt oma aega ootama. Kuigi tuleb tunnistada, et siinses foorumis ringivaatamine on tekitanud mõningaid mõtteid ja arusaama, et ka mosu võib fun ja-või eriline olla
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Kevad on alanud
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Minu teine hiljuti juurde tekkinud tehnika hobi :
Tegemist Vaz 2101 rallikaga, sillad, mootor ja kere järgi aidatud ning sees ka turva puur. Vajab sirutamist ja mõningate plekkide vahetust ning edasi juba radasi vallutama.
Tegemist Vaz 2101 rallikaga, sillad, mootor ja kere järgi aidatud ning sees ka turva puur. Vajab sirutamist ja mõningate plekkide vahetust ning edasi juba radasi vallutama.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Berg, päris huvitav käru on seal piltidel, äkki räägid sellest rohkem? Googeldades leidsin ainult sinu käru pilte ja Muhuklubi lingi. Pildilt ei ole hästi aru saada milline see algupäraselt välja nägi ja mis sa seal ümber oled teinud. Vahel olen mõelnud et endal võiks ka mingi mossega sobiv väike haagis olla, suvisteks väljasõitudeks jääb vahel pagasiruumist väheks. Hetkel tundub liiga kulukas asja kohta, mida mul reaalselt vaja ei ole, aastas korra-kaks ehk.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Käru saad minult laenata, mosse rattad allMartpoiss kirjutas:Berg, päris huvitav käru on seal piltidel, äkki räägid sellest rohkem? Googeldades leidsin ainult sinu käru pilte ja Muhuklubi lingi. Pildilt ei ole hästi aru saada milline see algupäraselt välja nägi ja mis sa seal ümber oled teinud. Vahel olen mõelnud et endal võiks ka mingi mossega sobiv väike haagis olla, suvisteks väljasõitudeks jääb vahel pagasiruumist väheks. Hetkel tundub liiga kulukas asja kohta, mida mul reaalselt vaja ei ole, aastas korra-kaks ehk.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Haagis on pärit 92 ja Valgevenest. Eestis uuena ostetud Raplast 10 juuni 1992 ühistu "Purila", ehk lugesin õieti tuhmunud templilt. Ostsin ta seepärast, et all olid sapika rattad. Vanasti valiti ju kärusi tagavararatta sobivusel. Tehase raamat ütleb, et haagis on ettenähtud Sapikatele, Tauriatele, Oka-dele ja nende modifikatsioonidele. Seega "kerg" autodele. Kaalub umbes 140 ja veab 160 kg. Kasutan Teda peamiselt Muhuklubi üritustel, nt. telkimisvarustuse veoks. Ja logona ka muidugi. Siiski on ka üks iseärasus rataste valikus(pildilt näha). Saab kasutada Sapika, Žiguli ja 3 poldiga(Oka või Tauria) velgi! Ümber ei teinud midagi, ise tegin vaid luugi, umbes, kuna ei leidnud samuti adekvaatset materjali.Margiks on M3U-90 "Njamiga". Kasutasin tähti ja numbreid, et venekeelsest aru saada. Keskel ei ole 3 vaid "susisev".Martpoiss kirjutas:Berg, päris huvitav käru on seal piltidel, äkki räägid sellest rohkem? Googeldades leidsin ainult sinu käru pilte ja Muhuklubi lingi. Pildilt ei ole hästi aru saada milline see algupäraselt välja nägi ja mis sa seal ümber oled teinud. Vahel olen mõelnud et endal võiks ka mingi mossega sobiv väike haagis olla, suvisteks väljasõitudeks jääb vahel pagasiruumist väheks. Hetkel tundub liiga kulukas asja kohta, mida mul reaalselt vaja ei ole, aastas korra-kaks ehk.
Kaunitar 2015.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Kaunitar 2015.