6. leht 17-st

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 07 Juul 2009 15:19
Postitas RoTT
Ilma veata ikka ei saa :
Pilt
plokikaane tihend eks?
väljaaetult ka paar pilti:
Pilt
Pilt
tagasi aluse peale aetud , niikauaks jääb sinna kuni plokikaane tihend vahetatud:
Pilt
mootor sai puhtamaks tehtud ja jagajakaan vahetatud:
Pilt
VW :D
Pilt

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 07 Juul 2009 15:48
Postitas marek
Tundub küll ploki tihend olevat. Aga muidu see VW õhufilter on päris huvitav, kas on teada millelt pärit ja kuidas sinna saanud? Kui Nõuka-ajast peal, siis teoorias võiks olla miskiselt sõjaaegselt kdf-masinalt, mis VW mootoriga olid, vanadel VW bokser-mootoritel(VW beetle, KDF-id) oli väga sarnane õhufilter.

Muidu maisn tundub päris kobe olevat,
jõudu!

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 07 Juul 2009 16:26
Postitas RoTT
Vot vanaisa ütles, et ta sai selle 401 küljest , isehuvitab kah mis mudeli küljest see pärit on. Kuid huvitav on see, et seal tunduvat olevat venekeelsed kirjad.MANN on sinna peale kah kirjutatud

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 07 Juul 2009 18:25
Postitas MAZ
Kui plokikaanetihend siis kas oled märkanud jahutusvedeliku kadumist mootori töötamisel või seismise ajal?

Kas 403 mitte ei olnud eelkäija mudeli 407 tulevõrud, selles praegu tunduvad olema 408/412 omad, mis on suuremal enamusel 407/403 kuna originaal võrud lihtsalt mädanesid ära.

See õhufilter on üsna huvitav olgugi,et ta pole originaal. :D

No jah oleks oma 408 :evil selle kõrvale panna vot oleks see alles vaatepilt :smokin

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 07 Juul 2009 18:39
Postitas RoTT
Radikas lekib... , muidu õlitase on tõusnud ja need tulevõrud on plaanis väljavahetada , roostes.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 11 Okt 2009 20:55
Postitas RoTT
Kuna inimene kes pidi mul selle plokikaane tihendi ära vahetama ei ole kohale viitsinud tulla , siis on plaanis sõbraga ära vahetada , siit ka küsimus:
On seal mingi kindel järjekord kuidas plokikaane poldid lahti keerata? kuskilt on nagu meelde jäänud , et peab mingi järjekord olema, mootor on 407-me oma.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 11 Okt 2009 21:03
Postitas marko
Lahti keeramisel ei tohiks vahet olla kuidas kust alustad või lõpetad,kinnikeeramisel peab olema õige järjekord ja ka õige pingutusmoment.Ise olen siiani pingutanud sisetunde järgi kuna puudub dünamomeeter :) Aga praegusel ajal lihtne saada või laenata .

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 24 Okt 2009 20:08
Postitas RoTT
Nii , kuna algas koolivaheaeg , siis on aega tegeleda.
Homme kui kõik plaani kohaselt läheb , vahetame plokikaane tihendi ära.
Kuna õli tase on päris kõrgeks läinud ja arvatavasti õli omadused ka juba ära kadunud , siis tõmbame mu sapikaga ta Killa juurde ja vahetame ära. Kuna osad kummid täis ei püsi siis olid Killal kaks 13 tolli velge ja panime need taha alla ja täitsa sobivad välimuse poolest , rallika välimuse annavad :) Siiski ma ei usu , et need sinna alla jäävad.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 27 Okt 2009 17:52
Postitas RoTT
Selline küsimus siis :Kas nookurid koos muu jamaga tuleb eemaldada, et keskmisi polte lahti saada?

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 27 Okt 2009 19:23
Postitas kolvivana
RoTT kirjutas:Kuna inimene kes pidi mul selle plokikaane tihendi ära vahetama ei ole kohale viitsinud tulla , siis on plaanis sõbraga ära vahetada , siit ka küsimus:
On seal mingi kindel järjekord kuidas plokikaane poldid lahti keerata? kuskilt on nagu meelde jäänud , et peab mingi järjekord olema, mootor on 407-me oma.
Lahti keeramisel sama moodi peab olema järjekord, aga see on vastupidi kinni keeramise järjekorra suhtes!Et siis nimelt ei hakka keerama keskelt ,vaid äärest!!!
Õhtul üritan siia ka joonise panna :) Loodan,et siis saad varsti sõitma :auto