6. leht 33-st
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 06 Aug 2012 11:24
Postitas SanderV
mina olen selle jaguri põhimõttest saanud aint niimoodi aru, et ta mitte ei lülita või tee seal midagi, sest minu teada ülemised-alumised torud ühenduses pole, vaid mõõdab 2 süsteemi rõhkusid, ja kui ühes toimub rõhu muutus, annab see teada sellest punase tulega armatuuris. Mossel on 2 süsteemi ja minu arust need peaksid mõlemad toimima kui 1 läheb katki. esimeses pole väga kindel kuna pole kunagi veel proovinud (see kus tagumised ja väikesed esimesed koos) aga ainult esimesed (suured kolvid) on mul ainult töötand küll ja pidurdasid needki väga hästi niiet tükk aega sõitsin ainult poolikute esimestega
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 21 Aug 2012 21:44
Postitas hallarvi
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 12 Sept 2012 21:04
Postitas hallarvi
Nii armsad sõbrad. Küsimus siis selline, et süütepoolil on 3 otsa teadaolevalt. Üks neist on B tähisega- sinna läheb oranž kaabel, üks on ilma tähiseta, kas see läheb jagajasse? Ja kolmas ots on siis küll venekeelsete tähtedega BK. Kuna mul sõber võttis eelmise auto pealt süütepooli maha ja otste peale märkeid ei pannud, siis olengi hädas. Kindlalt tean ainult seda, et B tähise keere väiksema läbimõõduga ja sinna sobis ainult oranž. Kuhu ma kollase panen, eeldusel, et must läheb ikkagi jagajasse?
Tahaks nädalavahetusel käivitama hakata.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 13 Sept 2012 07:44
Postitas SanderV
VKB oranz VK kollane kolmas jagaja. VK ja VKB peaksid olema suht koos jagaja all pool, variaatori juures, must kuskil üleval
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 13 Sept 2012 08:28
Postitas hallarvi
Tänud.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 08 Okt 2012 19:23
Postitas hallarvi
Tere.
Pole tükk aega garaaži saanud, kuna olen komandeeringus olnud, kuid juhtmestik hakkab valmis saama lõplikult- kesklukk, helinduskaablid, päevasõidutuled, signalisatsioon jne. Kapotialune peaaegu ka kõik valmis, mõned kinnitused veel panna. Samuti sain ka mootori tööle. Nädalavahetusel ehk jõuab külili lükata ja kasti külge panna, kardaani mõõdu võtta, käsipiduri ja summuti valmis ehitada. Ka on tellitud ebay-st õlipüüdur. Kätte sain ka mehhaanilise vee- ja õlisurve mõõdiku koos ampermeetriga. Weberi põhjaga karpa õnnestus ka hankida. Ette läks Civic- u radikas koos ventilaatoriga. Tulemüür vormistatud ka fooliumiga kaetud pigimatiga ning seejärel värvitud. Vaikselt hakkasin ka armatuuri leiutama. Kuidagi ei taha armatuuri külge ja alla kõik asjad ära mahtuda.
Kasti sain täitsa uue, oli veel tehase rasvapaberi sees.
kellel rohkem huvi, siis pildid:
http://album.ee/node/27386179/50310292
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 08 Okt 2012 21:41
Postitas Edel
Ei ole midagi halba öelda, vinge projekt! M-401, komplekteeritud 412 mootoriga ja VAZ-2103/06 näidikutega. Viimased on võrreldes Ladaga oma õigetelt asukohtadelt ringi vahetunud...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 14 Okt 2012 11:27
Postitas hallarvi
Kas on kasu, kui vabalthingava karpasse sisseminevale õhule survet lisada, et võimsust tõsta?
Vaatasin sellist asja, kuid kasuteguri osas jäin kahtlema.
http://www.ebay.com/itm/Turbocharger-El ... b7&vxp=mtr
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 14 Okt 2012 11:39
Postitas 27151
Kasu on mingil määral ikka, youtubes videosigi, kus lehepuhuriga katsetavad ja mingi lisa hj tuleb ikka. Eks proovi ära.
Projekt on hea!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 14 Okt 2012 11:43
Postitas hallarvi
Tänud, tellin prooviks ära, kui ei mõika, panen Sharanile või Golfile, nendel turboga mootorid.