Azlk 408 1965 mart
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Azlk 408 1965 mart
Sellise hinna eest "kratsiks" mõned mossed omale, et iga päev sõidaks erinevaga
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Azlk 408 1965 mart
"mõne" peaks saama jahpartnermosse kirjutas:Sellise hinna eest "kratsiks" mõned mossed omale, et iga päev sõidaks erinevaga
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Automotost leidsin pildid sellest mossest(2004 tehtud)
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Re: Azlk 408 1965 mart
Tõenäoliselt Õismäel tehtud pilt kus eelmine omanik elab.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Huvitav , kas see roheline 2140 ka veel alles on?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Azlk 408 1965 mart
Ei usu.Käisin terve Õismäe läbi ja polnud.Kuusakoskisse läks arvatavasti.MAZ kirjutas:Huvitav , kas see roheline 2140 ka veel alles on?
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Re: Azlk 408 1965 mart
Nonii seltsimehed... ma hakkan nüüd uunikute tähtedesõidule startima. Loodame, et mosse ilusti vastu peab ja negatiivseid üllatusi ei paku. Viimastel päevadel sai kõvasti mõeldud ka võidu peale... mis seal ikka toome koju
Kogu teekonna pikkuseks peaks tulema üle 700 km.
Kogu teekonna pikkuseks peaks tulema üle 700 km.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Jätkake samas vaimusmart kirjutas:Nonii seltsimehed... ma hakkan nüüd uunikute tähtedesõidule startima. Loodame, et mosse ilusti vastu peab ja negatiivseid üllatusi ei paku. Viimastel päevadel sai kõvasti mõeldud ka võidu peale... mis seal ikka toome koju
Kogu teekonna pikkuseks peaks tulema üle 700 km.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Azlk 408 1965 mart
Paneme siia siis fotosid Tähesõidu Stardist Elvas:
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Azlk 408 1965 mart
Tänan siis Kaasfoorumlasi Maz´i, Jeekimit ja Manksi sooja vastuvõtu eest! Ja Manks me sõime kõik õunad ära... peaaegu
Ütleme siis nii, et sõit oli rohkem kurnav autole kui minule. Stardiaeg oli 00.06 ja finiś 08.54 umbes. Seiklemist oli ja kõikidele küsimustele saime vastused. Ma läksin kindla võidu peale välja aga lõpptulemusi vaadates panime küsimuste vastustega ikka hellalt õeldes puusse. Mina tegelesin sõiduga ja mu kaks purjakil sõpra otsisid siis vastuseid... nagu näha, siis talveralli ajaks tuleb otsida uued sõbrad kes suudavad mosses kaasreisijatena ka kainena olla:D Ühesõnaga saime kolmanda koha... tagant poolt.
Mossest nüüd.
Kütusepump hakkas jamama... kord töötas kord mitte.
Sidur hakkas libisema (seda just kuuma mootoriga ja jällegi mitte igakord)
Plokikaane tihend sai otsa (lekib nii õli kui ka jahutusvedelikku plokist väljapoole mitte risti-rästi ja mitte silindritesse)
Sellest tekkis ka päris arvestatav õlikulu.
Üks eriti stiilne vanakoolide vanakooli udukas sai kivi eessõitvalt autolt mis tekitas mõra eriti stiilsele vanakoolide vanakooli kollasele klaasile!
Kritiseerijatele ütlen kohe ära, et retsimas ma seda autot seal ei käinud. Mootori temp ei läinud kordagi üle 80 kraadi. Keskmine kiirus oli alla 40 km/h.
Vähe teisemaid uudiseid ka siis.
Käisin viljandis ka seda rohelist 2137 vaatamas mis siit ka läbi käinud on.
Omanik on meie hulgast lahkunud kuid müüa lubas paberid korda ajada ja siis pidi see auto minu omaks saama. Vähemalt ma loodan, et ta peab sellest kokkuleppest kinni ja ei müü seda kellegile järgmisele keda need dokid ei huvita.
Autost...
karbid läbi, salong ei kannata mingit kriitikat, tagatiivad roostes, põhi seest roostes, mootori seisukord teadmata, kuna praegune omanik ostis selle 5 aastat tagasi ja pole seda kordagi käivitanud...
Plussid- uksed ja tagaluuk täitsa ok-d, põhi väljast ok (mingi kahurimäärdega oli üle võõbatud 5 aastat tagasi), Tagumised poolraamid ok-d. Hind oli ka mõistlik ma leian.
Eks elu näitab...
Ütleme siis nii, et sõit oli rohkem kurnav autole kui minule. Stardiaeg oli 00.06 ja finiś 08.54 umbes. Seiklemist oli ja kõikidele küsimustele saime vastused. Ma läksin kindla võidu peale välja aga lõpptulemusi vaadates panime küsimuste vastustega ikka hellalt õeldes puusse. Mina tegelesin sõiduga ja mu kaks purjakil sõpra otsisid siis vastuseid... nagu näha, siis talveralli ajaks tuleb otsida uued sõbrad kes suudavad mosses kaasreisijatena ka kainena olla:D Ühesõnaga saime kolmanda koha... tagant poolt.
Mossest nüüd.
Kütusepump hakkas jamama... kord töötas kord mitte.
Sidur hakkas libisema (seda just kuuma mootoriga ja jällegi mitte igakord)
Plokikaane tihend sai otsa (lekib nii õli kui ka jahutusvedelikku plokist väljapoole mitte risti-rästi ja mitte silindritesse)
Sellest tekkis ka päris arvestatav õlikulu.
Üks eriti stiilne vanakoolide vanakooli udukas sai kivi eessõitvalt autolt mis tekitas mõra eriti stiilsele vanakoolide vanakooli kollasele klaasile!
Kritiseerijatele ütlen kohe ära, et retsimas ma seda autot seal ei käinud. Mootori temp ei läinud kordagi üle 80 kraadi. Keskmine kiirus oli alla 40 km/h.
Vähe teisemaid uudiseid ka siis.
Käisin viljandis ka seda rohelist 2137 vaatamas mis siit ka läbi käinud on.
Omanik on meie hulgast lahkunud kuid müüa lubas paberid korda ajada ja siis pidi see auto minu omaks saama. Vähemalt ma loodan, et ta peab sellest kokkuleppest kinni ja ei müü seda kellegile järgmisele keda need dokid ei huvita.
Autost...
karbid läbi, salong ei kannata mingit kriitikat, tagatiivad roostes, põhi seest roostes, mootori seisukord teadmata, kuna praegune omanik ostis selle 5 aastat tagasi ja pole seda kordagi käivitanud...
Plussid- uksed ja tagaluuk täitsa ok-d, põhi väljast ok (mingi kahurimäärdega oli üle võõbatud 5 aastat tagasi), Tagumised poolraamid ok-d. Hind oli ka mõistlik ma leian.
Eks elu näitab...
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80