Ilma veata ikka ei saa :
plokikaane tihend eks?
väljaaetult ka paar pilti:
tagasi aluse peale aetud , niikauaks jääb sinna kuni plokikaane tihend vahetatud:
mootor sai puhtamaks tehtud ja jagajakaan vahetatud:
VW
Tundub küll ploki tihend olevat. Aga muidu see VW õhufilter on päris huvitav, kas on teada millelt pärit ja kuidas sinna saanud? Kui Nõuka-ajast peal, siis teoorias võiks olla miskiselt sõjaaegselt kdf-masinalt, mis VW mootoriga olid, vanadel VW bokser-mootoritel(VW beetle, KDF-id) oli väga sarnane õhufilter.
Vot vanaisa ütles, et ta sai selle 401 küljest , isehuvitab kah mis mudeli küljest see pärit on. Kuid huvitav on see, et seal tunduvat olevat venekeelsed kirjad.MANN on sinna peale kah kirjutatud
Kui plokikaanetihend siis kas oled märkanud jahutusvedeliku kadumist mootori töötamisel või seismise ajal?
Kas 403 mitte ei olnud eelkäija mudeli 407 tulevõrud, selles praegu tunduvad olema 408/412 omad, mis on suuremal enamusel 407/403 kuna originaal võrud lihtsalt mädanesid ära.
See õhufilter on üsna huvitav olgugi,et ta pole originaal.
No jah oleks oma 408 selle kõrvale panna vot oleks see alles vaatepilt
Kuna inimene kes pidi mul selle plokikaane tihendi ära vahetama ei ole kohale viitsinud tulla , siis on plaanis sõbraga ära vahetada , siit ka küsimus:
On seal mingi kindel järjekord kuidas plokikaane poldid lahti keerata? kuskilt on nagu meelde jäänud , et peab mingi järjekord olema, mootor on 407-me oma.
Lahti keeramisel ei tohiks vahet olla kuidas kust alustad või lõpetad,kinnikeeramisel peab olema õige järjekord ja ka õige pingutusmoment.Ise olen siiani pingutanud sisetunde järgi kuna puudub dünamomeeter Aga praegusel ajal lihtne saada või laenata .
Nii , kuna algas koolivaheaeg , siis on aega tegeleda.
Homme kui kõik plaani kohaselt läheb , vahetame plokikaane tihendi ära.
Kuna õli tase on päris kõrgeks läinud ja arvatavasti õli omadused ka juba ära kadunud , siis tõmbame mu sapikaga ta Killa juurde ja vahetame ära. Kuna osad kummid täis ei püsi siis olid Killal kaks 13 tolli velge ja panime need taha alla ja täitsa sobivad välimuse poolest , rallika välimuse annavad Siiski ma ei usu , et need sinna alla jäävad.
RoTT kirjutas:Kuna inimene kes pidi mul selle plokikaane tihendi ära vahetama ei ole kohale viitsinud tulla , siis on plaanis sõbraga ära vahetada , siit ka küsimus:
On seal mingi kindel järjekord kuidas plokikaane poldid lahti keerata? kuskilt on nagu meelde jäänud , et peab mingi järjekord olema, mootor on 407-me oma.
Lahti keeramisel sama moodi peab olema järjekord, aga see on vastupidi kinni keeramise järjekorra suhtes!Et siis nimelt ei hakka keerama keskelt ,vaid äärest!!!
Õhtul üritan siia ka joonise panna Loodan,et siis saad varsti sõitma
Minu sõidukid: Moskvich 408 ja 2140,Subaru leone ja Bmw e32 730
Ostan M408: 1) dokumendid koos kerenumbrite ja mustade registreerimismärkidega.
2) bensiinipumba,3) tagumised logarid,4) Kroomist küljepeeglid.